Bagger

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Och ik heb een stuk erger gezien ;)

En het is altijd lastig principes te hebben als je opeens toch geholpen wordt door 1 van je spelers xd
 

DeletedUser

Guest
het is wel een gevaarlijke stam, had op dag 1 al bedreigingen vanuit die stam
erge is wel dat ik sinds die dag niet meer geslapen heb :(
 

DeletedUser

Guest
met een beetje kronen win je geen wereld ;)
wij gaan niet binnen een maand level 42 hebben :rolleyes:
 

DeletedUser1544

Guest
Kronen zijn kronen, neem dan gewoon niet zo'n 'mega awesome' standpunt in.
Kijk W25 zit de vijand hun steden pay to win te noemen terwijl ze zelf even stamlevel naar 42 brengen. Dat is de reden er op het stamlevel no pay to win staat. Degene die op W25 spelen snappen het wel.
 

Leven is lijden

Casual Lid
Kijk W25 zit de vijand hun steden pay to win te noemen terwijl ze zelf even stamlevel naar 42 brengen. Dat is de reden er op het stamlevel no pay to win staat. Degene die op W25 spelen snappen het wel.
Ik krijg het lichtelijke vermoeden dat vele w25 spelers op hun teentjes getrapt zijn, over het feit dat wij ook kronen spelers in onze stam hebben.
Daarbij ik weet zeker als die zelfde mensen bij ISG zaten en het daar deden ik je niet had gehoord over het feit dat de stam 42 is in een maand tijd.

Dus calm your T's en ga lekker verder spelen. BTW tip voor deze wereld maak voldoende Trebs aan ;-) dan heb je niet zoveel last van die katapulten :eek:
 

DeletedUser1935

Guest
Der staat no pay to win sniped.
Ik heb mijn kronen die ik erin heb gestoken eerlijk gekregen van innogames :) dus niet voor betaald :)
[

Een volledige clear kronen
een muur van 8 naar 16 en dan een uur later van 11 naar 20
Maar joooooooow het stamlevel eh ;)
 

DeletedUser1935

Guest
Op je profiel staat van 7 naar 16 in plaats van 8 :eek: :p gelukkig dat jij niet kroont, anders zou het wel een grote mop zijn
Ik heb echt niet ingelogd om te kijken
en goed dat 1e leveltje zal het verschil niet maken eh ;)
Daar zal ik de kerk die gekroond werd in de plaats zetten ;)
De clear die gekroond werd was het duurste uiteraard
Daar moet je al helemaal niet wijs voor zijn
 
Bovenaan