Taverne

DeletedUser280

Guest
Hey sponksie gekke belg, doe eens lief :p
Geef elkaar maar even een knuffel, zand erover (modder is ondertussen toch al op) :D

<3
 

DeletedUser678

Guest
Haha peter ouwe rot ;)
Moeten nog eens een wereld zoeken om met een hoop van GAS op te starten ;) is die van jullie nog met conquest of ook al met overwinningspunten zoals de mijne :mad:?
 

DeletedUser1935

Guest
Dan vind ik blijven in een rampzalig slechte stam met inactieve leiding eerder tijdverspilling hoor, ipv verlaten noemen als opgeven.

ik heb het verlaten niet opgeven genoemd , ik zie het al , je begint net als snipedd en anderen woorden in mijn mond te leggen , i guess discussie voorbij
 

DeletedUser280

Guest
Haha peter ouwe rot ;)
Moeten nog eens een wereld zoeken om met een hoop van GAS op te starten ;) is die van jullie nog met conquest of ook al met overwinningspunten zoals de mijne :mad:?
Jup ook overwinningspunten, is alweer een tijdje zo. Tevens denk ik niet dat er nog veel Gassers beschikbaar zijn, de helft heeft ondertussen iemand bezwangerd :D
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Jup ook overwinningspunten, is alweer een tijdje zo. Tevens denk ik niet dat er nog veel Gassers beschikbaar zijn, de helft heeft ondertussen iemand bezwangerd :D
Moet jij daar dan ook niet mee starten, je begint op ze achter te lopen :p

Overigens wil gasser argronas eind aug/begin sept wel starten :)
 

DeletedUser678

Guest
Moet jij daar dan ook niet mee starten, je begint op ze achter te lopen :p

Overigens wil gasser argronas eind aug/begin sept wel starten :)
Hm interessant, afhankelijk van de drukte van mijn schakeljaar naar mn 2de master toe, hoe de huidige server verloopt en of het weer het normale systeem gaat zijn van rankings zal deze gasser zich dan bijvoegen
 

DeletedUser678

Guest
Spijtig dat er zo weinig animo is op deze server, bijna niemand ervan zit op het AF, ...
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Ik hoop dat het met de nieuwe contest beter wordt :eek: De mensen die wel al in een stam zitten wordt zeker aangeraden het forum dan te promoten ;) Er zijn tenslotte mooie prijzen te winnen :p
 
Bovenaan