Bagger

DeletedUser897

Guest
Kan je aub eens ophouden met zeuren :p je kroont zelf meer dan elke andere speler maar je blijft je maar verbazen over wat anderen ermee doen?
Tuurlijk kroont iemand in het beginstadium zn muur omhoog om een volle clear op te vangen, zo ongeveer het meest logische dat je kan doen... zeker als OS van medespelers erin staat, dat gooi je niet zomaar weg.
Aan de gehele TW2 community, ik heb mn muur van 8 naar 16 en vervolgens naar 20 gekroond. Verklaar me allemaal even voor gek! Sta nu namelijk ook nog eens laatste op de ranglijst, dus het was het duidelijk niet waard! :(
 

DeletedUser1935

Guest
Kan je aub eens ophouden met zeuren :p je kroont zelf meer dan elke andere speler maar je blijft je maar verbazen over wat anderen ermee doen?
Tuurlijk kroont iemand in het beginstadium zn muur omhoog om een volle clear op te vangen, zo ongeveer het meest logische dat je kan doen... zeker als OS van medespelers erin staat, dat gooi je niet zomaar weg.
Aan de gehele TW2 community, ik heb mn muur van 8 naar 16 en vervolgens naar 20 gekroond. Verklaar me allemaal even voor gek! Sta nu namelijk ook nog eens laatste op de ranglijst, dus het was het duidelijk niet waard! :(

Ik kroon ook , ja dat klopt
Maar ik zal het nooit eens zijn met een regel zoals No Pay to Win op het famprofiel ...
En ik heb op 26 minder kroon in mezelf gestoken dan jij ;)
Stamdonatie is voor mij een heel ander verhaal , daar help je iedereen in je stam mee

Maar je zal mij nooit het Motto , no pay2win hoog in het vaandel zien dragen
 

DeletedUser1517

Guest
Het is niet omdat je eens kroont dat het pay2win is, daar maak je al de fout. En daarbij, het merendeel van de stam kroont niet. Zorg dat je in het vervolg even met een deftig argument komt, nu is het gewoon pot verwijt de ketel
 

DeletedUser1935

Guest
Het is niet omdat je eens kroont dat het pay2win is, daar maak je al de fout. En daarbij, het merendeel van de stam kroont niet. Zorg dat je in het vervolg even met een deftig argument komt, nu is het gewoon pot verwijt de ketel

Nee niet de pot verwijt de ketel ventje , want ik zet geen No Pay2win op mijn profiel of wel dan?
Dus dat verwijt kan niet op mij weerlegd worden.
Tja het motto "overal azijnpissen" valt jou duidelijk beter.

Xd , its just the truth boy ;)
11k kroon?
Mss moet je is op W27 inloggen , je stamgenootjes hebben je nodig
Ondanks dat ze met 4 in mijn provincie zitten
 

DeletedUser

Guest
O deze heb ik ff gemist
Gezeur over kronen, altijd leuk :D
Heb er al zoveel overgelezen
No pay to win betekend: ik kroon me gek maar die andere stam nog meer
Ik doe het voor de stam dus telt niet mee betekend: Het is mijn stam en mijn stam gaat winnen om het spel eerlijker te maken
Je bent ineens een No Pay To Win omdat inno je op zadelt met kronen (Tja soms win je ze per ongeluk) :)

No pay to win betekend voor mij er niet voor te betalen
Dus niet je bankrekening als grondstof zien :D
 

DeletedUser1935

Guest
Blijkbaar hebben ze geen hulp nodig tegen jou ;)
zaten met 4 in mijn provincie , als ze geen hulp nodig hebben waarom zijn ze dan snel gestopt?
Waren wel leuke chatberichten tussen legendhero , mela en liched lachte me best krom

Maar desalniettemin wat jij en de krijgertjes op w26 doen doen niet veel mensen na

O deze heb ik ff gemist
Gezeur over kronen, altijd leuk :D
Heb er al zoveel overgelezen
No pay to win betekend: ik kroon me gek maar die andere stam nog meer
Ik doe het voor de stam dus telt niet mee betekend: Het is mijn stam en mijn stam gaat winnen om het spel eerlijker te maken
Je bent ineens een No Pay To Win omdat inno je op zadelt met kronen (Tja soms win je ze per ongeluk) :)

