De geest en de toverlamp

DeletedUser126

Guest
Omdat Meggie het spelletje block zet: Ik wens een miljoen euro (a)
 

DeletedUser

Guest
Je krijgt een miljoen euro, maar het blijkt wit gewassen te zijn en je moet de zwaarst bewaakte gevangenis in vanwege fraude.w

Ik wens dat ik een spel opzet zo effectief dat het vele spelers aan trekt.
 

DeletedUser476

Guest
Het trekt heel veel spelers aan, echter is dat alleen maar omdat je ze 5 euro belooft om zich in te schrijven. Je keert het niet uit, dus wordt je aangeklaagd en kaalgeplukt.

Ik wens dat er geen oorlog meer is
 

DeletedUser

Guest
Er is geen oorlog, maar helaas komt er een opstand uit van de aliens die de aarde willen overnemen van binnen uit, dit doen ze door weer oorlogen te starten.

Ik wens dat TW2 TW zelf verslaat qua spelers.
 

DeletedUser94

Guest
TW2 overklast het aantal spelers van TW, maar het zijn allemaal Chinezen die met 5 op één account spelen en zodanig continu online zijn. Ze ownen elke wereld kapot!

Ik wens dat mijn verkoudheid gedaan is.
 

DeletedUser

Guest
Kortsluiting;n11537 zei:
TW2 overklast het aantal spelers van TW, maar het zijn allemaal Chinezen die met 5 op één account spelen en zodanig continu online zijn. Ze ownen elke wereld kapot!

Ik wens dat mijn verkoudheid gedaan is.


Je verkoudheid is voorbij, maar helaas komt er een stortberg aan klachten, omdat je een kwade tovenaar blijkt te zijn die elk mens verkouden laat worden.

Ik wens dat cyanogen inc. one plus weer toestaat als carrier voor hun cyanogenmod.
 

DeletedUser242

Guest
Whut what whot?? Moet ik van deze wens iets begrijpen?

Het gebeurd, die wens, alleen ga je morgen dood.
Zo, nu heb je wens voltooit, zonder het te begrijpen:D (hoop ik??)

Ik wil goed kunnen tekenen:)
 

DeletedUser

Guest
Meggie;n11591 zei:
Whut what whot?? Moet ik van deze wens iets begrijpen?

Het gebeurd, die wens, alleen ga je morgen dood.
Zo, nu heb je wens voltooit, zonder het te begrijpen:D (hoop ik??)

Ik wil goed kunnen tekenen:)

Je kan het, maar het blijkt dat mensen nu van slechte tekeningen houden.

Ik wens dat pizza uit is.
 

DeletedUser242

Guest
Pizza is uit, maar er komt een vervanging voor, die precies ruikt, en smaakt als een pizza. Maar dan in een andere vorm.

Ik wens dat IS en Al-Quida hun wapens neerleggen:mad: Daarmee is al een hoop oorlog en leed verdreven van de wereld!
 

DeletedUser126

Guest
Je wens wordt vervuld, echter komen er jammer genoeg weer nieuwe extremistische bewegingen.
Ik wens snoepjes!
 

DeletedUser94

Guest
Je krijgt zoveel snoep je wil... Al snel krijg je het ene gaatje na het andere. Uiteindelijk zit je meer bij de tandarts dan dat je nog van je snoep kan genieten!

Ik wens dat Tom Meeusen alsnog naar het WK Veldrijden kan!
 

DeletedUser126

Guest
Je wens wordt vervuld, echter valt hij in de eerste ronde waardoor hij hopeloos achterop geraakt...
Ik wil een nieuwe tandenborstel! De mijne is versleten maar ben te lui om achter een nieuwe te gaan (studentenlife)! :p
 

DeletedUser

Guest
Je krijgt een nieuwe, maar het blijkt dat de tandenborstels de wereld willen overnemen, dus ze moeten allemaal verbrand worden.

Ik wens dat ik een oneplus one krijg. (Dat is een zeer goede telefoon)
 

DeletedUser94

Guest
Je krijgt de One van OnePlus. Enkel blijkt de GSM niet op de traditionele besturingsysstemen te draaien, maar wel op een eigen brouwsel van OnePlus dat vol fouten zit waardoor de GSM amper werkt. Wanneer na een maand blijkt dat de verkoop van de GSM sterk te wensen overlaat, gaat het bedrijf failliet. Er komen dus geen systeemupdates. Veel plezier met je gsm die niet werkt!


Ik wens dat het eindelijk nog eens een beetje gaat sneeuwen!
 

DeletedUser519

Guest
Het gaat sneeuwen, maar helaas zo hard dat alles verduistert wordt en de mooie sneeuw niet meer ziet en ze smelt direct weg alsze op de grond valt

Ik wens dat al de voorgaande wensen + alle komende wensen voor mij uitkomen
 

DeletedUser

Guest
Het gebeurt, morgen ga je dood, omdat alle wensen uitkomen en alle voorspellingen ook.

Ik wens dat ik lekker kan chillen, zonder stress.
 

DeletedUser

Guest
Je word steeds kouder! Jammer dan.
Ik wens dat nachtwaker terugkomt:eek:.
 

DeletedUser94

Guest
De nachtwaker komt terug. Je had enkel niet genoeg duidelijk gemaakt welke nachtwaker je nu net bedoelde. De nachtwaker sluipt door de straten van je woonplaats en doodt iedereen die zich na het ondergaan van de zon nog op straat durft te begeven!

Ik wens dat iedereen in mijn provincie stopt met spelen en ik hen bijgevolg gemakkelijk kan overnemen.
 

DeletedUser126

Guest
Je wens komt uit, echter heb je geen edels genoeg en moet je zeven maanden wachten, waardoor anderen je voor zijn...

Ik wens dat we al vrijdag zijn!
 

DeletedUser94

Guest
Het is al vrijdag, maar de reden waarom je wou dat het vrijdag was gaat niet langer door!

Ik wens om wereldvrede! :D
 
Bovenaan