Bagger

DeletedUser

Guest
Nee stoere jongen
Snipedd was aangesproken, je oprichter

En na het tellen gisteravond van je bedriegers heb ik het grote geheel heerlijk in mijn bed bekeken ;)
 

DeletedUser1935

Guest
Nee stoere jongen
Snipedd was aangesproken, je oprichter

En na het tellen gisteravond van je bedriegers heb ik het grote geheel heerlijk in mijn bed bekeken ;)

Hij doet geen aannames , als hij aannames zou doen maakte je geen kans omwille van je achievements , als er een recruiter is betekend dat meestal dat de andere leiders zich er niet mee bezig houden? daarom is er een rollenverdeling ...

en een muur level 6 hebben in een provincie die volledig van jezelf is is ook niet slim
alles had daar muur 20 moeten zijn

Heeft niks met stoere jongen te maken , jij doet stoer en gaat hier een bericht posten dat ik je wil voorstellen voor de stam , en dat je geen rat bent de andere die overgestapt is is ook geen rat , maar iemand die meer ambitie heeft dan na 1 aanval al negatief te staan
Hij heeft onze leden lang genoeg afgestopt , jij hebt nu bewezen vandaag dat je niet eens een spot waard bent

Dat je nooit iets wint ligt niet aan de kronen pik , dat ligt aan jou manier van omgaan met mensen , je manier van denken , zoals , ik heb geen kronen ik kan niet winnen
ik heb 2 werelden gespeeld waar ik 0 kroon heb uitgegeven en ook die heb ik gewonnen , raar eh ?

# edit
Ik had ook men trebs kunnen gebruiken , maar waarom zou ik zoveel langer lopen? als je toch geen troepen verplaatst op 11 uur tijd dan denk ik niet dat je op een uur of 3-4 langer zal verplaatsen ? niet dan?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
bla bla bla
Jij weet hoe ik met mensen om ga ???
Jij weet ook al hoe ik denk ???
Ik zeg ook niet dat ik niet kan winnen door geen kronen te hebben, je verdraaid de boel
Hoe toch eens op over die kronen, zie je niet dat mijn bericht meer een grap is naar inno
De vraag aan Snipedd was overlegd met jullie stam raad (schijnbaar zit jij daar niet in :D)
Niet dat ik de afwijzing kwalijk neem hoor, was te verwachten
Maar spreek me niet aan zoals hier boven want dat vind ik onbeschoft
Wel fatsoenlijk blijven in je taal gebruik
 

DeletedUser1935

Guest
bla bla bla
Jij weet hoe ik met mensen om ga ???
Jij weet ook al hoe ik denk ???
Ik zeg ook niet dat ik niet kan winnen door geen kronen te hebben, je verdraaid de boel
Hoe toch eens op over die kronen, zie je niet dat mijn bericht meer een grap is naar inno
De vraag aan Snipedd was overlegd met jullie stam raad (schijnbaar zit jij daar niet in :D)
Niet dat ik de afwijzing kwalijk neem hoor, was te verwachten
Maar spreek me niet aan zoals hier boven want dat vind ik onbeschoft
Wel fatsoenlijk blijven in je taal gebruik

Ik vind het jammer dat ik nu in de stam hoor dat je eig een op en top speler bent , vind het jammer dat je niet het beste van jezelf geeft , had liever een challenge gehad

Jij spreekt mij telkens aan met stoere jongen , dat terwijl ik je vroeg in de stam te komen en jij dat hier gaat posten? terwijl dat het wel degelijke en aanbieding is , denk je dat ik ondanks een aanbieding jou niet ga aanvallen als je mij aanvalt?

Dit is TW man geen Habbo hotel
 

DeletedUser1647

Guest
@captor of sin en @deathscythe96 mag ik jullie vragen een beetje te dimmen met persoonlijke aanvallen. een discussie her en der is zeker niet erg en voor iedereen (ook voor mij) leuk om te lezen. Maar laten we het inhoudelijk houden en mekaar met respect behandelen en met fatsoen aan spreken.
 

DeletedUser1935

Guest
@captor of sin en @deathscythe96 mag ik jullie vragen een beetje te dimmen met persoonlijke aanvallen. een discussie her en der is zeker niet erg en voor iedereen (ook voor mij) leuk om te lezen. Maar laten we het inhoudelijk houden en mekaar met respect behandelen en met fatsoen aan spreken.

Sorry voor het uitdagen xd ik wil gewoon dat hij het beste van zichzelf toont en me een moeilijke strijd geeft ;(

#edit

Maar dit is gewoon zoeken om uitgelachen te worden
zeker als je de dag daarna 3 dorpen verliest

Niet gelukt, lekker pu :D
En nogmaals, iemand in je stam uitnodigen met een aanval er achteraan neem ik echt niet serieus
En ik wou zo wie zo al zeker niet naar EFC (was in begin al poging gedaan maar ze wouden me niet) maar nadat ik jouw reacties had gezien nee nee nee

Ow en 3 overnames in een provincie waar ik geen geloof had he ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dat hier boven was de druppel
Speelde zo wie zo al niet serieus op deze wl en laatste 1 a 2 weken bijna niet meer
Maar gezien ik me hier dus niet mag verdedigen tegen de onzin die jij over mij persoonlijk uitbraakt, alles verdraaid en me pik noemt
Ben ik er per direct mee gestopt
Geen zin in herhaling van wl 15 (heb daar ladingen shit mee gemaakt, van huilie verhalen tot bedreigingen tot valse beschuldigingen tot verrot gescholden worden tot verbod op eigen account te spelen "ze wouden dat ik ww af stond" en keihard genaaid te worden)
Dit wou ik nog wel af zeggen, moest het ff kwijt
(hierna geen reactie van mij meer in dit topic wat eigenlijk over wl 26 hoort te gaan)
 

DeletedUser280

Guest
*haal er weer even popcorn bij *:p
latest
Denk dat ik er ook maar eens goed voor ga zitten ja.
 

DeletedUser1935

Guest
Dat hier boven was de druppel
Speelde zo wie zo al niet serieus op deze wl en laatste 1 a 2 weken bijna niet meer
Maar gezien ik me hier dus niet mag verdedigen tegen de onzin die jij over mij persoonlijk uitbraakt, alles verdraaid en me pik noemt
Ben ik er per direct mee gestopt
Geen zin in herhaling van wl 15 (heb daar ladingen shit mee gemaakt, van huilie verhalen tot bedreigingen tot valse beschuldigingen tot verrot gescholden worden tot verbod op eigen account te spelen "ze wouden dat ik ww af stond" en keihard genaaid te worden)
Dit wou ik nog wel af zeggen, moest het ff kwijt
(hierna geen reactie van mij meer in dit topic wat eigenlijk over wl 26 hoort te gaan)

Wat heeft dat te maken met W15 ik heb jou als persoon niet aangevallen , tenzij je TW zo persoonlijk neemt
Ik heb geen spelletjes met mij gespeeld , je viel mij aan , ik dacht dat je wel een goeie speler was dus heb ik je gevraagd of je mss de overstap wou maken , omdat de rest van jou stam niet echt helpt , Kingmichel heeft dat wel ingezien

Ik viel je vervolgens aan omdat je mij aanvalt , ik ga niet stoppen met aanvallen omdat je mogelijk kan joinen hoor , en nadat je op het forum de groot man uithing en ook nog eens ging lachen dat *het niet gelukt was* terwijl de actie wel degelijk gelukt is , het leven bestaat niet uit 1 dag , ik denk graag 3-4 dagen op voorhand al wat de acties gaan zijn

En dat je nu stopt en dat vermomt onder iets wat op W15 gebeurt is wat hier helemaal niet mee te maken heeft en ook niet eens een soortgelijk geval is , is gewoon omdat je 3 dorpen kwijt bent geraakt aan iemand die voor de aanvallen vertrokken niet eens geloof had in je provincie

+ dat je zegt dat je niks meer doet om die reden is een beetje belachelijk niet?
Je kan gewoon niet veel meer doen
 
Bovenaan