No pay to win betekend voor mij er niet voor te betalen
Dus niet je bankrekening als grondstof zien :D

als grondstof?
je noemt het enige wat je er niet mee kan kopen.
Ik vind het niet erg als iemand veel kroont , en ik vind het in stamdonatie steken iets minder selfish
Maar als je dan op je stamprofiel zet , No pay 2 win en nog steeds meer kroont als de rest van de wereld tesamen , dan klopt er iets niet in je gedachtegang
 

DeletedUser280

Guest
@deathscythe96 het zit je wel hoog he met die No pay 2 win....
Wellicht dat de leiding in het begin serieus no pay 2 win was? En de leden die er later bijgekomen zijn wel van het kronen waren?
Maak je toch niet zo druk om dat tekstje. :p
 

DeletedUser1449

Guest
Volgens mij is de enige die "No Pay2Win" hoog heeft zitten mela, die kwakt het op ieder profiel- en stampagina neer:p
 

DeletedUser1351

Guest
zaten met 4 in mijn provincie , als ze geen hulp nodig hebben waarom zijn ze dan snel gestopt?
Waren wel leuke chatberichten tussen legendhero , mela en liched lachte me best krom

Maar desalniettemin wat jij en de krijgertjes op w26 doen doen niet veel mensen na



als grondstof?
je noemt het enige wat je er niet mee kan kopen.
Ik vind het niet erg als iemand veel kroont , en ik vind het in stamdonatie steken iets minder selfish
Maar als je dan op je stamprofiel zet , No pay 2 win en nog steeds meer kroont als de rest van de wereld tesamen , dan klopt er iets niet in je gedachtegang
in de vorige wereld waar ik echt mijn best deed op de int server, kwam ik tegen een internationale stam van circa 150 leden die niets anders deden dan coop abuse ( van wel ieders 9 accs , dit met een zeer actief groepje van 15 ofzo ) en het doorgeven van paswoorden ( dus ook toegang tot hun coops) en met scripts werken, ze gaven het zelf toe op het forum daar en sommige werden gebanned , wij met een klein groepje lieten het niet aan ons hart komen en vochten hard terug en wonnen soms terrein , want we wisten dat je enkel met activiteit en skills kan winnen .

want daarin waren wij als groepje nog beter ...
bij deze, steek het niet op de kronen en vecht (of koop) harder terug ...
 

DeletedUser1935

Guest
@deathscythe96 het zit je wel hoog he met die No pay 2 win....
Wellicht dat de leiding in het begin serieus no pay 2 win was? En de leden die er later bijgekomen zijn wel van het kronen waren?
Maak je toch niet zo druk om dat tekstje. :p

Number201 , Liched
Zaten er van in het begin in , ik koop ook kronen , meer als 99% van de spelers hier
maar zal dat nooit op mijn profiel zetten
 

DeletedUser

Guest
Number201 , Liched
Zaten er van in het begin in , ik koop ook kronen , meer als 99% van de spelers hier
maar zal dat nooit op mijn profiel zetten
Nee logisch je koopt kronen :D
Ik zou het terecht kunnen doen maar niet nodig, word er toch wel van beschuldigd (en ik wordt er enkel mee opgezadeld door inno, hun schuld)
En No Pay To Win klopt bij mij 1e wel maar 2e niet
Ik win steeds niet enkel 1 x en dan wordt je opgezadeld met kronen
Echt inno dit is een bug
 

DeletedUser1935

Guest
Nee logisch je koopt kronen :D
Ik zou het terecht kunnen doen maar niet nodig, word er toch wel van beschuldigd (en ik wordt er enkel mee opgezadeld door inno, hun schuld)
En No Pay To Win klopt bij mij 1e wel maar 2e niet
Ik win steeds niet enkel 1 x en dan wordt je opgezadeld met kronen
Echt inno dit is een bug

ow je wint elke keer?
dus ik kan verwachten dat je ons gaat stoppen op w27?
ben benieuwd hoor ;)
dan hoop ik dat je genoeg def in het dorp van mij pakte zet om een goeie 10 volle clears te stoppen :p

#edit
Het enigste waar ik je van beschuldig is kutdorpjes overnemen die niet intressant zijn , dus bouw ze liever eens wat sneller uit man :(

