Discussie De Taverne: Eremitage

DeletedUser1095

Guest
Gefeliciteerd EOW met het winnen van deze wereld. Beetje jammer op de manier waar op maar niks meer aan de doen.
 

DeletedUser1266

Guest
Inderdaad jammer dat er iemand zo laf was om dit te doen. Zonde maar nu is toch KDM als 2de geëindigd in deze wereld ^^
 

DeletedUser1210

Guest
Nou, alle actieven naar KDM dan maar. Iets lager stamlevel, is het nog een uitdaging ook nog!
 

DeletedUser888

Guest
Lijkt me voor niemand meer interessant. KDM of opheffen, of eow iedereen laten toetreden zodat mensen nog leuk wat kroontjes krijgen ;)
Maar w6 zal ook zo eindigen, zelfde dan met w5. W15 is net begonnen, winnende stammen van 7 en 9 zitten erin. Gewoon leuk opnieuw beginnen met redelijk wat uitdaging.
 

DeletedUser1210

Guest
Mee eens, Eremitage zal niet meer te redden zijn na de actie van gisteren helaas.. Te inactief.
 

DeletedUser1266

Guest
Redden we het nog voor deze wereld zijn laatste adem uit blaast?
 

DeletedUser1095

Guest
151.152.958 Stam 2 t/m 10 in punten EDIT: na hercalculatie moet het zijn 31.472.899
248.592.898 EOW

EOW Dorpen: 25414
STam 2 t/m 9 3375

LOL @Kr33log Sluit deze wereld even dit is gewoon afgelopen er gebeurd niks meer. op barberen en inacteiven edelen na.

Edit: Mijn eerdere berekening is niet juist en niet correct. de jusite aantal punten voor stam 2 t/m tien moet zijn 31.472.899
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser921

Guest
De kronen zijn verdeeld, alleen jammer van de leiding van TW2, dat men geen nacht kon wachten... Hoewel het mij niet gaat om de kronen, maar onderstaand is mijn ogen de echte top 3 / ranglijst met Taglet als terechte winnaar van de wereld.

2017-01-30_1738_ranglijst_30-01_TW.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan