Recente inhoud door The knightrider

  1. Geen Bug Wereld 70 Ruzhany Palace

    Eens kijken of hier wel de tijd en moeite voor word genomen om te reageren door de mods... Wat voor wereld is deze wereld nou? Ik ben namelijk heel de wereld al van mening dat dit een dominantie wereld is. Ik heb namelijk nog geen enkele keer in de ranglijst overwinningspunten gezien en enkel...
  2. Nieuwe melding Gebruik van mobiele app

    En ik wil de moderators niet afvallen. Dat is heel niet mijn punt echt niet want ik zou het werk wat jullie doen zelf ook niet kunnen. Maar ben gewoon benieuwd.
  3. Nieuwe melding Gebruik van mobiele app

    Wat ik jammer vind is dat ik niet eens reactie krijg van de mods. Wat mij alleen niet bevestigd dat Innogames er niks aan doet, maar de mods ook niet. In een week tijd is er niet eens de moeite genomen om een reactie te geven, wat mij dan rest is de volgende vraag aan @Kr33log @Azzandra @Dutch...
  4. Nieuwe melding Gebruik van mobiele app

    Ik wil wel eens van de mods (@Azzandra @Dutch Pirate @Kr33log) weten of er vanuit Innogames nog wel aan de mobiele app gewerkt word. De laatste update is meer dan een jaar geleden. Dit kan gewoon niet acceptabel zijn. Ik vind dat jullie verplicht zijn hierin een statement af te geven want dit...
  5. Bekend App gebruik !

    Word er überhaupt nog wel aan de app gewerkt vanuit Innogames want het gebruik ervan is ronduit belachelijk. Er zitten meer bugs in de mobiele app dan er ooit opgelost zijn. Tis gewoon echt schandalig, zeker als je ongeveer inschat hoeveel geld er in rond gaat.
  6. Contest Wereldcontest - NL 63 Kollmitz

    Goedemorgen, ik wil namens Invictus de laatste over gebleven prijs claimen voor het totaal aantal gevechtspunten. Namelijk 25.000.000. Wij hebben dit onlangs bereikt @xXMasterOfWarXx @Azzandra @Kr33log
  7. Feedback Gwendoline event

    Och we mogen weer 8 dagen genieten van deze topper! Ze komt nog vaker langs per maand dan Sinterklaas in december
  8. Contest Wereldcontest - NL 63 Kollmitz

    Goedemorgen, Ik zou graag de 1e plaats willen claimen van “de strijdlustige”. Het behalen van 5.000.000 totale gevechtspunten. @Azzandra @xXMasterOfWarXx
  9. Contest Wereldcontest - NL 63 Kollmitz

    @Azzandra @xXMasterOfWarXx @Dutch Pirate @Kr33log kunnen jullie naar mijn claim kijken betreft de 3e plaats ? tis al 10 dagen geleden namelijk.
  10. Contest Wereldcontest - NL 63 Kollmitz

    @Azzandra @xXMasterOfWarXx kan ik een ticket aanmaken?
  11. Contest Wereldcontest - NL 63 Kollmitz

    Goedenavond, ik zou graag de 3e prijs willen claimen van “De hoofdstad”. Het behalen van 10.000 in een dorp. @Azzandra @xXMasterOfWarXx
  12. Contest Wereldcontest - NL 63 Kollmitz

    Goedemorgen, ik zou graag de volgende prijs Op vernietigingspad willen claimen. De stam Invictus heeft 10.000.000 totale gevechtspunten behaald. @Azzandra @xXMasterOfWarXx
  13. Bekend App gebruik !

    Wanneer komt er een terugkoppeling. Dit word namelijk echt te belachelijk voor woorden. Ik probeer 20 minuten in de app te komen (WiFi & 5G), constant verbindingsproblemen. Zit ik er eindelijk in en dan kan ik nog niks uitvoeren, niet herplaatsen, geen troepen aanzetten & niet farmen. Daarna...
  14. Verholpen Storing

    Volgens mij ook
  15. Feedback Gwendoline event

    Wtf weer 10 dagen Gwendoline..!! Hoe verzin je het man. Dit gaat weer een paar werelden gewoon compleet verpesten. Ik kijk al uit naar W63 of die verder verpest wordt of dat het binnen proporties blijft. (Ik ga af van de vorige Gwendolyn). Maar voornamelijk W64 zal echt gewoon verpest kunnen...
Bovenaan