Discussie De Taverne: Castel del Monte

DeletedUser662

Guest
Het enige waar IMA aan denkt is winnen van de wereld... ook al betekend het dat veel leden van IMA 1.5 jaar lang een dood saai spel moeten spelen... Wat een lol... En als de wereld sluit hang jij de ranglijst van stammen boven je bed ofzo?

Ik heb liever 1.5 jaar plezier en ga waarschijnlijk wel vechtend ten onder. Maar dat maakt niet uit, ik heb een leuke uitdagend tijd..... en de meeste mensen snappen wel waarom ik hier op het forum zo,n bek open trek. Ik vind deffen en aanvallen leuk, en jullie happen snel met aanvallen als ik hier een bek open trek. Dus was ik blij met die massa van 2 weken van jullie en hoop dat de volgende snel zal volgen. Ook zodat jullie dan een beetje eer kunnen herstellen en meer dan 1 dorp kunnen pakken...

Blijf het wel humor vinden dat jullie hier zo hoog van toren blazen maar dan vervolgens op een kleine stam als CV dan zo falen. En dan kun je wel zeggen we willen die kant niet op,, waarom sturen jullie dan 10.000 aanvallen op CV ??


Vechtend.. Kuch. kuch.. je valt interns aan die al voorgedeld zijn.. Sorry hoor maar hou gauw je mond met je vechten. Je oda komt van inactieve vegen en grote durft je niet aan te vallen. Ga jij je oda boven je bed hangen zo?

Achja ik vind je de moeite niet eens waard, net zoals heel cv.. Wellicht de enige rede dat ze als laatste overblijven.Niemand die het blijkbaar een uitdaging vond om naar cv te springen Zoek alvast een andere wereld baardmans deze heb je namelijk snoeihard verloren.
 

DeletedUser1319

Guest
Vechtend.. Kuch. kuch.. je valt interns aan die al voorgedeld zijn.. Sorry hoor maar hou gauw je mond met je vechten. Je oda komt van inactieve vegen en grote durft je niet aan te vallen. Ga jij je oda boven je bed hangen zo?

Achja ik vind je de moeite niet eens waard, net zoals heel cv.. Wellicht de enige rede dat ze als laatste overblijven.Niemand die het blijkbaar een uitdaging vond om naar cv te springen Zoek alvast een andere wereld baardmans deze heb je namelijk snoeihard verloren.

Je praat jezelf weer eens tegen, jammer dat het zelf niet eens meer ziet :)
 

Jordi379

Actief Lid
Vechtend.. Kuch. kuch.. je valt interns aan die al voorgedeld zijn.. Sorry hoor maar hou gauw je mond met je vechten. Je oda komt van inactieve vegen en grote durft je niet aan te vallen. Ga jij je oda boven je bed hangen zo?

Achja ik vind je de moeite niet eens waard, net zoals heel cv.. Wellicht de enige rede dat ze als laatste overblijven.Niemand die het blijkbaar een uitdaging vond om naar cv te springen Zoek alvast een andere wereld baardmans deze heb je namelijk snoeihard verloren.

niet om ergens mee te bemoeien ofzo maar voor wat ik zelf heb gemerkt heeft IMA ook geen recht om over vechten te praten.
jaa jullie winnen de wereld maar voor wat ik zie puur door aantal niet op skills ofzo. want bij de individuen die ik tegen ben gekomen vraag ik me soms echt af hoe die het ooit hebben kunnen overleven(waarbij ik vrij zeker gok op veel sabotages en co-ops)^^.
ik hoop daarnaast trouwens mocht de wereld eindigen en IMA wint dat als de kans er voor is (bijvoorbeeld als de wereld daarna nog even open blijft)ze elkaar nog durven te bevechten. aangezien er veel geprezen word over het winnen en hoe goed jullie zijn en iedereen die zegt dat jullie het alleen door aantallen kunnen winnen en niet door vechten meteen een weer word krijgt.zou dat nog wel interessant kunnen wezen en wat kunnen bewijzen voor degene die dat willen/kunnen natuurlijk en eerlijk gezegd de wereld best wel tot een dood einde komt door de bans aan de ene kant en het dood rekruteren aan de andere kant zou het tenminste nog wat spektakel opleveren:p
want eerlijk is eerlijk modder gooien is leuk maar stats om het te onderbouwen en het bij de ander in te wrijven is mooier:D
 

DeletedUser867

Guest
voordeel van IMA is dat ze vanaf het begin wisten hoe ze moesten omgaan met grote aantallen.
met veel zijn is gemakkelijk Ja.
Maar als ze niet samenwerken zijn het ook maar enkelingen en gemakkelijk te pakken.

