Discussie De Taverne: Eremitage

DeletedUser865

Guest
Onze naam was eerst Grim Reapers... Maar toen ik de leiderschap overgaf maakte ze er Western Impact van... En leid nu de opleiding stam.
 

DeletedUser516

Guest
Onze naam was eerst Grim Reapers... Maar toen ik de leiderschap overgaf maakte ze er Western Impact van... En leid nu de opleiding stam.

nou zeg , je deed net of je topstam onder je hoede had :p ..... ik denk al heb ik iets gemist , maar mis dus niks , die bovenste twee zien er interessant uit in je stam de rest niet echt ;) , mischien maar eens de recruiter op pad sturen om die weg te kapen :p
 

DeletedUser516

Guest
Zegt trouwens degene die het meteen opgeeft als hij een paar dorpjes verliest door TAX, watje ^^
ik had nog 2 dorpjes over :D ..... alle dorpen waren in 1 keer weg ;) dus ja en daarvan is er nog steeds 1 over dus das geen opgeven das gewoon weg en uitgespeeld ;) ... van de 7 dorpjes die ik had waren er 6 offensief dus ze hadden weinig moeite voor moeten doen ;)

maar ik kan me herrineren dat je op w3 ook ineens weg was en als je op w5 gaat spelen zal je op w4 ook wel opgeven en ga je op w6 spelen geef je w5 weer op ,
 

DeletedUser722

Guest
ik had nog 2 dorpjes over :D ..... alle dorpen waren in 1 keer weg ;) dus ja en daarvan is er nog steeds 1 over dus das geen opgeven das gewoon weg en uitgespeeld ;) ... van de 7 dorpjes die ik had waren er 6 offensief dus ze hadden weinig moeite voor moeten doen ;)

maar ik kan me herrineren dat je op w3 ook ineens weg was en als je op w5 gaat spelen zal je op w4 ook wel opgeven en ga je op w6 spelen geef je w5 weer op ,

Niet zoveel speculeren Beau, ik ben gestopt op W3 omdat ik examens had :)
 

DeletedUser516

Guest
Niet zoveel speculeren Beau, ik ben gestopt op W3 omdat ik examens had :)

we gaan het zien ;) en ik mag mij verdedigen heh , aangezien er een speculatie was dat ik hadopgegeven ook ;) en wereld 4 vond ik geen prettige wereld , alleen maar gezeur over kronengebruik jegens bepaalde personen die er dan ook nog niet eens veel gebruikte en teveel bekende op die wereld dus als je al deed aanvallen kreeg je gelijk een pm is ook niet echt leuk

en je krijgt een melding , toen ik inlogde op w3 kreeg een melding dat w4 ook was begonnen
 

DeletedUser722

Guest
we gaan het zien ;) en ik mag mij verdedigen heh , aangezien er een speculatie was dat ik hadopgegeven ook ;)

en je krijgt een melding , toen ik inlogde op w3 kreeg een melding dat w4 ook was begonnen

Vooruit dan maar :p
Wel nice dat je een melding krijgt, ga echt niet heel de dag mijn TW pagina refreshen ^^
 

DeletedUser516

Guest
ik begin ook niet gelijk om 13:58 uur (dat is de launchtijd namelijk :p ) wss begin ik dinsdag op woensdag nacht of woensdagochtend en heel mischien donderdags pas ,
 

DeletedUser602

Guest
Maar dan ben je laat!!!! :eek:
Spelen sws echt weer veel te veel bekenden mee in deze wereld, nu al ^^
 

DeletedUser516

Guest
Maar dan ben je laat!!!! :eek:
Spelen sws echt weer veel te veel bekenden mee in deze wereld, nu al ^^

daarom andere naam :D kan ik lekker door aanvallen :p zonder gezeur :D .... en er zijn er genoeg die nieuwe naam nemen dus ben niet de enige die zo denkt blijkbaar ;)


edit: oke ik gebruik dus echt teveel smileys in mijn teksten :p
 

DeletedUser

Guest
Komt er eigenlijk geen korte uitleg meer over het kasteel? Vond ik altijd wel leuk om te lezen eigenlijk :(
 
Bovenaan