Top-/flopspelers

DeletedUser1935

Guest
@Uhtred , geen reden voor toch?
Hij staat eerste op de hele wereld , hij is de beste speler op deze wereld , hij kuist altijd IEDEREEN op die vuil spel speelt
(voor de mensen die niet weten wat sarcasme is , google it!)
 

DeletedUser1892

Guest
Ziet er naar uit dat iemand geen fan is van RicardoSwart :rolleyes:
 

DeletedUser1935

Guest
mmmm
@Peeters , @ilmagicosahert , @Du Guesclin
@Jigglypuff gaat ook best hard
@Coldstone @The Exorcist

Voor de rest allemaal flop , zeker de leden van This Is Sparta!
Nee grapje
maar eerlijk Jente staat in de top 20 en dat is sowieso een topper
enige probleem is dat die 2 toppers op zijn klak kreeg aan @Peeters en @ilmagicosahert

Elke stam heeft zo zijn toppers
maar er zijn ook genoeg toppers buiten de top 20 waar ik nog wel dingen van verwacht
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Peeters

Ervaren Lid
pffft waarom zie ik altijd mijn naam opduiken kan ik nu niet effe onzichbaar zijn ....
de wereld loopt vol met spelers ...valt die lastig :D
 

DeletedUser

Guest
ugh ricardo laten we daar idd niet over beginnen.

Overigens is het niet gek dat er weinig toppers genoemd worden. Deze wereld gaat namelijk helemaal nergens over. Wedstrijdje BB edelen en lange onzin posts op het AF zetten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1935

Guest
@shazza wij zijn in 1 massa van achter qua ODA naar voor op jullie met ODA gegaan
dus mss effe naar jezelf kijken , wij zetten wel degelijk druk hoor
 

DeletedUser1935

Guest
@shazza ik word moe van mensen zoals jou die het nodig vinden om een hoop bullshit te verkopen :) omdat ze niet presteren op het spelletje en dan maar de schuld geven aan bbs edelen etc etc
Ik kan hier ook een lijst van klachten gaan zetten

Van de BB van AoS tot de absurde hoeveelheid verkenners die gebruikt worden door AoS (tot een week en half terug , ELKE aanval)
Ik kan ook zoals jou , en andere hier janken op het forum over vanalles en nog wat
Maar ey , ondanks dat ik hier wel reageer , hou ik mij vooral bezig met MIJN stam en MIJN gameplay en niet met ZIJN bb dorpen of HAAR kronen
Of hun matige manier van de vijand onder druk zetten
Ik zie jullie niet veel doen ;)

Maar ey wij nemen nu bb voor geloof , en jullie pakken binnekort wss genoeg dorpen van AoS eenmaal als WIJ hun zouden breken
Want voor ik kwam en ik de 2 stammen TBH en KWR hervormt had , zag het er ook voor jullie heel triest uit ;)
 

DeletedUser

Guest
ongefundeerde blabla

Maar ey wij nemen nu bb voor geloof , en jullie pakken binnekort wss genoeg dorpen van AoS eenmaal als WIJ hun zouden breken
Want voor ik kwam en ik de 2 stammen TBH en KWR hervormt had , zag het er ook voor jullie heel triest uit ;)

Achja tuurlijk jongen *gaap* stuur jezelf even een bloemetje
 

DeletedUser

Guest
ongefundeerde blablabla waar je niks op te zeggen hebt
tja @shazza
Omdat het niet relevant is. Het gaat hier om top en flop spelers. Daar reageerde ik op en jij weet het weer zo te draaien dat het om jou en je misplaatste ego gaat. Verder ga ik niet reageren anders blijft dit zo doorgaan. Mocht je persee het laatste woord willen hebben weet je me ingame te vinden.
 

DeletedUser1935

Guest
@shazza volgens mij had jij het ook niet over een top of een flop speler , maar had je kritiek op 2 stammen
Dus jij zit in het verkeerde gesprek

@Dutch Pirate , ik reageer enkel maar om het on topic te houden

Flop : @shazza
reden : teveel klagen , te weinig spelen

PS : ik zal maar eens groen licht geven om ECHT bb te gaan edelen :)
Aangezien alle farms verdwijnen , hield het eerst nog onder controle

Maar GAT en AoS zitten tegen onze grens en doen niks anders
Maw moeten wij reageren
 

DeletedUser2052

Guest
Flop ds
Weer klagen over bb en een ander het verwijten (andere stond het in algemene zin, kan stam/spelers zijn ging wel over top/flop spelers)
In deze de ander weer ontopic en ds week weer eens compleet van topic af
Verder ingame nog niet naar gekeken maar pas je pm taal gebruik nou eens aan, dat zegt toch al genoeg
Want dat is voor mij op deze wereld een flop voor ds
 

DeletedUser1935

Guest
@The Exorcist , loooooooooooooool
als jij in pm dingen gaat ontkennen over onze aanvaring vroeger dan verlies je bij mij alle respect
Ik maak ook fouten , but i own up to them

En ik ben een flop dat weet ik toch
En volgens mij klaag ik niet over BB
Volgens mij zeg ik net dat wij beschuldigd worden van BB-edelen en dat aangezien we toch beschuldigd worden ik groen licht ga geven voor zoveel bb te edelen als ze willen binnen de stam , met voorwaarde natuurlijk dat het offensief op AoS blijft gaan :)

Maar uuuhm , waar heb ik geklaagd over bb?

Ik zeg je exact wat mijn probleem is met jou en wat er gebeurd is , en jij doet net of ik hallucineer en jij perfect bent en NOOIT zoiets zou doen
Oh CoS jij bent zo perfect en hebt nog nooit wat verkeerd gezegd

Ze moeten een standbeeld van jou zetten voor het kantoor van inno
Want jij bent zo eerlijk etc , jij brengt de HELE community samen
 
Bovenaan