Geen Bug Wereld 70 Ruzhany Palace

Eens kijken of hier wel de tijd en moeite voor word genomen om te reageren door de mods...

Wat voor wereld is deze wereld nou? Ik ben namelijk heel de wereld al van mening dat dit een dominantie wereld is. Ik heb namelijk nog geen enkele keer in de ranglijst overwinningspunten gezien en enkel totaal aantal punten (zoals bij dominantie werelden).
Alleen werd ik vanmorgen gewezen op het feit dat het een overwinningspunten wereld is, zo staat het op het forum en zo is het ook bij een stamgenoot via de mobiele app te zien.

Dit is toch te bizar voor woorden?! Ik heb altijd via de ranglijst gedacht dat het dominantie wereld is, zo is mijn ranglijst altijd opgemaakt. Zowel op de mobiele app, mobiele web versie als op de computer.

Dus wat voor wereld is het nou en hoe kan het dat spelers 2 verschillende dingen zien?! Misschien is dit nog maar eens te bevestiging hoeveel er wel niet mis is met het spel en dat er echt iets moet gebeuren... @Kr33log @Dutch Pirate
 

Bijlagen

  • 1671006680494.png
    1671006680494.png
    119,4 KB · Weergaven: 11
  • 1671006735775.png
    1671006735775.png
    95,6 KB · Weergaven: 10

havermout

Nieuwerd
gelukkig hadden we vanaf het begin wel een eigen forum en fantastische community contest voor deze wereld
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Onze excuses.
Ik zie dat ik bij de aankondiging een verkeerde setting heb aangekondigd.
Deze wereld (wereld 70) is inderdaad een dominantiewereld.

We zullen dus bij deze de aankondiging ook aanpassen.
 
Bovenaan