De Taverne: Juval

DeletedUser

Guest
Proberen jou gek te maken? Je bent al gek dus dat hoeven wij schaapjes niet te proberen hoor. Niet dat er iets mis is met gek hoor, ik spoor zelf ook niet.

Maar nee, televisie kijk ik zelden. Zit ik er naast dan? Is dat masker daar niet van? Dan hoor ik het graag, fouten maak je om te leren. Trouwens, Anonymous opereert geloof ik voornamelijk via het internet, daar komt vaak weinig televisie aan te pas.

Nee, zoals ik al zei...je kijkt teveel televisie/nieuws of waardeloze internetsites. Het is een Guy Fawkes-masker en is door meerdere groepen/bewegingen gekopieerd/gejat...oa door de kids van Anon. (Google maar)

Volgens mij staat er toch echt "GhostSec" onderin de balk als je mijn profiel ziet...enig idee wat dat is? Neem het je niet kwalijk hoor, je bent typisch zo'n schaapje wat alles klakkeloos overneemt en achter iedereen aanloopt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Nee, zoals ik al zei...je kijkt teveel televisie/nieuws of waardeloze internetsites. Het is een Guy Fawkes-masker en is door meerdere groepen/bewegingen gekopieerd/gejat...oa door de kids van Anon. (Google maar)

Volgens mij staat er toch echt "GhostSec" onderin de balk als je mijn profiel ziet...enig idee wat dat is?


dat boeit geen hond .....
 

DeletedUser

Guest
Nog niet..

En alweer een schaapje wat zich aangesproken voelt lmao en jouw vriendje dionysos boeit het iig

Zal ik het je laten zien dan Baron? Geef maar toestemming ;)

geloof niet dat je mijn toestemming nodig hebt ? moet je je zelf weten wat je doet. en ik zei ook boeit geen hond , .dion kan likken als lassie dus is wel een hond :p
 

DeletedUser

Guest
geloof niet dat je mijn toestemming nodig hebt ? moet je je zelf weten wat je doet. en ik zei ook boeit geen hond , .dion kan likken als lassie dus is wel een hond :p

Nee, ik heb jouw toestemming idd niet nodig. Maar ik ben al een keer aangesproken door moderators of ik aub niet zelf een ip check wou dan bij een bepaalde speler. Als ik nu op eigen houtje laat zien waar ik wel goed in ben (behalve een grote bek) dan zal dat zeker niet op prijs gesteld worden...

Dus ja, ik heb jouw toestemming nodig en dan hopen dat de moderators erom kunnen lachen

(Bovendien boeit het je wel degelijk, anders had je niet gereageerd..dat zegt meer over jou dan over mij)
 

DeletedUser854

Guest
Volgens mij staat er toch echt "GhostSec" onderin de balk als je mijn profiel ziet...enig idee wat dat is? Neem het je niet kwalijk hoor, je bent typisch zo'n schaapje wat alles klakkeloos overneemt en achter iedereen aanloopt.

En dat is toch geaffilieerd aan Anonymous?
 

DeletedUser

Guest
Nee, ik heb jouw toestemming idd niet nodig. Maar ik ben al een keer aangesproken door moderators of ik aub niet zelf een ip check wou dan bij een bepaalde speler. Als ik nu op eigen houtje laat zien waar ik wel goed in ben (behalve een grote bek) dan zal dat zeker niet op prijs gesteld worden...

Dus ja, ik heb jouw toestemming nodig en dan hopen dat de moderators erom kunnen lachen

er schijnt al een ip check op mijn AF account geweest te zijn maar diegene kon niet achterhalen wie ik was en heeft toen bij leider van onze stam gevraagd wie ik nu eigenlijk was ;) .... en diegene heeft dit niet gevraagd dus ongevraagd kan je dit doen schijnbaar. en nee ik geef geen toestemming :p aangezien ik het onzin vind dat er perse geweten wil worden wie wie is . dit is pre made stam met nieuwe spelers en oude spelers , dus makt toch niet wie er inzitten , dit is ook nieuwe wereld en zoals je al eerder zei zijn er op w9 ook oude rotten snel weggespeeld kan altijd gebeuren natuurlijk
 

DeletedUser854

Guest
Zolang je elkaar niet ontmoet is iedereen Anonymous toch? Anonymous is niks meer dan een verzamelnaam
Ik was in de veronderstelling dan Anonymous een naam was die een groep Hackers (bij gebrek aan betere naam) voor zichzelf gebruiken, maar er zullen ongetwijfeld heel veel verschillende groepen en individuen zich onder die noemer scharen..
 

DeletedUser

Guest
er schijnt al een ip check op mijn AF account geweest te zijn maar diegene kon niet achterhalen wie ik was en heeft toen bij leider van onze stam gevraagd wie ik nu eigenlijk was ;) .... en diegene heeft dit niet gevraagd dus ongevraagd kan je dit doen schijnbaar. en nee ik geef geen toestemming :p aangezien ik het onzin vind dat er perse geweten wil worden wie wie is . dit is pre made stam met nieuwe spelers en oude spelers , dus makt toch niet wie er inzitten , dit is ook nieuwe wereld en zoals je al eerder zei zijn er op w9 ook oude rotten snel weggespeeld kan altijd gebeuren natuurlijk

Moderators zeggen dat ze ip check kunnen/mogen doen, maar dit is niet het geval. Een onderzoek (zoals zij dit noemen) is in 5 minuten nml gedaan. Je sluit dan mensen uit op basis van een geautomatiseerd proces, en 'computer says no" is onder de Wbp niet acceptabel! Dit zou dus "illegaal" zijn
 

