Top en Flop spelers wereld 16

DeletedUser924

Guest
top: kenning redbad die aanvallende speelstijl daar hou ik van

Een beetje ervaring, een beetje risico en een beetje geluk tot nu toe. Aan het begin van de wereld gestart. Al met het idee om items te sparen en overnieuw te beginnen. Net uit de beginners bescherming werd ik aangevallen. Was dus gelijk het moment om overnieuw te beginnen. Geluk gehad dat ik aan de rand kwam te liggen. In een net geopende provincie. Daar had ik al een voordeel tov de mensen die daar net waren begonnen.
 

DeletedUser1325

Guest
Een beetje ervaring, een beetje risico en een beetje geluk tot nu toe. Aan het begin van de wereld gestart. Al met het idee om items te sparen en overnieuw te beginnen. Net uit de beginners bescherming werd ik aangevallen. Was dus gelijk het moment om overnieuw te beginnen. Geluk gehad dat ik aan de rand kwam te liggen. In een net geopende provincie. Daar had ik al een voordeel tov de mensen die daar net waren begonnen.
Maar dat heb je altijd als je opnieuw begint :p
Is gewoon een voordeel uiteraard, helemaal als je weet dat je de items meeneemt.

Dan kun je ook wel lekker offence gaan spelen omdat je meteen meer troepen hebt dus sneller kan farmen en dus eerder je AH zou moeten bereiken dan je tegenstander.
Maarja zat mensen die dat dan niet doen hoor :)
 

DeletedUser1538

Guest
Flop speler = Onzinneke - laffe achterbaakse spion die een stam vertegenwoordigd dat niet kan winnen zonder kronen... :rolleyes:
 

DeletedUser1325

Guest
Flop speler = Onzinneke - laffe achterbaakse spion die een stam vertegenwoordigd dat niet kan winnen zonder kronen... :rolleyes:
lol @Dutchkiwi
Jij zit vast in TBD :)

Sorry hoor, maar het kroongebruik op W16 loopt nou niet echt de spuigaten uit.
Ikzelf val overigens onder de kroongebruikers helaas, want daardoor zijn de contests wat lastiger.
Had beter die 70 kronen niet kunnen gebruiken :p
 

DeletedUser1734

Guest
Flop speler = Onzinneke - laffe achterbaakse spion die een stam vertegenwoordigd dat niet kan winnen zonder kronen... :rolleyes:
lol je mag er zo over denken, anderen binnen je eigen stam denken daar zelfs anders over maar goed ik heb het achter mij gelaten jij blijkbaar niet..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1325

Guest
Haha. Ah wel. ik heb maar besloten om alleen te spelen. Ook dat zal niet gaan lukken, maar ik heb wel meer plezier zo. Hmm..ik zoek nog een spel als tibelwars, maar dan zonder tribes.
Hoe kun je solo nou leuker spelen dan in een stam :p?
De stam geeft toch juist gezelligheid mee.
Bij wie moet je anders gaan pochem met je rapportjes ;)
 

DeletedUser1538

Guest
lol je mag er zo over denken, anderen binnen je eigen stam denken daar zelfs anders over maar goed ik heb het achter mij gelaten jij blijkbaar niet..

Acties spreekt luider dan woorden... eerst jullie afscheidsbericht op het forum en dan JOU laffe streek tegen Sam1986 o_O

weerspiegelt alleen wat je bent voor een speler... :rolleyes:
 

DeletedUser1556

Guest
Haha onzinnenke....
Nu praat je hier ook al over 'andere' die er anders over zouden denken, zoals je ook al tegen mij zij.
Wel vreemd dat dan elke keer als we vragen of je iemand kan noemen die het niet sneu vond je stil valt.
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
En nou word ik ook al verraden door mn nachtelijke maatje.... ben blij dat ik niet op deze wereld speel.. :(
 
Bovenaan