Nieuwe melding Gebruik van mobiele app

Ik wil wel eens van de mods (@Azzandra @Dutch Pirate @Kr33log) weten of er vanuit Innogames nog wel aan de mobiele app gewerkt word. De laatste update is meer dan een jaar geleden. Dit kan gewoon niet acceptabel zijn.

Ik vind dat jullie verplicht zijn hierin een statement af te geven want dit kan echt niet. Desnoods plaatsen jullie een statement vanuit Innogames op dit forum dat er geen updates meer komen voor dit spel, dan weten wij dat dit spel nooit meer zal gaan verbeteren en kan iedereen het voorgoed verlaten en zorgen dat het verdien model wegvalt.

Over de mobiele app, jullie kennen alle problemen toch wel maarjaa word toch geen ene fluit mee gedaan dus vraag mij af waarom ik het allemaal zal benoemen.
- Maar je kan niet eens met 2 dorpen achter elkaar 50 farms versturen of de app stopt al met werken. Hij verstijfd gewoon en geeft dan opeens aan dat er verbindingsproblemen zijn. Onmogelijk want zowel de wifi als mobiele data is aanwezig en sterk genoeg om dit spel te voorzien van verbinding.
De oplossing die gegeven is complete bullshit (namelijk rapporten verwijderen, dan werkt het weer). Onzin, ik heb geen eens rapporten en heb dat allemaal uit staan betreft farmen en loop nog steeds tegen dit probleem aan.
- Tussen 23:00 en 05:00 kan je geen troepen verplaatsen, zodra je de schuifbalk verplaatst voor je troepen word de app afgesloten. Hij springt gewoon helemaal weg. Er is hier geen alternatieve oplossing voor.
- Hetzelfde geld voor ondersteuning en handmatige aanvallen, zodra je de verschuifbalk verplaatst sluit de app. Alternatief is hiervoor presets maar tis gewoon belachelijk dat dit nog niet verholpen is (is al 3 jaar aanwezig deze bug).

Dit zijn er een paar van de vele die er inzitten, zonder te GS bug te benoemen. Jullie kunnen hier mensen blijkbaar een perma ban voor geven, maar tis jullie eigen fout dat die erin zit. Kan je zeggen dan maak je het spel kapot alsof het jullie kan schelen, het gaat Innogames toch alleen maar om geld. Zodra iemand genoeg spendeert krijgt die geen perma ban maar een tijdelijk. Terwijl een niet kroner een perma ban krijgt.

Ik hoor graag vanuit jullie en Innogames of er nog aan gewerkt wordt, met bewijs en het interesseert mij niet dat je dat niet mag delen, we hebben hier recht op.
 

havermout

Nieuwerd
Ik kan je vraag met 100% zekerheid beantwoorden maatje, Innogames zelf doet er helemaal niets mee ;)

Vaak probeer ik het met wat humor weg te lachen maar het is idd echt schandalig naar de spelers toe...
Verder beseft Innogames hier maar niet hoeveel spelers ze ondertussen verloren zijn doordat hun app gewoonweg niet werkt.. Tegenwoordig spelen meer en meer mensen via hun gsm/tablet, pc gaming is iets van vorige decennia.. maar voor één of andere reden kunnen we dit spel enkel deftig spelen via pc.
Ikzelf doe de moeite niet meer om het spel te starten via de app, het aantal keren dat ik heb staan vloeken tegen dat laadscherm terwijl die knappe bink naar mij ligt te staren met zen eeuwige blik van "tja hier zijn we weer"...

Sneu ook voor de mods die dit al meerdere malen hebben doorgegeven aan Innogames en waar verder niets van feedback terugkomt of niets van actie voor ondernomen werd? Dan is er ook nog de GS bug die belachelijk hard misbruikt kan worden en al misbruikt is geweest waardoor spelers die bij het vernemen/horen van deze bug gewoon instant gestopt zijn, of er nu bans voor gegeven worden of niet, de oplossing is om die fouten in het spel recht te zetten en dat is de taak van Innogames.

Om er dan nog bij te vermelden, ik ken (ex)spelers (en je kan mezelf daarbij rekenen) die genoeg geld aan dit spel gespendeerd hebben waarmee ze een team van IT'ers gedurende een hele week aan het werk kunnen zetten om eender welke app helemaal te corrigeren...
maar dat doen ze niet want dit spel, waarmee ik ooit zoveel plezier heb gehad en dat van opzet nog steeds een leuk spel is, ligt al lange tijd in de prullenmand daar op de bureau van Innogames, degene die dat nog niet inziet is gewoon naïef.

& Spijtig om het zo te zien! ik zou eerder willen zien dat ze er dingen mee doen/nieuwe feature's uitbrengen/terug nieuwe spelers kunnen aantrekken maar dat staat allang niet meer op hun agenda. Gewoon proberen laten draaien en geld innen dat nog binnenkomt hé dat doen ze momenteel.
 

Slepzz

Nieuwerd
Het grappigste van allemaal is dat degene die in contact staat met Inno, onze geweldige community manager, niet eens meer de moeite neemt om te reageren op dit soort topics. Hoezo niet? Omdat hij zelf niet eens weet wat voor impact dit soort dingen kan hebben op een spel, hoezo weet hij dat niet? Omdat hij niet eens weet hoe het spel deftig gespeeld wordt. Echt een verschrikking dat we hier zoiets als CM hebben. :rolleyes:
 

Bruno13

Nieuwerd
Het mooiste aan het verhaal is dat het ook enkel erger en erger wordt. Er zijn meerdere periodes per dag dat ik 20 min of langer niet kan inloggen. Al meerdere slots voor te timen of te dodgen zo gemist.

En Quick fixes zoals aangegeven door rapporten te verwijderen, werkt amper. Is puur geluk of het op bepaalde dag helpt of niet.

Maar zoals al meerdere keren aangegeven in support aan Kr33log. Maar Inno wilt er niets aan doen. Nog een paar werelden en dan is NL community helemaal dood. En heeft Inno ook geen melk koe niet meer aan kronen van deze server. Win win zeker?
 
Wat ik jammer vind is dat ik niet eens reactie krijg van de mods. Wat mij alleen niet bevestigd dat Innogames er niks aan doet, maar de mods ook niet.
In een week tijd is er niet eens de moeite genomen om een reactie te geven, wat mij dan rest is de volgende vraag aan @Kr33log @Azzandra @Dutch Pirate.

Ga eens terug in de tijd bij jezelf, wat heeft jou gemotiveerd om een moderator te worden voor deze community. Wat heeft jou doen besluiten een verlengstuk te zijn voor de community.

En waarom ben je nog steeds een moderator? Is dat omdat het een standaard geworden en hierdoor niet kan stoppen van jezelf. Of is het omdat je nog steeds dezelfde motivatie hebt als toen je gestart bent als moderator?
 
En ik wil de moderators niet afvallen. Dat is heel niet mijn punt echt niet want ik zou het werk wat jullie doen zelf ook niet kunnen. Maar ben gewoon benieuwd.
 
Bovenaan