DeletedUser

Guest
Moderators zeggen dat ze ip check kunnen/mogen doen, maar dit is niet het geval. Een onderzoek (zoals zij dit noemen) is in 5 minuten nml gedaan. Je sluit dan mensen uit op basis van een geautomatiseerd proces, en 'computer says no" is onder de Wbp niet acceptabel! Dit zou dus "illegaal" zijn
boeiend :(
 

DeletedUser

Guest
Hey Wolfje is er ook weer. Vind jij het boeiend? Lmao

Dubbelpost :mad:
 

DeletedUser1387

Guest
Nee, zoals ik al zei...je kijkt teveel televisie/nieuws of waardeloze internetsites. Het is een Guy Fawkes-masker en is door meerdere groepen/bewegingen gekopieerd/gejat...oa door de kids van Anon. (Google maar)
jezelf niet vergeten hierbij he;) als je wat van je oudere posts bij je nieuwere zet heb je jezelf al een paar keer belachelijk gemaakt, maar dat heb je wss niet door;)

Mij boeit het eig wel, vind het echt jammer dat je zo de eikel zit uit te hangen, dit is best een gezellige community, als je het een kans geeft te minste, die grote bek van jou (jou woorden) is echt niet nodig hier..
Wrm ben je zo'n cyber-pestertje geworden?? dat voor iemand die zich voordoet geassocieerd te zijn met een "vigilante"groep?


Nee zeg het maar, ik ben ook een schaap, heel de wereld is een schaap behalve jij..
 

DeletedUser

Guest
jezelf niet vergeten hierbij he;) als je wat van je oudere posts bij je nieuwere zet heb je jezelf al een paar keer belachelijk gemaakt, maar dat heb je wss niet door;)

Mij boeit het eig wel, vind het echt jammer dat je zo de eikel zit uit te hangen, dit is best een gezellige community, als je het een kans geeft te minste, die grote bek van jou is echt niet nodig hier..
Wrm ben je zo'n cyber-pestertje geworden?? dat voor iemand die zich voordoet geassocieerd te zijn met een "vigilante"groep?


Nee zeg het maar, ik ben ook een schaap, heel de wereld is een schaap behalve jij..
Ik wil helemaal geen schaap zijn :(
heb je geen leuker beest in de aabieding?
 

DeletedUser

Guest
Ik wil helemaal geen schaap zijn :(
heb je geen leuker beest in de aabieding?

ligt eraan ik wil je best een leeuw geven , maar je naam past niet bij je ava :( ..... jah fighter interfereert met je AVA , die zegt namelijk dat je JAH aanbidt en lion of zion maar je naam zegt juist dat je JAHWEH of JAH dus GOD of ALLAH of RA of hoe je hem wilt noemen dat je deze bevecht , de rastafari noemen hem jah idd , waarvan de ethiopische koning haille selassi I als verlosser wordt gezien.the lion of judah is eigenlijk joods maar goed , de kleuren die je gebruikt zijn meer rastafari

en nee niet van google gehaald , ik ben zeer geinteresseerd in Rastafari en de muziek reggea die als het gezongen woord verkondigd dat JAH zal aanbeden worden
 

DeletedUser

Guest
ligt eraan ik wil je best een leeuw geven , maar je naam past niet bij je ava :( ..... jah fighter interfereert met je AVA , die zegt namelijk dat je JAH aanbidt en lion of zion maar je naam zegt juist dat je JAHWEH of JAH dus GOD of ALLAH of RA of hoe je hem wilt noemen dat je deze bevecht , de rastafari noemen hem jah idd , waarvan de ethiopische koning haille selassi I als verlosser wordt gezien.

en nee niet van google gehaald , ik ben zeer geinteresseerd in Rastafari en de muziek reggea die als het gezongen woord verkondigd dat JAH zal aanbeden worden
Jah bless :D
 

DeletedUser

Guest
Nee, zoals ik al zei...je kijkt teveel televisie/nieuws of waardeloze internetsites. Het is een Guy Fawkes-masker en is door meerdere groepen/bewegingen gekopieerd/gejat...oa door de kids van Anon. (Google maar)

Volgens mij staat er toch echt "GhostSec" onderin de balk als je mijn profiel ziet...enig idee wat dat is? Neem het je niet kwalijk hoor, je bent typisch zo'n schaapje wat alles klakkeloos overneemt en achter iedereen aanloopt.
Dus het masker is niet van hun, begrijp ik dat goed? Ongeacht of die gejat/gekopieerd is? Als je iets jat ik het ook van jou, al dan niet rechtmatig.

Wat bedoel je nou precies te zeggen met "Volgens mij staat er toch echt "GhostSec" onder de balk"? Ik heb inderdaad geen idee wat het is en ik ben daar ook niet over begonnen, begrijp dan ook niet waarom je dat er bij haalt. Ik heb dan ook niks klakkeloos overgenomen aangezien ik geen idee heb wat GhostSec is.

Ghost Security
(also known as GhostSec) is a self-described "vigilante" group that was formed to attack ISIS websites that promote Islamic extremism.[1][2] It is considered an offshoot of the Anonymous hacking collective.
Rechtstreeks vanaf Wikipedia gekopieerd knap hé, de site waar bijna iedereen bijna alles op kan zetten. Dit is klakkeloos overnemen.

Wat betreft je coole ip-checks, van mij heb je daar toestemming voor hoor. Kijk gerust wie ik ben. Ik speel onder een andere naam omdat wereld 10 een premade is waarbij ik graag een account heb die afgezonderd is van mijn andere account.

Maar nogmaals, je hebt toestemming om mijn ip adres te checken, je hebt ook toestemming om dan mijn andere account naam hier op het forum te zetten.
 
Bovenaan