Discussie De Taverne: Bastille

DeletedUser236

Guest
Benk ook maar eens begonnen eens zien hoe ik het doe bij het begin van een wereld
 

DeletedUser31

Guest
wouterjs;n5934 zei:
Mee eens :p
Ben al lekker gestart, ook al zeg ik 't zelf :D


Gaat hier ook lekker!
succes allemaal verder mensen ;)
laten we er een interessante wereld van gaan maken! ;)
 

DeletedUser

Guest
Het ziet er voorlopig nog mooi uit!
Wel een stil wereldforum :(
 

DeletedUser126

Guest
Het forum is over het algemeen stil, komt (hopelijk) nog!
 

DeletedUser50

Guest
Klopt, maar ik mag van jullie zelfs in spellentopics niet eens twee keer in 3 uur posten :(
Ontopic: Wereld Bastille bevalt me tot nu toe wel, ik baal alleen van de momenten die ik niet thuis ben, dan is zo'n app toch wel erg handig.
 

DeletedUser

Guest
Bastille bevalt me tot nu toe ook wel! Het valt me op dat er maar één speler echt bezig is met kronen. Eerlijke strijd. Maar binnenkort worden jongens van mannen gescheiden worden en zullen kronen niets helpen! :)
 

DeletedUser333

Guest
kan aan mij liggen maar waarom werkt mobiel en samenspelen niet ?
Blijkbaar kan je ook geen handtekening meer maken op tw fora?
 

DeletedUser50

Guest
De app wordt aangewerkt, maar wordt momenteel nog getest. Als je met 'samenspelen' de Co-op functie bedoelt, die is er ook nog niet. Vergeet niet dat dit nog een Bèta is en dus nog niet alles functies beschikbaar zijn.
 

DeletedUser333

Guest
Grey Worm;n6376 zei:
De app wordt aangewerkt, maar wordt momenteel nog getest. Als je met 'samenspelen' de Co-op functie bedoelt, die is er ook nog niet. Vergeet niet dat dit nog een Bèta is en dus nog niet alles functies beschikbaar zijn.
Thx voor de uitleg, snap wel niet zo goed waarom ze dan op al op de TW website al volop reclame maken voor deze functies
 

DeletedUser126

Guest
xinram ocmer;n6373 zei:
kan aan mij liggen maar waarom werkt mobiel en samenspelen niet ?
Blijkbaar kan je ook geen handtekening meer maken op tw fora?
^What Grey Worm said.
Handtekeningen op fora gaat inderdaad niet me deze versie van het forum. Heb ik zelf ook al over geklaagd, maar so be it. Je kan wel een "handtekening" inzetten, die je dan ziet wanneer je met je muis over het bolletje gaat dat de activiteit aanduidt. Kijk maar eens bij mij :)

xinram ocmer;n6381 zei:
Thx voor de uitleg, snap wel niet zo goed waarom ze dan op al op de TW website al volop reclame maken voor deze functies
Omdat ze er uiteraard gaan komen. ;)
 

DeletedUser50

Guest
Zo, de eerste speler met twee dorpen is er ook al. Grappig om te zien hoe snel je hier eigenlijk een Adelshoeve kunt hebben, terwijl je nog relatief weinig punten hebt.
 

DeletedUser

Guest
Grey Worm;n6858 zei:
Zo, de eerste speler met twee dorpen is er ook al. Grappig om te zien hoe snel je hier eigenlijk een Adelshoeve kunt hebben, terwijl je nog relatief weinig punten hebt.
Zal ook weinig voorstellen qua troepen dan... Een lang leven zal hij niet hebben vrees ik.
 

DeletedUser120

Guest
Ja dat is echt een understatement... ;)
Grootste massastam tot dusverre op Bastille
 

DeletedUser

Guest
We zullen overruled worden door hun! Help. Help. Help. *kuch*
 
Bovenaan