Top / Flop stammen

DeletedUser

Guest
Hah eindelijk iemand van bal hier , welkom!
Zag dat oprichterschap weer is door gebonjourd naar ronzer .. was het al aan het afwachten.
 

DeletedUser1333

Guest
Bedankt !

jup indd leiding is doorgegeven :p

en ja indd haha een BAL speler, maar ik kom hier voor de Fun en niet om elkaar uit te kafferen !
 

DeletedUser1387

Guest
oow, dan heb ik weer niets om wat te zeggen:(
nee grapje hoor, we zullen het braaf houden;)
 

DeletedUser1333

Guest
haha :D over mij kan je toch niets zeggen dat ik iets verkeerd gedaan heb :p
 

DeletedUser1228

Guest
Nog iemand een mooi kaartje?

Flop: T/A en DR omdat ze in elkaar zakken als het wat heet wordt onder de voeten

Top: AoB, waarom? Daarom!
 

DeletedUser

Guest
Flop: T/I pogingen doen op onze achterhoede en dan nog geen dorp kunnen pakken.
 

DeletedUser1333

Guest
Flopstam: T.F
Iedereen proberen een ban aan te smeren wat ook lukt, maar die ban is uiteindelijk onterecht.
Anders kunnen ze niet winnen en nu keert iedereen ze de rug toe :p
 

DeletedUser

Guest
Flopstam: T.F
Iedereen proberen een ban aan te smeren wat ook lukt, maar die ban is uiteindelijk onterecht.
Anders kunnen ze niet winnen en nu keert iedereen ze de rug toe :p

Haha dat komt van een lid uit een stam dat zijn eigen leiding liet naaien om de oprichtersrechten te kunnen krijgen. *kuch* Baaske *kuch*
En het lijkt me stug dat het onterecht is anders had ie geen ban... maar over welk lid heb je het precies?
 

DeletedUser1369

Guest
Haha dat komt van een lid uit een stam dat zijn eigen leiding liet naaien om de oprichtersrechten te kunnen krijgen. *kuch* Baaske *kuch*
En het lijkt me stug dat het onterecht is anders had ie geen ban... maar over welk lid heb je het precies?
+1 :cool:
 

DeletedUser1333

Guest
Haha dat komt van een lid uit een stam dat zijn eigen leiding liet naaien om de oprichtersrechten te kunnen krijgen. *kuch* Baaske *kuch*
En het lijkt me stug dat het onterecht is anders had ie geen ban... maar over welk lid heb je het precies?
Jullie hebben echt totaal de verkeerde informatie gekregen.

De vorige oprichter zou normaal gezien de oprichtersrechten doorgeven, maar na enkele berichten en paar weken kreeg hij nog steeds geen reactie van de vorige oprichter.

Dus hadden ze naar support gestuurd of ze wouden kijken of hij nog online was en moest hij effectief nietmeer online zijn geweest, dat ze dan de oprichtersrechten via support kunnen doorgeven.

Wat blijkt dat support erachter is gekomen dat de COOP van de oprichter op zijn account zat, maar NIET volgens de coop regels.

Dus vind ik persoonlijk dat het hun eigen fout is dat ze nu een ban krijgen.

er hebben bij ons 3 leden een ban gekregen, omdat ze zogezegd hun coop misbruikte. we zijn tegen de schorsing ingegaan, er zijn geen duidelijke regels over het COOP en support zegt zelf dat deze nog moeten aangepast worden.

Onze fout dus niet, deze leden vroegen dan wat ze fout hadden gedaan met hun coop en elke keer kwam support terug op het reglement.

De leden vragen gewoon wat ze fout hebben gedaan alejah, ze vragen niet 10 keer het reglement.

Nu ben je van de hoogte wat er gebeurd is, de 3 leden spelen al terug btw.
 

DeletedUser1333

Guest
+ T.F leden hebben na de ban nog dreigende berichtjes gestuurd, zoals ''ik zal je nog meer ban's aansmeren''. ofzoiets in de aard toch.

Als je een beetje fatsoen hebt stuur je zo'n dreigementen niet :p
 
Bovenaan