Volgens mij is de enige die "No Pay2Win" hoog heeft zitten mela, die kwakt het op ieder profiel- en stampagina neer:p

Maar die spend ook niet
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
@deathscythe96
Er staat ik win steeds niet (enkel 1 X)

pm van hem :D

deathscythe96 - 29 jun. 2018 16:50:18
komt binnekort wss een spot bij en ik zou jou graag willen voorstellen aan de stamraad , als je zelf ook intresse hebt
 

DeletedUser1935

Guest
@deathscythe96
Er staat ik win steeds niet (enkel 1 X)

pm van hem :D

deathscythe96 - 29 jun. 2018 16:50:18
komt binnekort wss een spot bij en ik zou jou graag willen voorstellen aan de stamraad , als je zelf ook intresse hebt

Ik heb je idd de kans gegeven om te joinen , die kans is nu verlopen , maar dat zal je snel genoeg merken
Nu niet stoer gaan doen met berichtjes want dat is al lang verlopen
De beste speler van jou stam is wel overgestapt , just saying

Als je ja had gezegd kon je wel winnen btw

#edit
Berichtjes hier posten , leuk hoor
Zal ik straks de rapportjes doorsturen *.*
 

DeletedUser

Guest
He stoere jongen
Kijk je kent mij nog niet geloof ik
Ik ben zoals weinigen geen overloper (geen RAT)
En een uitnodiging sturen met 4 aanvallen (bedriegers) er achteraan vind ik toch wat vreemd
Maar succes met het kronen, misschien dat inno dan eens genoeg geld heeft het spel te laten werken
En wees er maar trots op dat je stam heel goed spelers kan rekruteren uit andere stammen
 

DeletedUser1935

Guest
He stoere jongen
Kijk je kent mij nog niet geloof ik
Ik ben zoals weinigen geen overloper (geen RAT)
En een uitnodiging sturen met 4 aanvallen (bedriegers) er achteraan vind ik toch wat vreemd
Maar succes met het kronen, misschien dat inno dan eens genoeg geld heeft het spel te laten werken
En wees er maar trots op dat je stam heel goed spelers kan rekruteren uit andere stammen

Alleen de beste spelers ;)
En na vandaag gezien te hebben wat je kan , no ty , blijf maar bij NFK en word verpletterd zoals de rest ;)
niet eens verplaatsen , och och toch

Ik heb je de kans gegeven te joinen , je bent geen rat om een zinkend schip te verlaten waarvan de kapitein dronken is ...
Dat is gewoon niet voor niks ten onder willen gaan , maar goed

Ik wou je laten joinen zelfs na je mijn dorp pakte , nu als symbool is dat de eerste , maar zeker niet de laatste die ik terugneem :p:p:p
 

DeletedUser

Guest
Niet gelukt, lekker pu :D
En nogmaals, iemand in je stam uitnodigen met een aanval er achteraan neem ik echt niet serieus
En ik wou zo wie zo al zeker niet naar EFC (was in begin al poging gedaan maar ze wouden me niet) maar nadat ik jouw reacties had gezien nee nee nee
 

DeletedUser1935

Guest
Niet gelukt, lekker pu :D
En nogmaals, iemand in je stam uitnodigen met een aanval er achteraan neem ik echt niet serieus
En ik wou zo wie zo al zeker niet naar EFC (was in begin al poging gedaan maar ze wouden me niet) maar nadat ik jouw reacties had gezien nee nee nee

Niet gelukt? waar praat je over?
3 dorpen naar muur 0 meer ZC verlies voor jou als paarden voor mij + ook nog een hele hoop gewone def aan jou kant verloren , als ik niet wou dat je dat dorp retaked had je dat ook niet gedaan ;)

Als het me boeide dat je kon snipen dan had ik wel met de 4 clears die je over je dak kreeg telkens 1 edel meegestuurd

Dit hoort allemaal bij het plan , en daarom win jij dus nooit , je ziet het groter geheel niet
Je hebt in het begin geprobeerd? sorry ik was recruiter ik heb nooit een bericht van jou ontvangen , als je je aanmeld met een leeg bericht en de recruiter geen bericht stuurt krijg je uiteraard geen antwoord

Voor je niet gelukt zegt tel je verliezen , en clears zijn btw alweer aangevuld , ik zie je morgen schat ;)
 
Bovenaan