De Taverne: Juval

DeletedUser

Guest
Dus het masker is niet van hun, begrijp ik dat goed? Ongeacht of die gejat/gekopieerd is? Als je iets jat ik het ook van jou, al dan niet rechtmatig.

Wat bedoel je nou precies te zeggen met "Volgens mij staat er toch echt "GhostSec" onder de balk"? Ik heb inderdaad geen idee wat het is en ik ben daar ook niet over begonnen, begrijp dan ook niet waarom je dat er bij haalt. Ik heb dan ook niks klakkeloos overgenomen aangezien ik geen idee heb wat GhostSec is.

Ghost Security
(also known as GhostSec) is a self-described "vigilante" group that was formed to attack ISIS websites that promote Islamic extremism.[1][2] It is considered an offshoot of the Anonymous hacking collective.
Rechtstreeks vanaf Wikipedia gekopieerd knap hé, de site waar bijna iedereen bijna alles op kan zetten. Dit is klakkeloos overnemen.

Wat betreft je coole ip-checks, van mij heb je daar toestemming voor hoor. Kijk gerust wie ik ben. Ik speel onder een andere naam omdat wereld 10 een premade is waarbij ik graag een account heb die afgezonderd is van mijn andere account.

Maar nogmaals, je hebt toestemming om mijn ip adres te checken, je hebt ook toestemming om dan mijn andere account naam hier op het forum te zetten.


Als je goed zou lezen zie je dat ik in gesprek was met Baron, niet met jou en jouw ip adres! En nu neem je klakkeloos weer wat info van Wikipedia over mbt GhostSec WoW, nog een dom schaap ook
 

DeletedUser

Guest
Als je goed zou lezen zie je dat ik in gesprek was met Baron, niet met jou en jouw ip adres! En nu neem je klakkeloos weer wat info van Wikipedia over mbt GhostSec WoW, nog een dom schaap ook
Als je goed leest dan lees je dat ik zelf al aangeef dat ik dat bewust klakkeloos overneem, volgende keer toch die leesbril even opzetten lieverd :oops:

Ik zag inderdaad dat je in gesprek was met Baron, ik verzocht jou om dat bij mij te doen en ik zei nergens dat je daarover in gesprek was met mij. Betekent het dat je dat niet met mijn ip adres wil/kan doen?
Het hele technische gedeelte van computers/internet ben ik niet heel bekend mee dus mensen dom noemen omdat ze van bepaalde dingen weinig/minder verstand van hebben vind ik wel heel generaliserend, ik had meer van jou verwacht.
 

DeletedUser

Guest
jezelf niet vergeten hierbij he;) als je wat van je oudere posts bij je nieuwere zet heb je jezelf al een paar keer belachelijk gemaakt, maar dat heb je wss niet door;)

Mij boeit het eig wel, vind het echt jammer dat je zo de eikel zit uit te hangen, dit is best een gezellige community, als je het een kans geeft te minste, die grote bek van jou (jou woorden) is echt niet nodig hier..
Wrm ben je zo'n cyber-pestertje geworden?? dat voor iemand die zich voordoet geassocieerd te zijn met een "vigilante"groep?


Nee zeg het maar, ik ben ook een schaap, heel de wereld is een schaap behalve jij..

Dus dat! Geef hier eens antwoord op..

Oh en een cadeautje van ons schaapjes:
36351c70ce373f93878057f77fbe7c13.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
@shazza We hebben ook een schaapsherder nodig die ons de weg leidt, zou dat Dutch Sec dan zijn? Volgens hem zijn wij namelijk allemaal de schaapjes dus kan er maar 1 de herder worden maar als hij de leider is gaat er weinig van ons schaapjes terecht komen :(
 

DeletedUser

Guest
Wat is het hier een saaie bedoeling geworden, het begon allemaal zo hoopgevend in het begin
De strijd tussen goden en xenforo maar daar is weinig van over merk ik

Jullie zijn toch niet gaan knuffelen he :mad:
 

DeletedUser407

Guest
Wat is het hier een saaie bedoeling geworden, het begon allemaal zo hoopgevend in het begin
De strijd tussen goden en xenforo maar daar is weinig van over merk ik

Jullie zijn toch niet gaan knuffelen he :mad:
Ik dacht dat jullie met GOD zijn gaan knuffelen? :p
 
Bovenaan