De taverne: San Servando

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Letten we even een beetje beter op het dubbelposten? En als het even kan ook graag wat meer over de wereld zelf :eek:. De taal naar elkaar mag overigens ook wel iets rustiger. Leef en laten leven he ;).

Zijn er leuke oorlogen gaande? of is de wereld nog in vorming?
 

DeletedUser924

Guest
Letten we even een beetje beter op het dubbelposten? En als het even kan ook graag wat meer over de wereld zelf :eek:. De taal naar elkaar mag overigens ook wel iets rustiger. Leef en laten leven he ;).

Zijn er leuke oorlogen gaande? of is de wereld nog in vorming?
Hehe....dank je. Wat ze allemaal tegen mij wel niet zeggen...is vetschrikkelijk. Je zou de chats eens moeten lezen. Maar dat vind ik niet het ergste hoor. Daar sta ik boven. Het consequent verkeerd spellen van mijn naam kan ik niet tegen. NTC Heeft daar nog al eens een handje van.
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Ondertussen even spammen om toch nog wat leven in deze contest te blazen! :eek: Easy kronen winnen mensen!

Gegroet TW-2 spelers!

Voor de zomerperiode hebben we een wat langer lopende, eenvoudige contest. Iedereen gaat de komende periode waarschijnlijk op vakantie, of heeft vrij, en hier wilden we graag iets mee doen.

Graag zouden wij jouw leukste, beste, bijzonderste vakantiefoto zien, die íets met TW2 te maken heeft. Er hoeft niet per se je forumnaam op te staan, wel zien we graag een kleine toelichting waarom de foto iets te maken heeft met TW2 :)

De wedstrijd loopt tot het einde van de zomervakantie, dus tot en met 3 september 2017 23.59 uur. We zien graag jullie foto's binnenkomen :D

Degenen met de leukste foto's kunnen ook nog iets winnen:

De prijzen:
1e plaats: 500 kronen + forumtitel 'Vakantieganger 2017'
2e plaats: 250 kronen
3e plaats: 100 kronen

Je foto of foto's kun je plaatsen in het 'Vakantiefoto-topic'.

In dit topic kan worden gediscussieerd over deze wedstrijd. Heb jij opmerkingen of vragen? Laat je horen!

Heel veel succes met deze wedstrijd!

Het Tribal Wars 2 Team
 

DeletedUser1544

Guest
het enige wat Julie gedaan hebben deze wereld is Julie schuilgehouden en verstopertjes gespeeld om dan een mes in iemand zen rug te steken. maar daar sta je al om bekend over twh. verder hebben Julie niets bereikt met blue. nu een grote mond na het werk van twh.
 

DeletedUser1544

Guest
ach je zal er wel achterkomen wat voor mens ze is. there's no love :p
 

DeletedUser1497

Guest

Deze blijft leuk, ze zouden er ook een voor t Nederlands moeten maken.
 

DeletedUser1333

Guest
het enige wat Julie gedaan hebben deze wereld is Julie schuilgehouden en verstopertjes gespeeld om dan een mes in iemand zen rug te steken. maar daar sta je al om bekend over twh. verder hebben Julie niets bereikt met blue. nu een grote mond na het werk van twh.
Raar dat je durft te spreken over messteken, terwijl dit jullie eerste instantie tegen ons was. zeker nadat wij mooie gesprekken hebben gezien van domenic dat wij niet dominant mogen worden.

Wij zijn tegen jullie gekeerd, omdat jullie ons als leiding viseerde en nadat jullie Imperator in de stam lieten zijn wij wat vroeger tegen jullie gekeerd dan normaal.

Ik had een totaal ander plan in mijn gedachten, maar na deze omstandigheden wat er allemaal gebeurd is, gaat dat plan niet door.

vergeet niet dat ik tegen een samenwerking met beide was, maar ik ben blij dat sil mij heeft overtuigd om toch er op in te gaan om een nap te hebben met twh want de leiding van TWH behandeld ons met respect + de spelers die ik nog niet kende waarvan queen zei dat deze toffe gasten zijn, daarin heeft ze gelijk

@NLC132 @-MoH- @Kevinvde @R3PO II
 

DeletedUser1842

Guest
ahhhh Gorilla, eindelijk een bekentenis van jou achterbaks plannetje! Wat wij tevens wist dat jullie zouden zoiets gaan flikken! En daarom via een DEMOCRATISH stemming eerder de BG met jullie had opgezegd :p

En mbt de gesprek van mij met NLC.. tis maar net hoe het gelezen wordt gelet dat jullie zonder om te communiceren op eigen houtje meerdere dorpen van TWH ging innemen,.. dan vraag ik mij af.. was het dat TWH angst kreeg om ineens een nap aan te gaan met een clubje bb edelaars??

Want dankzij de acties van Blue, moest zowel TWH als wij de bb gaan opedelen. :rolleyes:
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Okee mensen, ik begrijp dat er wat frustraties zijn maar we gaan niet schelden en behandelen onze tegenstander met respect, al vind je dat je nog zo onheus bejegend bent. Vanaf nu hou ik dit hier in de gaten, dus wees gewaarschuwd.
 
Bovenaan