De taverne: San Servando

DeletedUser924

Guest
Ok. Daar waren we alweer. Vikings out. Nu uit de volgende stam gezet. Zelfs dat wordt al cliche.
 

DeletedUser924

Guest
Geloof is niet mijn specialiteit. Maar ook daar wil ik best een sessie aan wijden.
 

DeletedUser1517

Guest
@tsjawat : jij psycholoog? Je kan jezelf nog niet eens beheersen in een chatbericht, hoe kan je dan omgaan met patiënten? Komen die er dan nog slechter uit dan voordien? :p
 

DeletedUser924

Guest
@tsjawat : jij psycholoog? Je kan jezelf nog niet eens beheersen in een chatbericht, hoe kan je dan omgaan met patiënten? Komen die er dan nog slechter uit dan voordien? :p
Ik beheers mij prima. Voelde jij je beter of slechter na het bewuste chatbericht?
 

DeletedUser1517

Guest
Ik beheers mij prima. Voelde jij je beter of slechter na het bewuste chatbericht?
Neutraal, het interesseerde me weinig wat je te zeggen had/hebt. Had ook niets met mij te maken, dus houd ik me erbuiten :)
 

DeletedUser1517

Guest
Voor vloeken en schelden heb ik geen tijd, voor wederzijds respect daarentegen wel! Ontbreekt dat respect, dan ben ik er klaar mee ;)
 

DeletedUser924

Guest
Nou dan heb ik het niet slecht gedaan toch? En allemaal gratis.
 

DeletedUser1706

Guest
Moet er wel bij zeggen dat er nog geen 150 spelers actief meespelen op deze wereld:rolleyes:
 

DeletedUser1059

Guest
Zit die mogelijkheid in dit spel? Dan wil ik daar mijn steentje wel aan bijdragen. Ik ben namelijk zelf psycholoog.
Dan zou ik een collega vragen, voor analyse o_O
Neem een Psychodiedewaarehid spreekt tipv eentje die loog :eek:

En heb je met ODA ingehaald :D

Ik ben een Fries , jij moet je schamen .....

Earlyk en dudelyk....

Moet er wel bij zeggen dat er nog geen 150 spelers actief meespelen op deze wereld:rolleyes:
Het is ook voor TW spelers :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser924

Guest
Dan zou ik een collega vragen, voor analyse o_O
Neem een Psychodiedewaarehid spreekt tipv eentje die loog :eek:

En heb je met ODA ingehaald :D

Ik ben een Fries , jij moet je schamen .....

Earlyk en dudelyk....
Oei. Eerlijk? kan zijn. Duidelijk? ehm...weet niet. Misschien is het voor andere mensen duidelijk. ik weet eigenlijk al niet meer waar het over gaat. Ik was aan het schelden op iemand, maar weet eigenlijk al niet meer wie het was. Volgens mij Dux Bellum.
 
Bovenaan