Om een grote aantal verschillende spelers samen te laten werken is er veel inspanning nodig maar eenmaal alles goed draaid komt ook alles goed.
 

DeletedUser1319

Guest
Waarom doet IMA eigenlijk zo moeilijk? Enige skill die ze hebben is recruteren :)

Dan recruteer je CV en A. er toch gewoon bij en dan ben je klaar :)
 

DeletedUser615

Guest
Waarom doet IMA eigenlijk zo moeilijk? Enige skill die ze hebben is recruteren :)

Dan recruteer je CV en A. er toch gewoon bij en dan ben je klaar :)

Nog niet zo'n gek plan, ben ik van dit spel vanaf :p

Nee, gaan we niet doen, kunnen toch niet iedereen de overwinning schenken. Er moeten er een paar verliezen.

Ik ga echt blij zijn als dit eindelijk gedaan is. Ik ben zo'n beetje het hele spel beu geworden toen WDR verslagen was (JanSteen en consoorten), wat toen mijn persoonlijke vete was. Ook is er sinds dan geen ene fluit veranderd aan dit spel, beloofde spelelementen zijn er nog altijd niet (eindspel, komt dat er ooit nog?), dus veel motivatie is er echt niet meer.

OVer dat we alleen kunnen recruteren... Bwa ja, we hebben veel gerecruteerd en misschien zelfs de wereld doodgerecruteerd zoals sommige het graag willen noemen, maar dat was toen bij zo goed als iedereen de fun er al lang vanaf was. Wat we wel hebben laten zien is dat we ondanks dat we zo'n grote hoop zijn, we nog altijd (op momenten) vrij gecoördineerde aanvallen kunnen houden, dat het gros van de stam defense levert als dat nodig is waardoor verliezen zo goed als minimaal zijn.
Het helpt natuurlijk ook dat KB blijkbaar een inactieve stam was waar niet iedereen zich zo goed aan de regels kon houden, en dat de grootste speler op dat moment zich op inactief zet.

Ik heb respect voor diegene die op dit moment nog doorvechten, zoals eerder vermeld is bij mij de motivatie ergens in timboektoetoe en is daar ergens verloren gelopen in de bergen. Ik edel op het gemakske dorpjes van inactieve Denescafe, hopend dat de overwinning er zo snel mogelijk is.

Ik heb mijn strijd geleverd tegen WDR en ik ben daar zelf tevreden mee (heb daar ook zo goed als al mijn ODA gehaald). Mijn defense technieken heb ik ook kunnen testen tijdens de massaaanval van KB op robbieke (die was zelf toen druk bezig irl, ik was coop). En ik heb toen 2 dorpen verloren in de luttele uurtjes slaap die ik toen wel moest nemen. 2 dorpen op een 10-20k aanvallen/6 dagen lang, vind ik van mezelf goed gepresteerd. Maar dat betekend dat jij, Betty, dus net iets beter bent (als je effectief er maar 1 hebt verloren), dus proficiat.

Wall of text geschreven... Je moet iets doen tijdens de blok, niet?
 

DeletedUser1319

Guest
Nog niet zo'n gek plan, ben ik van dit spel vanaf :p

Nee, gaan we niet doen, kunnen toch niet iedereen de overwinning schenken. Er moeten er een paar verliezen.

Ik ga echt blij zijn als dit eindelijk gedaan is. Ik ben zo'n beetje het hele spel beu geworden toen WDR verslagen was (JanSteen en consoorten), wat toen mijn persoonlijke vete was. Ook is er sinds dan geen ene fluit veranderd aan dit spel, beloofde spelelementen zijn er nog altijd niet (eindspel, komt dat er ooit nog?), dus veel motivatie is er echt niet meer.

OVer dat we alleen kunnen recruteren... Bwa ja, we hebben veel gerecruteerd en misschien zelfs de wereld doodgerecruteerd zoals sommige het graag willen noemen, maar dat was toen bij zo goed als iedereen de fun er al lang vanaf was. Wat we wel hebben laten zien is dat we ondanks dat we zo'n grote hoop zijn, we nog altijd (op momenten) vrij gecoördineerde aanvallen kunnen houden, dat het gros van de stam defense levert als dat nodig is waardoor verliezen zo goed als minimaal zijn.
Het helpt natuurlijk ook dat KB blijkbaar een inactieve stam was waar niet iedereen zich zo goed aan de regels kon houden, en dat de grootste speler op dat moment zich op inactief zet.

