De geest en de toverlamp

DeletedUser476

Guest
Helaas breekt wereldoorlog 3 uit, daardoor sterft de mensheid. Er is nu inderdaad wel vrede (soms zijn dieren zo veel beter dan mensen).

Ik wens dat ik niet meer hoef te slapen.
 

DeletedUser488

Guest
je sterft in je slaap, zal wel gemist worden maar je hoeft nooit meer te slapen.

Ik wens een hololens
 

DeletedUser

Guest
Je krijgt een hololens, maar hij is nog lang niet af en vliegt in de fik doordat de cpu's te heet worden,, dus je hoofd verbrand en je houdt er een lelijke brandwond voor het leven.

Ik wens dat Microsoft volledig open source gaat, omdat ze nu voor mensen kunnen verbergen of ze een backdoor voor de CIA hebben
 

DeletedUser850

Guest
microsoft gaat opensoorce, maar daardoor faliet door de hackers.

ik wens dat ik drachenfels domineer
 

DeletedUser19

Guest
Je alliantie domineert Drachenfels. Echter word je om een of andere onduidelijke reden uit de alliantie gezet. Einde verhaal.

Ik wens dat ik er iemand na mij post ^^.
 

DeletedUser19

Guest
Je krijgt soep, nah

Ik wil dat het forum even doods blijft als nu :eek:
 

DeletedUser242

Guest
Je wens komt niet langer uit!!

Ik wil dat dit forum actiever wordt!!
 

DeletedUser

Guest
Er komen 1000 nieuwe leden, maar geen van hen durft hier te reageren.

Ik wil dat het stopt met regenen.
 

DeletedUser242

Guest
Het stopt met regenen, maar het gaat hagelen!

Ik wil dat ik op de 0 zit met be vs Ne!
 

DeletedUser620

Guest
Je zit op 1 met tellen, maar daarna maakt NL een dikke comeback en haalt de 1000 :)

Ik wil een villa met zwembad...
 

DeletedUser

Guest
Je krijgt een foto met een villa en een zwembad.

Ik wil ijs.
 

DeletedUser620

Guest
Je krijgt een gratis ijsje, maar dat wordt opgegeten door een meeuw.

Ik wil gratis bier
 

DeletedUser

Guest
Je krijgt een gratis kratje bier, maar je laat het vallen en het komt op je teen. Owja en alle flesjes gaan kapot en toen was het bier weg!

Ik wil een zak chips
 

DeletedUser620

Guest
Je maakt een zak chips open boven de prullenbak door er hard op te slaan en alles valt er aan de onderkant uit, een van mijn "biggest fails" :oops:

Ik wil een lolly!
 

DeletedUser

Guest
Hahaha..

Je krijgt een lolly, maar helaas is het niet het soort lolly, dat je verwacht had. :x

Ik wil dat mijn band weer is geplakt, zonder dat ik er iets voor hoef te doen.
 

DeletedUser620

Guest
Er komt een aardige meneer langs die jouw band plakt, hij maakt een testrondje en zonder dat hij het doorheeft fietst hij weer door een punaise.

Ik wil een bubbelbad
 

DeletedUser

Guest
Je krijgt een bad en het bubbelt, wanneer je erin zit, maar na een tijdje merk je, dat je ze zelf maakt. Daarnaast is het bad lek en loopt het leeg.

Ik wil een actief potje wvw, al paar uur niks gepost :(
 

DeletedUser620

Guest
Iedereen komt plots online en begint heftig te spammen in het wvw topic, maar daarna gaat het forum offline omdat de server het niet meer aankan.

Ik wil een Samsung Galaxy S6 Edge+
 

DeletedUser503

Guest
Je wint er eentje met zo een advertentie die je invult waarvan je verwacht dat ze fake zijn , maar helaas als het pakje wordt geleverd bij je thuis doe je net open als er een bliksem voor je deur zich door het doosje van de Samsung heen plant waardoor hij helemaal naar de vaantjes is :D

Ik wil 5 edels op W6
 
Bovenaan