De Taverne: Juval

DeletedUser

Guest
Wij doen het op een lachende manier, als onzin. Deze meneer @king-ceetje maakt ons telkens uit voor weet ik veel wat en heeft zelf nog weinig tot niks bereikt op TW2.

Gefeliciteerd u heeft als de eerste de award moddergooien op het TW2 forum van W10 vrijgespeeld. U krijgt een appeltaart of een slagroomtaart.
 

DeletedUser

Guest
Super. Moet je ook eens proberen, misschien bereik je dan wel iets op het AF. :D
 

DeletedUser

Guest
Omdat is een signaalwoord dat een verklaring geeft. Je geeft een verklaring voor het feit hoezo het je nog niet is gelukt. Dat betekent nog niet dat je wel iets hebt bereikt (wat je overigens echt niet hebt), wat je zelf wel zei. ;)
 

DeletedUser

Guest
Omdat is een signaalwoord dat een verklaring geeft. Je geeft een verklaring voor het feit hoezo het je nog niet is gelukt. Dat betekent nog niet dat je wel iets hebt bereikt (wat je overigens echt niet hebt), wat je zelf wel zei. ;)

Ik bereik, dat kan ook onvoltooide toekomende tijd zijn.
 

DeletedUser

Guest
Dat kan zeker. Helaas ben je de enige die dat vertrouwen heeft kijkend naar je verleden.
 

DeletedUser854

Guest
Iets met resultaten uit het verleden bieden geen garanties voor de toekomst?

Dit kan beide kanten op natuurlijk. Goed zijn in een andere wereld betekent niks voor deze wereld en omgekeerd!
 

DeletedUser

Guest
Iets met resultaten uit het verleden bieden geen garanties voor de toekomst?

Dit kan beide kanten op natuurlijk. Goed zijn in een andere wereld betekent niks voor deze wereld en omgekeerd!

Moet ik dit opvatten als een vervroegd excuus? :p
 
Bovenaan