Ik heb respect voor diegene die op dit moment nog doorvechten, zoals eerder vermeld is bij mij de motivatie ergens in timboektoetoe en is daar ergens verloren gelopen in de bergen. Ik edel op het gemakske dorpjes van inactieve Denescafe, hopend dat de overwinning er zo snel mogelijk is.

Ik heb mijn strijd geleverd tegen WDR en ik ben daar zelf tevreden mee (heb daar ook zo goed als al mijn ODA gehaald). Mijn defense technieken heb ik ook kunnen testen tijdens de massaaanval van KB op robbieke (die was zelf toen druk bezig irl, ik was coop). En ik heb toen 2 dorpen verloren in de luttele uurtjes slaap die ik toen wel moest nemen. 2 dorpen op een 10-20k aanvallen/6 dagen lang, vind ik van mezelf goed gepresteerd. Maar dat betekend dat jij, Betty, dus net iets beter bent (als je effectief er maar 1 hebt verloren), dus proficiat.

Wall of text geschreven... Je moet iets doen tijdens de blok, niet?

Als je de motivatie terug wil, kan je altijd uit IMA stappen he, dan heb je weer uitdaging :p

Ik denk persoonlijk dat ze de wereld nog lang niet zullen sluiten, dit zoals je zelf al aangeeft spelupdates er niet komen, en het eindspel ook nog steeds niet bestaat. Waarom zouden ze een wereld sluiten terwijl het eindspel er nog niet is? Ik denk dat dit voor IMA een zware tegenvaller gaat worden, en dat veel nog erg lang door moeten om die zo wensbare eindzege binnen te slepen. Hoorde hier iemand zeggen als je 80% van de dorpen in 1 stam hebt de wereld sluit. Kan iemand me een linkje sturen waar dit in de spelregels staat?
 

DeletedUser615

Guest
Als je de motivatie terug wil, kan je altijd uit IMA stappen he, dan heb je weer uitdaging :p

Ik denk persoonlijk dat ze de wereld nog lang niet zullen sluiten, dit zoals je zelf al aangeeft spelupdates er niet komen, en het eindspel ook nog steeds niet bestaat. Waarom zouden ze een wereld sluiten terwijl het eindspel er nog niet is? Ik denk dat dit voor IMA een zware tegenvaller gaat worden, en dat veel nog erg lang door moeten om die zo wensbare eindzege binnen te slepen. Hoorde hier iemand zeggen als je 80% van de dorpen in 1 stam hebt de wereld sluit. Kan iemand me een linkje sturen waar dit in de spelregels staat?

https://nl.forum.tribalwars2.com/index.php?threads/stam-overheersing.1287/
(Aankondigingen > 2de pagina > "Stam overheersing")

Op dit moment zitten we op 67,5%. Per dag komen er zo'n 100 dorpen bij IMA bij, bij alle andere stammen gaat het zo gaat als alleen maar achteruit. Dus ik vermoed nog hoogstens een maand en dan moet het zo wel afgelopen zijn.
 

DeletedUser1319

Guest
https://nl.forum.tribalwars2.com/index.php?threads/stam-overheersing.1287/
(Aankondigingen > 2de pagina > "Stam overheersing")

Op dit moment zitten we op 67,5%. Per dag komen er zo'n 100 dorpen bij IMA bij, bij alle andere stammen gaat het zo gaat als alleen maar achteruit. Dus ik vermoed nog hoogstens een maand en dan moet het zo wel afgelopen zijn.


Tja heel A. is al retired volgens mij :) Dus zal idd niet al te lastig meer moeten zijn. Maar wat ik niet begrijp, jullie recruteren iedereen zodat de wereld sluit en elk lid 200 kronen krijgt? Waar is de lol in dat? Lekker oorlogje voeren met je buurman is toch veel fijner dan elke buurman te inviten?

Als ik de huidige stats zo zie, snap ik waarom A. is gekapt. Hun gaan iets leukers doen terwijl IMA nog een paar maand zoet is om alle rommel op te ruimen voor 200 kronen.
 

DeletedUser867

Guest
Tja heel A. is al retired volgens mij :) Dus zal idd niet al te lastig meer moeten zijn. Maar wat ik niet begrijp, jullie recruteren iedereen zodat de wereld sluit en elk lid 200 kronen krijgt? Waar is de lol in dat? Lekker oorlogje voeren met je buurman is toch veel fijner dan elke buurman te inviten?

