Discussie De Taverne: Bastille

DeletedUser138

Guest
Ja en als je daar al schrik van hebt brrrrr 300 puntjes per lid , dan kan je beter farmville gaan spelen ;-)
 

DeletedUser

Guest
danny dc;n6984 zei:
Ja en als je daar al schrik van hebt brrrrr 300 puntjes per lid , dan kan je beter farmville gaan spelen ;-)

200 x 50 bijl kan gevaarlijk zijn hoor!
 

DeletedUser50

Guest
Ook, mijn pink is oppermachtig. Inmiddels zijn ze trouwens terug naar 196 leden, ik denk dat ze bezig zijn met een reorganisatie.
 

DeletedUser333

Guest
Waarom is tw2 zo p2w ? Kijk naar de speler bb010 staat nu 2de en je gaat me niet zeggen dat hij gewoon zeer actief is. Hij is veel later begonnen dan de gemiddelde speler op deze wereld en toch staat hij 2de. kan alleen maar door premium opties. Daarom is dus mijn vraag wat vinden jullie hier van? Op Tw 1 kon je ook pa kopen en dat gaf je beperkte voordelen ten opzichte van spelers die het niet deden, maar nu kan je gewoon opties blijven kopen wat vb deze speler doet. Maar dit heeft niets met spelen te maken maar met gewoon hoeveel geld je wil uitgeven aan een spel. Volgens maakt Innogames hier een grote fout. Wat is jullie mening?
 

DeletedUser50

Guest
Ik denk inderdaad dat de betaalfuncties in TW2 nog niet geheel in balans zijn. De specifieke punten waar het mis gaat, weet ik zo niet direct aan te wijzen. Ik denk ook dat Innogames hier nog wel mee bezig is. Aangezien het spel nog in de Betafase zit, moet er nog worden gekeken hoe alles uitpakt en werkt.
 

DeletedUser31

Guest
Klopt,
Maar net als Grey Worm zegt, er moet nog heel veel gebeuren, dus heb er vertrouwen in :)
 

DeletedUser340

Guest
begint eindelijk wat op de wereld, WKS heeft war met RSP ;) en united is vol op 1 dorp gegaan en het is ze (nog) niet gelukt
 

DeletedUser327

Guest
Xenzor;n7698 zei:
begint eindelijk wat op de wereld, WKS heeft war met RSP ;) en united is vol op 1 dorp gegaan en het is ze (nog) niet gelukt

Bedoel je mijn dorp? ^^
 

DeletedUser138

Guest
Is dat hier ook nog Beta ? reactie was al geplaatst voor het af was ???? ik bedoelde dus "started"
 

DeletedUser340

Guest
nee, niet die van jou! wel zijn er al wat edeltjes gesneuveld :D
 

DeletedUser327

Guest
Oei, dan zijn er nog lotgenoten... Gebeurt er toch nog wat hier :)
 

DeletedUser31

Guest
De strijd barst helemaal los op het forum, in tegenstelling tot het spel :p
 
Bovenaan