Top-/flopspelers

DeletedUser2143

Guest
zijn jullie nu niet beschaamt jullie zeggen zelf dat het om 3 spelers ga bij ons ....en jullie zitten met 49 in de stam en nog niet kunnen winnen
tis 3 v 49

Vandaar dat Death groen licht gaf om barbarendorpen te edelen :D
 

DeletedUser2095

Guest
die zijn te spotten als je nagaat hoeveel ze klikken op een dag en je extreem snel voorbijsteken . het lijkt nolife en onmenselijk :) en ik zie zo niemand
en ik voel geen schaamte neen , voel jij geen schaamte Peeters als je met je gekochte dorpjes en telkens met zijn 5 op 1 speler in 1 prov vliegt ? ocharme Jente
wat is daar mooi aan ?
 

DeletedUser2095

Guest
maar het grote probleem is dat je in zulke kleine werelden telkens op zulke spelers botst op het moment dat je wil groeien en op kracht wil komen
groeien of veel later starten tegen een topstam wordt zo heel lastig
ik voel amper schaamte
 

DeletedUser1935

Guest
@Peeters ja want van de 49 kan iedereen evengoed spelen he
ten tweede , verkenners of niet , van mij mag iedereen de wereld winnen als het maar niet AoS is ;)
En dat heeft niet eens met die 3 beste spelers in AoS te maken ;)

Mela gun ik het niet
Jah Fighter gun ik het niet
en dat is het zowat ;)

je ODA SCHIET omhoog , zo hooooooooooooooooooooog

Niemand zoekt uitredens , want het is nog niet gedaan , of wij nu winnen of niet
Als we verliezen zullen we strijden tot het laatste dorp dat is een ding waar je zeker van kan zijn

daar waar himmaler stopt gaan spelers zoals Jente en Tuxie gewoon door ;)

@mela , de meeste ken ik al van vorige werelden
er zijn er enkelen die nieuw zijn , maar dat zijn vaak de meest actieven op het moment

Buiten dan de groep van topspelers die er tussenzit , die al wereld na wereld bewezen hebben zelfs van een onderliggende positie te kunnen winnen
maw ja ondertussen is iedereen binnen de stam gekend

Anders dan jou word ik niet uit mijn eigen stam gekickt , of keert niet iedereen zich tegen me in de stam (W34)

@Peeters
Ik had op W31 met jou aantal dorpen al 6m ODA
nu niet doen alsof het zo speciaal is

Je gebruikt veel verkenners , dat weet jij en dat weet ik
Is dat een probleem? nah
 

DeletedUser1935

Guest
btw @Peeters er zijn meerdere personen op meerdere werelden die het 3voud van jou ODA hebben
Tis niet omdat je nu een paar keer aanvalt zonder verkenners dat je ze niet gebruikt
met verkenners kan je blijven aanvallen en faken tot je er eens doorgeraakt , je kan blijven gaan omdat je geen troepen verliest en dus ook geen oda krijgt

Mensen die geen verkenners gebruiken krijgen van al die aanvallen ODA , dan had je al veel en veel meer ODA gehad
 

DeletedUser2095

Guest
dan had hij minder oda gehad, goede toppers die zijn clears mooi hebben kunnen stacken is hij zo ''te slim af'' geweest heel de server lang , want je haalt niet teveel oda op een gestackt dorp ;)
terug farmen voor dode edels is er ook niet bij , het geeft je een titanen voorsprong, net als 15 edels ( dorpen) en munten kopen , een boel bedriegers, want dan kan je sneller aanvallen enz,...

maar je speelt zoals je wil en het is best een slimme strategie
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1388

Guest
dan had hij minder oda gehad, goede toppers die zijn clears mooi hebben kunnen stacken is hij zo ''te slim af'' geweest heel de server lang , want je haalt niet teveel oda op een gestackt dorp ;)
terug farmen voor dode edels is er ook niet bij , het geeft je een titanen voorsprong, net als 15 edels ( dorpen) en munten kopen , een boel bedriegers, want dan kan je sneller aanvallen enz,...

maar je speelt zoals je wil en het is best een slimme strategie
Pppffff... Zoals onze Belgische vrienden zouden zeggen; Wat een gezaag.
 

DeletedUser2095

Guest
jij bent sniped, ik heb ook al dingen gelezen waarbij je ongeveer hetzelfde zei over extreme kroners , die er teveel voordelen uit halen via Gwen dat je ze niet meer kon inhalen en dat je daarom een heel topic aanmaakte op het AF
maar zoals gewoonlijk als ze dan in je team zitten is het niets :)
hoe hypocriet
plus ik heb er geen problemen mee als iemand het doet, al vermeld ik het graag als ze starten met dat we ons moeten schamen ;)
 

DeletedUser1935

Guest
er zijn genoeg manieren om een gestacked dorp tenzij teveel trebs uit te schakelen er zijn genoeg momenten geweest waarop hij 6k ZC had kunnen uitschakelen met 2 clears
Das maarliefst 156k ODA

En die clears bouw je snel op zeker met overheersing en kazerne lvl25 dewelke hij ongetwijfeld heeft als je verkenners stuurt
Aangezien prijs/effectiviteit die 2 dingen de beste dingen zijn om te kopen met kronen , en dat doe ik normaal ook altijd

