Discussie De Taverne: Eremitage

DeletedUser865

Guest
Wat ik vind van Drachenfels is dat iedereen kronen gebruikt. En dan ben je opeens je dorp kwijt. Als ik op deze nieuwe wereld kronen zou kopen zou ik eerst steady willen staan. Niet slap enzo en dan al allemaal troep kopen.
 

DeletedUser516

Guest
begint het kronengezeik nu al :D ...... dan ga ik zeker beginnen want dat kan dan een leuke wereld worden als er nu al gezeurt wordt :D

mocht iemand denken die bingo wil ik mijn stam , mag je een ingame PM sturen ;) op wereld 5 :p
 

DeletedUser602

Guest
Led zeppelin je moet maar gewoon denken aan het drink pak taksi (tax). Op=Op :D
 

DeletedUser

Guest
Waarom altijd tijdens de examens? Kunnen ze het geen weekje uitstellen? :p
 

DeletedUser6

Guest
Neenee, ik heb het jullie beloofd. Elke 6-8 weken. (of wanneer een wereld vol is..) En we zitten echt op onze 8 weken!
 

DeletedUser865

Guest
hahaha... Ik vind het wel fijn zo, volgens mij hebben we al een dikke achterstand vergeleken met het Verenigd Koninkrijk. En natuurlijk Duitsland :p
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij zijn wij ook met flink wat minder spelers.
Maar wanneer je de andere landen bekijkt, staan we gelijk denk ik. Denk dat zij gewoon de enige zijn die de werelden vol krijgen.

http://www.tw2-tools.com/worlds/
 

DeletedUser

Guest
Zo, ga denk ik eens een rimstart maken deze wereld, good luck iedereen die gaat starten! :)
 

DeletedUser865

Guest
Wie zou zich bij mijn stam willen voegen?
De naam wordt Grim Reapers [G.R]
 

DeletedUser602

Guest
Volgens mij zijn wij ook met flink wat minder spelers.
Maar wanneer je de andere landen bekijkt, staan we gelijk denk ik. Denk dat zij gewoon de enige zijn die de werelden vol krijgen.

http://www.tw2-tools.com/worlds/
Als je inderdaad naar de spelers kijkt en dan naar het aantal werelden, liggen we gewoon netjes op het Inno schema. Van de landen met 4 werelden, hebben wij de meeste spelers. Daarna gevolgd door brazillië met 7 werelden.
 

DeletedUser516

Guest
lol stoere praat , welke stam leid je dan op castel del monte ?

ben wel eens benieuwd want als ik zie hoe stoer je doet , moet je toch wel een stoere stam leiden
 

DeletedUser516

Guest
vraag het me gewoon af :D want ik ken geen stoerdere stam dan SI! of DOM op castel :p
 
Bovenaan