Als ik de huidige stats zo zie, snap ik waarom A. is gekapt. Hun gaan iets leukers doen terwijl IMA nog een paar maand zoet is om alle rommel op te ruimen voor 200 kronen.
Ik denk dat het voor de meeste hier niet om de kronen draaid ;)
 

DeletedUser1319

Guest
Ik denk dat het voor de meeste hier niet om de kronen draaid ;)

Waar dan om? Snel een wereld laten stoppen en dood maken? Waar is de lol daarin? Zodat je op een ranglijst staat ergens op internet? Nou yippie :D
 

DeletedUser867

Guest
boeie ik wil de stam die ik in tijde opgericht heb zien winnen op welke mannier het gebeurd is me al gelijk.
ranglijst ergens op het internet? tis niet dat bazen gaan kijken welke spelletjes je speelt he.

Trouwens ik kan wat clears kwijt heb er te veel, noem eens een paar zwaar bewaakte dorpjes van jouw via ingame
 

DeletedUser615

Guest
Tja heel A. is al retired volgens mij :) Dus zal idd niet al te lastig meer moeten zijn. Maar wat ik niet begrijp, jullie recruteren iedereen zodat de wereld sluit en elk lid 200 kronen krijgt? Waar is de lol in dat? Lekker oorlogje voeren met je buurman is toch veel fijner dan elke buurman te inviten?

Als ik de huidige stats zo zie, snap ik waarom A. is gekapt. Hun gaan iets leukers doen terwijl IMA nog een paar maand zoet is om alle rommel op te ruimen voor 200 kronen.

Met de recrutering van WH was ik zelf niet helemaal bij, maar dat was vooral om KB een hak te zetten. Dat had nog een mooie oorlog kunnen worden met KB (en CV als tweede vijand). Het is waar dat we met een hele hoop meer waren, maar het niveau van een groot aantal spelers aan de grenzen is niet hoog (zoals je zelf wel hebt kunnen ondervinden). Maar als kort daarna Cypher, als grootste speler, zich op grijs zet. Dan daarna blijken Beau + enkele van zijn coops en nog een aantal andere van KB scripts te gebruiken waardoor zij ook barbaar worden. Ja, dan krijg je ineens een geweldig overwicht en dan snap ik dat het KB dat overblijft zich gewonnen geeft. Maar moest dat niet zijn gebeurd had het volgens mij nog helemaal anders geweest. Om daar nu nog verandering in te brengen zie ik niet zo zitten en ik heb nog altijd respect voor alle IMA leden dat ze zo actief blijven en zijn gebleven.

Heb ik bedenkingen over bepaalde dingen als ik terug kijk? Ja, zeker. Maar het heeft weinig zin om in het verleden te blijven trappelen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jordi379

Actief Lid
dat is indd nog zoiets,als je scripts gebruikt krijg je ban meer als logische aangezien het tegen de regels is.en ook een groot voordeel is ten aanzien van spelers die zonder spelen.
maar volgens mij heb ik ook vernomen of hier op forum ergens of ergens in game dat er meer waren die scripts gebruikten waarvan ik volgens mij ook een paar IMA namen voorbij zag komen. hoe kan het dan dat alleen beau enzo een ban kregen?
(heb volgens mij wel wat voorbij zien komen van paar dagen ban ofzo maar is alweer tijdje geleden en weet niet meer waar alles hier over staat/stond)

daarnaast is indd bijna heel .A volgens mij plus als jullie nog tot 100 leden recruiteren denk ik persoonlijk dat jullie binnen maandje al gewonnen hebben met 80%stamoverheersing
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser867

Guest
nu bepaalde spelers zien TW2-stats al als script dus daar niet te veel gaan op baseren je kan je meer de vraag stellen als je edels en aanvallen op een seconde van elkaar kan doen
 

DeletedUser615

Guest
dat is indd nog zoiets,als je scripts gebruikt krijg je ban meer als logische aangezien het tegen de regels is.en ook een groot voordeel is ten aanzien van spelers die zonder spelen.
maar volgens mij heb ik ook vernomen of hier op forum ergens of ergens in game dat er meer waren die scripts gebruikten waarvan ik volgens mij ook een paar IMA namen voorbij zag komen. hoe kan het dan dat alleen beau enzo een ban kregen?
(heb volgens mij wel wat voorbij zien komen van paar dagen ban ofzo maar is alweer tijdje geleden en weet niet meer waar alles hier over staat/stond)

daarnaast is indd bijna heel .A volgens mij plus als jullie nog tot 100 leden recruiteren denk ik persoonlijk dat jullie binnen maandje al gewonnen hebben met 80%stamoverheersing
Ik denk dat beau ooit een afbeelding had geplaatst hier dat als bewijs moest dienen dat er iemand van IMA ook scripts gebruikte (dacht Tidal), maar dat is toen gewoon weerlegd. Dus onschuld bewezen. Er zijn hoogstwaarschijnlijk ook onderzoeken gebeurd op een hele hoop spelers, maar tot op heden is er niemand gebanned, dus iedereen is clean.