Maarja , hij valt overal met verkenners aan
ow is een dorp niet gestacked , is die van hem en is de def die daarin weg is ook weg
als het nu zonder verkenners word gestuurd zou ik zeggen ja slim gespeeld
Maar aangezien de laatste tijd alles met verkenners was omdat hij er niet altijd doorgeraakt zat overal maar verkenners bij
Maw moet je tactisch niet veel nadenken , want lukt je aanval niet heb je je clear nog steeds
 

Peeters

Ervaren Lid
mannekes ik zij het net ... 3 v 49 dat jullie woorden

mag er dan geen verkennertje gebruikt worden ? (en zeker als ik daar paar mensen mee kan ergeren :D e deaht ) ;) of moeten we echt jullie de wereld zo cadeau doen is het dat wat je wilt ? (bijft vooral maar exusses zoeken waarom het niet lukt bij jullie de schuld altijd op een ander steken.... altijd eerst naar jezelf kijken)

jullie zouden beter een voorbeeld nemen aan legion .... een stam naar men hart , rustig mee genieten en alles laten gebeuren haha ben zeker dat ginder een pak word afgelachen haha
 

DeletedUser2144

Guest
jullie zouden beter een voorbeeld nemen aan legion .... een stam naar men hart , rustig mee genieten en alles laten gebeuren haha ben zeker dat ginder een pak word afgelachen haha
Ik weet niet waar je het over hebt, Peeters. Ik ben altijd bloed serieus!
3 tegen 49 was trouwens nog een goeie geweest voor op de bingokaart, damn. Wellicht voor de Cards Against Humanity een volgende keer..
 

DeletedUser2052

Guest
bruv cut the crap alweer :D (echt die houd ik erin)
Ook mooi voor op de bingo kaart
Ooit in verleden heel gezever gehoord over ene CoS dat hij heel veel kronen zou gebruiken enz enz
Vraag me nog steeds af wie ze daar mee bedoelen :D
En waar kwam dat gezwam ook alweer vandaan
Het waren in elk geval hele bergen gezwam maar naar hun idee was het een detail

Ach de een is beetje recht voor zijn raap, ander typed wat ie dan denkt, ander verpakt het meer, anderen gooien er bloemetjes over
 

DeletedUser1935

Guest
En weer begint CoS over iets van vroeger , jij wilt ook graag een kroner genoemd worden he CoS , wil je aandacht schat
ocharmkes toch , het gaat hier allemaal over peeters kroont en death zijn stam neemt BB

Iedereen we moeten CoS ook effe wat aandacht geven

ik heb nooit gezegd dat het 3v49 is ;)
Peeters geen woorden in mijn mond leggen die ik niet gezegd heb

Er zijn maar 3 spelers die ik zie als potentiele topspelers
ODA rankings en de ranking binnen de stam bevestiggen dat

Ook zijn dat toevallig de leden die geen BB hebben ge-edeld

En @Peeters , wie zegt dat het niet lukt , het lukt perfect
er zijn maar 2 spelers die groeien , jij en ilmagico , ook de enige met genoeg def om echt schade aan te richten

Maar jullie mogen nog wel wat groeien 25% moraal is makkelijk te verdediggen ;)
Mss moet je wat meer geschiedenisboeken lezen er zijn meer oorlogstactieken dan enkel kronen ;)
 

DeletedUser

Guest
@Peeters kan je die gast pedro nog herinneren? Hippys irriteerde zich zo enorm die lijkt qua taalgebruik op Bran anyways dat ging toen ook over overmatig kronen. DS wat peeters doet is niets wat pedro deed die kroonde letterlijk alles wat viel te kronen. Clear weg? Ach dan kronen we die er zo weer etc. Valt niet weg dat het heel irritant is dat AOS alleen lijkt te durven aan te vallen met verkenners. Is overigens niet alleen Peeters die dat daar doet.

Nu mis ik @collapster

Oh en cos is idd lang beticht overmatig kroner te zijn dat is niet gelogen.
 

DeletedUser1935

Guest
@shazza er zijn er uiteraard die veel erger zijn als @Peeters daar niet van , al heeft peeters ook al gezegd dat hij hier minder uitgeeft als gewoon en hij anders ook gewoon clears kroont
Maar hij is wel de enige die een 1v1 wilt zonder kronen en zonder co-ops , dus dat laat wel zien dat hij overtuigd is dat hij het ook zonder kan
Neemt niet weg dat verkenners het heel tactische aspect van aanvallen wegneemt

Met treb massas sturen vergt coordinatie , die in de laatste massa van ons een beetje miste , maar de massas zullen niet altijd zo zwak blijven ook wij groeien , en leren , en geraken meer en meer op elkaar ingespeeld ;)

Ik vind dat trebtreinen veel minder irritant zijn dan verkenners , verkenners kan je deffen en gaat de vijand nog niet dood
Trebtreinen kan je meestal gewoon het meerendeel snipen en degen die dan op een en dezelfde sec komen deffen , kan dan zijn dat je fout zit , maar dan lukt alsnog je snipe
maar als je clears alleen gebruikt zonder verkenner als de muur laag is , en je voor de rest enkel met verkenners gooit , is het niet zo moeilijk om er is af en toe door te zitten , de verdigger maakt ook fouten en met verkenners is elke fout voor de verdedigger cruciaal waar een fout van de aanvaller niks veranderd
 

DeletedUser2029

Guest
Clears met Verkenner pak je door een pyrrus overwinning voor te bereiden.

Bereken wat je nodig hebt en haal daar 5 a 10 procent vanaf.
(calculator aanpassen tot het juiste verlies)

Je verliest dan maar de Clears is ook zo goed als dood.

Een pyrrus overwinning :)
 
Bovenaan