Zoekresultaten

  1. Uhtred

    Stamleden

    Hoe kom je er bij dat ik niet tegen mijn verlies kan?:) Oh en trouwens ik vind t ook prima dat er gekroond wordt hoor.
  2. Uhtred

    Stamleden

    Neemt vervolgens de grootste kroners in zijn stam.
  3. Uhtred

    Nieuw stamlimiet

    Wat is het nut van een bg als maar 10 of 15 man de wereld kan winnen. Want mergen kan dan niet. Dus ja je kan een bg aangaan maar op een gegeven moment zul je je toch tegen je bg moeten keren.
  4. Uhtred

    Wereldregels

    Trebs verdedigen inderdaad tegen katas. Maar ga jij 20 dorpen met trebs stacken als ik 19 fakes en 1 echte kata aanval stuur? Ga dan maar gokken xd Grote kans dat je dan je boer een paar levels ziet krimpen. Ik ben zelf geen fan van katas en vind het weinig meerwaarde hebben in het spel. Maar...
  5. Uhtred

    Nieuw stamlimiet

    Ik maakte een sprong van vreugde toen ik las dat er op de nieuwe wereld een stamlimiet was. Alleen was het van korte duur. Want een stamlimiet van 100 leden. Wauw wat een verandering en wat een verbetering. Dat zal de wereld volledig anders laten verlopen. Wauw. Goed gedaan Inno!
  6. Uhtred

    Feedback Gwendoline event

    Ik had even een half uurtje niks te doen en ging weer even bijlezen op het af. Zag dat ik niet veel gemist had behalve aankondigingen over gwendoline. Dus toen begon ik me af te vragen, hoe vaak komt gwennie nou eigenlijk per jaar. Dus dat heb ik even geprobeerd een beetje inzichtelijk te maken...
  7. Uhtred

    toppers/floppers

    Flop: overlopers
  8. Uhtred

    toppers/floppers

    Maar die is er wel geweest? Want dat er nu geen samenwerking is betekend niet dat die er voorheen niet was.
  9. Uhtred

    toppers/floppers

    Ik ben geen V&A lid maar deel wel de mening dat t flop is dat je met 30 man in een stam gaat. Maar leef je uit, als je daar plezier in hebt in ez wins ga ervoor. Maar ga dan niet janken dat er geen tegenstand is.
  10. Uhtred

    toppers/floppers

    Punt blijft als je met 30 in een stam gaat en dan gaat zeuren dat er geen tegenstand is dan moet je het wel bij je zelf gaan zoeken ;)
  11. Uhtred

    Feedback Gwendoline event

    Laatste gwennie was tot 18 oktober. Nu komt er 28 oktober weer een gwen. 10 dagen... is dat een record? Over een tijdje hebben we gewoon non stop gwen op de wereld.
  12. Uhtred

    Meer informatie vereist Overzicht op de app

    Yes dan laad hij wel gelijk.
  13. Uhtred

    Meer informatie vereist Overzicht op de app

    Ik heb het even getest op de app. Op 1 wereld met 8 dorpen werkt het prima (duurt paar seconden dan is het overzicht geladen. Op andere wereld heb ik 150+ dorpen en daar duurt het 3 minuten. Als hij eindelijk geladen is dan werken de functies van het overzicht. Alleen als je dan weer terug het...
  14. Uhtred

    Tribal hugs

    Dit is echt een goed voorbeeld van logisch redeneren. Ik ben verantwoordelijk boor het beleid van mijn stam. Wat de rest van de stammen doet heb ik geen invloed op. Dus als de anderen gaan knuffelen dan kan ik daar niks aan doen.
  15. Uhtred

    Tribal hugs

    En hoezo zou ik er mede verantwoordelijk voor zijn dan volgens jou?
  16. Uhtred

    Tribal hugs

    He clown, weet je hoe de diplomatieke verhouding op w48 liggen? Want dan snap je waar dit over gaat.
  17. Uhtred

    Tribal hugs

    En wat wil je hier mee zeggen?
  18. Uhtred

    Tribal hugs

    Deze wereld is een mooi voorbeeld van:
  19. Uhtred

    Discussie Recruit to Win (R2W)

    Ik weet het, ik heb hier in het begin van het jaar ook al naar gevraagd. Maar ik ga het nu nog maar een keer doen. We zijn intussen al weer op over de helft van augustus. Ik begin toch wel ongeduldig te worden. Er was iets geweldigs beloofd voor 2019, door vertraging werd het 2020. Maar 2020...
  20. Uhtred

    Massa rekruteren van spionnen

    Zal ik maar vast gaan taggen? Want dat lijkt de enige manier te zijn om een reactie van het mod team te krijgen.
Bovenaan