De Taverne: Juval

DeletedUser1387

Guest
N Dan vragen we, wat is er aan de hand, stoppen we nu al? En dan het antwoord: We gingen toch niet serieus/actief spelen? Wtf kom je dan doen?
haha, wou me eerst niet komen moeien,maar wel erg grappig dat dat komt vd kerel die nooit langer als een maand op een server speelto_O
Wat is jou doel hier eigenlijk? Het spel spelen, of gewoon zoveel mogelijk mensen tegen de schenen stampen? geen fout antwoord mogelijk;)
 

DeletedUser

Guest
haha, wou me eerst niet komen moeien,maar wel erg grappig dat dat komt vd kerel die nooit langer als een maand op een server speelto_O
Wat is jou doel hier eigenlijk? Het spel spelen, of gewoon zoveel mogelijk mensen tegen de schenen stampen? geen fout antwoord mogelijk;)


Beiden
 

DeletedUser888

Guest
Oeps, ik moest gaan knuffelen van onze dutchy. :eek::oops:
upload_2016-4-28_21-44-59.png
 

Bijlagen

  • upload_2016-4-28_21-43-58.png
    upload_2016-4-28_21-43-58.png
    328,9 KB · Weergaven: 7

DeletedUser1387

Guest
ja dat dacht ik al:)met het 2de ben je alvast goed bezig:D

Have fun iedereen, ik ben hier ook terug weg;)
 

DeletedUser

Guest
Nee dat ik heb ik niet gedaan, dat hebben wij gedaan...en actief spelen is jullie heel eventjes gelukt, totdat het tegenzat en weg waren ze. Dan vragen we, wat is er aan de hand, stoppen we nu al? En dan het antwoord: We gingen toch niet serieus/actief spelen? Wtf kom je dan doen?

Blijf lekker in je server waar je de 'grote' jongen uit kunt hangen, hoef je ook geen schuilnamen te gebruiken :)
Ik vind het wel grappig dat de gene die zo loopt te klagen over "schuilnamen" en "anonimiteit" een profielplaatje van een man met een Anonymous masker heeft :rolleyes: Je weet wat anonymous betekent toch?
 

DeletedUser

Guest
Wat kom ik in onze stamgebeurtenissen vaak tegen dat we ineens in oorlog zijn met andere stammen. Mensen zien ons graag als rood geloof ik :eek:

Gelukkig staat rood me goed!

snap het ook niet , we doen niemand kwaad :(
 

DeletedUser

Guest
Nou, de Jostiband heeft ook weer van zich laten horen...

En dionysos kijkt teveel televisie met z'n anon masker lmao

En ik zou een speciaal "Sec" topic maken, kunnen jullie samen met alle andere schaapjes mij proberen gek te maken :)
 

DeletedUser

Guest
Nou, de Jostiband heeft ook weer van zich laten horen...

En dionysos kijkt teveel televisie met z'n anon masker lmao

En ik zou een speciaal "Sec" topic maken, kunnen jullie samen met alle andere schaapjes mij proberen gek te maken :)
Proberen jou gek te maken? Je bent al gek dus dat hoeven wij schaapjes niet te proberen hoor. Niet dat er iets mis is met gek hoor, ik spoor zelf ook niet.

Maar nee, televisie kijk ik zelden. Zit ik er naast dan? Is dat masker daar niet van? Dan hoor ik het graag, fouten maak je om te leren. Trouwens, Anonymous opereert geloof ik voornamelijk via het internet, daar komt vaak weinig televisie aan te pas.
 
Bovenaan