Discussie De Taverne: Castel del Monte

DeletedUser867

Guest
Idd want de Goden op W3 is IMA niet die van W10 of welk wereld dan ook
 

DeletedUser1340

Guest
Volgens mij was het een gewoon lid van tw die ons de naam "De Goden" bedacht,
dat aangezien wij langzamerhand meer gingen spreken op het forum.

Wij zijn GOD, Greatness on Demand, ja wij zijn goden maar dat is niet onze naam :p
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Volgens mij was het een gewoon lid van tw die ons de naam "De Goden" bedacht,
dat aangezien wij langzamerhand meer gingen spreken op het forum.

Wij zijn GOD, Greatness on Demand, ja wij zijn goden maar dat is niet onze naam :p

De goden werden hun inderdaad door een groep forum gebruikers zo genoemd vanwege het feit dat ze allemaal goden namen hadden, en destijds nog geen stamnaam bekend gemaakt hadden. Niet getreurd, hun afkorting is GOD dus ehm close enough? :D:p
 

DeletedUser867

Guest
BTW binnenkort zal er wss een nieuwe stam ontstaan in W3 genaamd CVA aangezien ze misschien gaan fuseren
 

DeletedUser662

Guest
bullshit-talk-bullshit.jpg
 

DeletedUser1319

Guest
Krijg je als een stam de boel dood recruiteert :D Dan wordt het stil...
 

DeletedUser662

Guest
Of stammen falen in leden te behouden/nieuwe te recruteren. Dan ga je van 150 mill score en 50+ leden naar 20 leden en 100m score en dalende. Want ook de grotere spelers zijn inactief maar worden niet gekicked vanwege hun score. Maar niet getreurd ook cv zal zo eindigen. Wij kunnen er niets aan doen dat we onverslaanbaar zijn gebleken deze ronde. "t is ook plots stil met geroep over noobs en dat we gaan falen door alle leden. Wellicht hebben ze toch door dat ze nooit een kans hebben gemaakt. Dat kwartje valt bij cv altijd later. Zijn nooit de snelste geweest in deze wereld dus kan je ze ook niet kwalijk nemen
 

DeletedUser1319

Guest
Of stammen falen in leden te behouden/nieuwe te recruteren. Dan ga je van 150 mill score en 50+ leden naar 20 leden en 100m score en dalende. Want ook de grotere spelers zijn inactief maar worden niet gekicked vanwege hun score. Maar niet getreurd ook cv zal zo eindigen. Wij kunnen er niets aan doen dat we onverslaanbaar zijn gebleken deze ronde. "t is ook plots stil met geroep over noobs en dat we gaan falen door alle leden. Wellicht hebben ze toch door dat ze nooit een kans hebben gemaakt. Dat kwartje valt bij cv altijd later. Zijn nooit de snelste geweest in deze wereld dus kan je ze ook niet kwalijk nemen

Blijft toch humor he, zo,n massa stam dat CV niet aankan :D
 

Jordi379

Actief Lid
eerlijk is eerlijk dankzij dit co-op systeem en sabotages is massa stam nu handiger en heb je er meer aan als op tw1.
maakt het niet leuker moet ik er wel bij zeggen want volgens mij zijn er ook veel spelers door gestopt (wat jammer is).
en ik denk zeker zonder dit co-op systeem de wereld er leuker en uitdagender uit had gezien in plaats van dat ie dood valt en er veel leden mee stoppen om die reden zoals nu.
nogmaals slim van IMA al moet ik zeggen de manier waar op sommige leden spelen wel wat te zeggen valt
 

DeletedUser662

Guest
eerlijk is eerlijk dankzij dit co-op systeem en sabotages is massa stam nu handiger en heb je er meer aan als op tw1.
maakt het niet leuker moet ik er wel bij zeggen want volgens mij zijn er ook veel spelers door gestopt (wat jammer is).
en ik denk zeker zonder dit co-op systeem de wereld er leuker en uitdagender uit had gezien in plaats van dat ie dood valt en er veel leden mee stoppen om die reden zoals nu.
nogmaals slim van IMA al moet ik zeggen de manier waar op sommige leden spelen wel wat te zeggen valt

Wij spelen tenminste eerlijk, gezien de grote hoeveelheid grijze accounts kan niet iedereen dat zeggen.
Betty als jij serieus denkt dat je onverslaanbaar denkt zou ik zeggen blijf op die roze wolk. feit dat de groter spelers het niet waard vinden zich bij jou te vestigen zegt volgens mij al genoeg. Zinloze discussie. Hoe ga jij ima stoppen? 10 dorpen edelen om ergens anders te verliezen? Good luck
 

DeletedUser1319

Guest
Wij spelen tenminste eerlijk, gezien de grote hoeveelheid grijze accounts kan niet iedereen dat zeggen.
Betty als jij serieus denkt dat je onverslaanbaar denkt zou ik zeggen blijf op die roze wolk. feit dat de groter spelers het niet waard vinden zich bij jou te vestigen zegt volgens mij al genoeg. Zinloze discussie. Hoe ga jij ima stoppen? 10 dorpen edelen om ergens anders te verliezen? Good luck

Het enige waar IMA aan denkt is winnen van de wereld... ook al betekend het dat veel leden van IMA 1.5 jaar lang een dood saai spel moeten spelen... Wat een lol... En als de wereld sluit hang jij de ranglijst van stammen boven je bed ofzo?

Ik heb liever 1.5 jaar plezier en ga waarschijnlijk wel vechtend ten onder. Maar dat maakt niet uit, ik heb een leuke uitdagend tijd..... en de meeste mensen snappen wel waarom ik hier op het forum zo,n bek open trek. Ik vind deffen en aanvallen leuk, en jullie happen snel met aanvallen als ik hier een bek open trek. Dus was ik blij met die massa van 2 weken van jullie en hoop dat de volgende snel zal volgen. Ook zodat jullie dan een beetje eer kunnen herstellen en meer dan 1 dorp kunnen pakken...

Blijf het wel humor vinden dat jullie hier zo hoog van toren blazen maar dan vervolgens op een kleine stam als CV dan zo falen. En dan kun je wel zeggen we willen die kant niet op,, waarom sturen jullie dan 10.000 aanvallen op CV ??
 
Bovenaan