nu bepaalde spelers zien TW2-stats al als script dus daar niet te veel gaan op baseren je kan je meer de vraag stellen als je edels en aanvallen op een seconde van elkaar kan doen
En dat is ook BS. Als je je tijden op een seconde van elkaar krijgt, is dat goed getimed. Voor dat de bug er was met het timen was dat zelfs poepsimpel om te doen. Dat is ook het verschil tussen een speler en een topspeler: je aanvallen in een seconde na elkaar krijgen zodat edels/bepaalde aanvallen niet of moeilijker gesniped kunnen worden...
 

DeletedUser867

Guest
Ja maar tw2 laat het niet echt toep om alles op de seconde juist te timen waar je dat in TW1 wel kon
 

DeletedUser662

Guest
Die foto ging om mij o.a. inderdaad. Maar gok dat daar minimaal 10 tickets ingeschoten voor waren hoor dus geen paniek ;)
Zou uitkijken met regels te controleren. volgens mij zijn er genoeg accounts in CV die onder de "pushing"regels vallen.
Eerst half geinternt worden en vervolgens anderen internen is niet helemaal de bedoeling lijkt me. Is behalve ongebruikelijk erg vreemd.
Zo heb ik er al zeker 3 in CV gezien.
A is verleden tijd. Enkele stuiptrekkingen daar. Die worden momenteel bezig gehouden. En mocht je het niet begrijpen waarom we deze wereld willen eindigen.. Wellicht omdat alle grote "jongens" met alle praatjes gewoon snoeihard gefaald hebben.. je er nu niets meer van hoort en zonder slag of stoot verdwenen zijn. Had ook niets anders gedacht hoor. Neem bijvoorbeeld Rolandio.. Grote mond tot bedreigingen over real life aan toe.
Ingame weggeveegd zonder weerstand. Ook in zijn actieve tijd was hij enorm pissed om de ladingen os die ik nogal erg cheap kon clearen.
Als dit soort mensen de sub-leiding/grote accounts in je stam zijn is het niet gek dat je ten dode opgeschreven bent,

Cv internt elkaar en zoekt inactieve vijanden om cheap te clearen en edelen. Nooit topstam geweest zal het ook nooit worden. hier niet en op geen enkele andere wereld. Te weinig goede leden en gebrek aan fatsoenlijke leiding.

Tbo probeert een massastam te zijn/worden, maar door gebrek aan actieve goede leiding is dit ook niets geworden. Volgens mij ook op andere werelden niet geheel succesvol.

Toch grappig al dat gezeur over recruten. Dat terwijl KB vele malen erger was maar door de laatste actie met WH waren we ze te slim en snel afgeweest. Was meteen de nekschot voor kb en het gezeur kwam los :D
NAja ok Blod heeft nog gepoogd leden te recruten toen ze al over waren.. Maar wie wil nu een zinkend schip joinen.

Was er ook zoveel gejank geweest als kb eerder was geweest met wh inlijven? Vast niet
 

DeletedUser1319

Guest
Cv internt elkaar en zoekt inactieve vijanden om cheap te clearen en edelen. Nooit topstam geweest zal het ook nooit worden. hier niet en op geen enkele andere wereld. Te weinig goede leden en gebrek aan fatsoenlijke leiding.

Humor deze? Wat is IMA aan het doen dan? Inactieve leden van A. edelen?

Eerst naar jezelf kijken en dan naar anderen... zou zeggen kijk eerst eens naar je eigen lachwekkende stats!
 

DeletedUser615

Guest
Er is nog 1 actieve persoon buiten IMA op heel deze wereld? Heeft niet veel nut meer hé?
Voor zover ik weet heeft Tidal nooit het gevecht ontweken. En als Tidal al lachwekkende stats heeft, zijn er maar 3 spelers op deze wereld met goede stats? Beetje kortzichtig, niet?

Nu edelen we idd enkel nog de inactieve leden van .A., Er is toch niets meer te doen. Wereld is gedaan en we moeten nog enkel de overwinning binnenhalen.
 
Bovenaan