Meer informatie vereist Overzicht op de app

Grutte pier

Nieuwerd
Het 'tablet' overzicht, op de app doet het voor geen meter. Als ik er op tik blijft ie hangen!
Het heeft eigenlijk nooit gewerkt, zijn jullie hier mee bezig of niet.?

Ik hoop dat dit word verholpen!
Gr
Grutte
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Heb je eventueel een screenshot van het overzicht dat niet goed werkt? Alsook eventueel stappen hoe je op het probleem stuit?
Is het eveneens mogelijk om de device gegevens te noteren? toestel, versie nummers,...
 

Grutte pier

Nieuwerd
Nouwja this heel simpel, ik klik er op en het scherm knippert steeds van zwart naar grijs en door.... ik speel op mijn Samsung tablet en op mijn huawei p20. Dat zijn 2 hele verschillende toestellen en beide doen hetzelfde, dus het lijkt mij dat er een probleem in de app zit, net wat danger zegt. Hij heeft het bl blijkbaar ook.
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Bedankt alvast voor de screenshot en de melding. We gaan dit bekijken en indien nodig dit doorgeven aan InnoGames als bug. Alvast onze excuses.

Hebben jullie het probleem ook na het downloaden van de laatste versie?
 

DeletedUser2080

Guest
Heb vandaag al hele dag een bug op mijn taverne in gelijk welk dorp kan ik geen Scout aanmaken keert telkens terug naar startscherm?!
Nog steeds kan ik dit niet wordt dit aub verholpen want ik ben niet de enige en het is heel lastig aan te vallen zonder te kunnen scouten!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

danger008

Bekend Lid
ook is er bijkomend probleem bijgekomen als ik eenmaal al het overzicht heb van al mijn dorpen en ik scrol tot helemaal beneden en wil terug naar het eerste dorp kijken geraak ik maar tot de helft
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
We zijn alweer flink wat maanden en een paar spelversies verder, zijn er momenteel nog steeds spelers op iOS ofwel Android die tegen dit probleem aanlopen? Indien dit het geval is verneem ik graag de volgende informatie:

- Ervaar je dit probleem gedurende de hele speelwereld (ofwel als je 1 dorp hebt of juist vanaf een specifiek aantal)?
- In welke overzichten ervaar je deze problemen precies? Beperkt het zich enkel tot dorpen of juist meer
- Werken de andere functies binnen de overzichten wel naar behoren?
- Zit er alleen een grote vertraging in, of loopt je hele app erdoor vast?
 

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
Ik heb het even getest op de app. Op 1 wereld met 8 dorpen werkt het prima (duurt paar seconden dan is het overzicht geladen. Op andere wereld heb ik 150+ dorpen en daar duurt het 3 minuten.

Als hij eindelijk geladen is dan werken de functies van het overzicht. Alleen als je dan weer terug het overzicht in wil, moet je weer 3 minuten laden.
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Dan lijkt het er voornamelijk op dat het systeem het lastig heeft met het opvragen van de informatie bij X aantal dorpen. In de browser krijg je het overzicht wel direct? @Uhtred
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan