De geest en de toverlamp

DeletedUser94

Guest
Nogmaals een simpel, en hopelijk ook leuk, forumspelletje.
De poster voor jou heeft een wens en jij mag die wens laten uitkomen. Jammer genoeg ben je niet de meest getalenteerde geest waardoor je steeds een defect in de wens moet steken.


Bijvoorbeeld:
Person1: Ik wens dat ik rijker ben dan wie ook ter wereld.
Person2: Je wens kom uit, je krijgt 1 000 000 000 000 000 000 Belgische frank/gulden maar deze kan je jammer genoeg niet meer inruilen bij de bank.



Kickstart:
Ik wou dat ik morgen op wereldreis vertrok.
 

DeletedUser

Guest
Vooruit dan, ik regel wel een aantal vliegtickets voor je, probleem is wel dat die vluchten gister zijn vertrokken...


Ik wou dat ik profvoetballer was :eek:
 

DeletedUser94

Guest
Je wenst komt uit, enkel verdient een profvoetballer geen miljoenen meer en zijn er geen babes meer die achter voetballers lopen. Minigolf is nu de meest populaire sport.

Ik wens dat ik morgen vrijaf heb.
 

DeletedUser

Guest
Je krijgt morgen vrij, dat is jammer genoeg omdat je ontslagen bent.

Als profvoetballers niet meer stoer zijn, wens ik maar dat ik een van de grootste rocksterren ter wereld wordt eh :D
 

DeletedUser476

Guest
Rock is uit, tegenwoordig luistert iedereen naar dubstep (helaas geen kotsemoticon :p ) dus je hebt er niks aan.

Ik wens dat ik meer vrije tijd heb.
 

DeletedUser94

Guest
Je wens komt uit, je bent de beste gitarist ter wereld. Jammer dat een gitaar zo ouderwets is... Lang leve de accordeon en de accordeonisten! :D

Ik wens dat ik een keer op ruimtereis kon.
 

DeletedUser242

Guest
Je gaat op ruimte reis, maar door een mis rekening gaat de raket niet snel genoeg, en kan hij niet ver genoeg aan de zwaarte kracht ontsnappen, dus je valt terug op de aarde, gelukkig overleef je het wel.

Ik wens dat ik een beroemde schrijfster ben/word.
 

DeletedUser476

Guest
Je wordt beroemd omdat jouw verhaal het allerslechtste verhaal aller tijden is.

Ik wil graag een paar weken vakantie.
 

DeletedUser242

Guest
Dit gebeurt doordat je je been breekt. Je mag je helemaal niet bewegen. Je bent ook met je hoofd op de trap gevallen, en hebt zulke bonkende hoofdpijn dat je gewoon niks kan. Elk licht doet al pijn.

Ik zou het leuk vinden als ik allemaal 10en sta op mijn rapport! (wie niet:p)
 

DeletedUser476

Guest
Je staat allemaal 10en op je rapport. Helaas is dat omdat ze op school voortaan in percentages werken, waardoor een 10 gelijk staat aan een 1 van nu.

Ik wil co-op mode in tw :(
 

DeletedUser242

Guest
Je krijgt je zin, en die functie komt er toch. Maar dan blijkt dat je co op nog een account in die wereld speelt, en jou account wordt gebannen.

Ik wil weekend in de week (maandag-vrijdag), en naar school in het weekend.
 

DeletedUser126

Guest
Je wens komt uit, echter beslist de regering om het weekend 10 dagen te laten duren. Heeft iets te maken met de stand van de maan zeiden ze :eek:

Ik wens een tweede hondje!
 

DeletedUser476

Guest
Je krijgt een tweede hondje, het probleem is alleen dat hij dood geboren is...

Ik wens een vriendin
 

DeletedUser242

Guest
Je krijgt een prachtige, lieve vriendin. Maar dan blijkt dat ze stiekem toch niet zo lief is, en gaat ze er naar een paar maanden van door met een andere man/jongen.

Ik wens een tweede konijntje! (die wordt ergens anders geboren, dus leeft nog wel na de geboorte:p)
 

DeletedUser126

Guest
Je krijgt een konijntje, alleen past ie niet in zijn kot, noch in je huis...

Ik wens de volledige Spartacus serie! :)
 

DeletedUser242

Guest
Je krijgt hem, echter zijn de films illegaal gedownload, en vanuit het buitenland het land in gesmokkeld, naast een lading drugs. De drugs worden gevonden, en de serie dus ook. Je wordt opgepakt vanwege het feit dat jij de serie had gekocht. Je wordt veroordeeld tot celstraf van 1 jaar, maar tijdens dat jaar mag je wel de hele spartacus serie kijken!!

Ik wens dat de hele broederband serie morgen is afgeschreven en uitgegeven, en dat ik als trouwe lezer van de broederband de boek krijg thuis gestuurd:)
 

DeletedUser

Guest
Je krijgt het boek thuis gestuurd, maar het blijkt een extreem dikke flyer van het boek te zijn

Ik wens dat ik 10000 legale gratis kronen krijg (van tw2 uiteraard)
 

DeletedUser242

Guest
Je krijgt ze, maar helaas, dat schiet bij de rest van TW2 in het verkeerde keelgat. Dus organiseert heel TW2 een massa op je, op de werelden waarop je speelt.

Ondanks de vele kronen, kun je daar toch niet tegen op.

Ik wens dat ik 1x in mijn leven kan vliegen, bijvoorbeeld parachute springen, heel lang rodelen (zo heet dat toch...), abseilen, zoiets. Dus vrij in de ruimte, met een mooi uitzicht:D
 

DeletedUser476

Guest
Je kan parachutespringen, je gaat dat dus doen. Helaas vliegt het vliegtuig naar Irak en gooien ze je er daar uit, je wordt dus gevangengenomen door IS (farfetched, I know).

Ik wens dat ik geen slaap meer nodig heb tijdens mijn verdere leven.
 

DeletedUser242

Guest
Je hebt nooit meer slaap nodig, want je leeft niet meer. Je wordt aangereden, en sterft aan je verwondingen.
 
Bovenaan