Top-/flopspelers

DeletedUser2052

Guest
Dus ff wat nieuws en ontopic (lastig hoor) en ook niet in herhaling, pff ff denken hoor :confused:
Flop ...
Natuurlijk wel top dat hij zonder verkenner op bb of intern durfde te gaan maar dat wordt ook al eng en kun je beter een coop laten doen :D
En natuurlijk ook top dat hij inno wat spekt ermee
Dus echte flop weer inno, doe er wat mee
 

DeletedUser2129

Guest
Zielig gewoon het spel was beter af zonder jou en een groep van je sterspelertjes...

Rattenvanger, je zou beter bij ons komen spelen, sinds je ratten vangt zou je hier genoeg werk hebben in elk geval ;)

zijn jullie nu niet beschaamt jullie zeggen zelf dat het om 3 spelers ga bij ons ....en jullie zitten met 49 in de stam en nog niet kunnen winnen
tis 3 v 49

momenteel is het hier wel; peeters, kevin, mela, ilmagic en sjamperd die op die ene speler lopen. en dan zeg je 3 v 49; maar als je het bekijkt in de stammen op z'n geheel dan ben je inderdaad wel correct. maar dan zou ik nog eerder gaan voor 3 v 60 XD

Top, diegene met de meeste ODA en ODD. Dat zijn de spelers die zich ondertussen al goed bewezen hebben vind ik.
Flop: al diegene die klagen en zagen over de kleinste dommigheden ;), de inactieven, etc

@NLC132, je hoeft de wereld niet te spelen om met modder te gooien. elke wereld draait namelijk altijd op hetzelfde uit. De ene wordt beticht van teveel kronen te gebruiken, de andere voor co-op misbruik en een ander voor het hebben van spionnen.

ivm de spionnen, de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet, zowel binnen AOS, GAT, LGN en Sparta zitten ratten, maar dat heb je in elke stam en op elke wereld. De ene wereld meer dan de andere natuurlijk. Maar sowieso moet je na alle werelden toch al weten dat je moet opletten met de info die je doorgeeft? ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2095

Guest
ach 3 v 50
zun hebben de grotere uitgebouwde accounts in cluster en zitten constant als coop aanvallen te versturen en alles te deffen ( vermoedens) , we vermoeden ook bij alle gestopte accounts , het is sowieso 25 V de rest, ze hebben ook gat ingeschakeld, dus 3 V 50 is sowieso slecht onderbouwd

flop diegene die zaken niet kunnen onderbouwen
flopperdeflop, diegene die Death uitschijten en zelf rat zijn of er hebben
flop diegene die steeds via hun coop aanvallen en deffen , multi accounting onder de vorm van stammenbelangen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1388

Guest
ach 3 v 50
zun hebben de grotere uitgebouwde accounts in cluster en zitten constant als coop aanvallen te versturen en alles te deffen ( vermoedens) , we vermoeden ook bij alle gestopte accounts , het is sowieso 25 V de rest, ze hebben ook gat ingeschakeld, dus 3 V 50 is sowieso slecht onderbouwd
n


hahahhahahAhahahahahha Wat een ballen, dat jullie hiermee op de proppen durven te komen. Wow...
 

DeletedUser2135

Guest
Klopt. Vorige week viel ik leden van -S- aan en als tegenreactie kreeg ik een pm van Jente en vervolgens aanvallen binnen van 8 verschillende accounts. Kanttekening: het was tussen 4 en 5 in de nacht, dus S zit ook gewoon via co-op aan te vallen :)
 

DeletedUser2129

Guest
Guesclin, het zijn vermoedens die HIJ heeft. Niet iedereen denkt er hetzelfde over of niet iedereen trekt zich er iets van aan. Echter als het wel zo is, zijn diegene die wel aan co misbruik doen zijn in mijn ogen geen echte spelers. Je moet toch wel een beetje je mannetje kunnen staan.

Als je verliest wel dan verlies je, leg je erbij neer en ga door tot de laatste adem. Als je hulp nodig hebt vraag je stamgenoten, jullie hebben wel genoeg troepen? ;)
 

DeletedUser2129

Guest
@Mathias9956, zoals hierboven het zijn vermoedens van iemand anders niet diegene vd stam ;)
tevens kan men ook vroeg opstaan om eens een duwtje te geven? ;)
 

DeletedUser2095

Guest
mijn excuus voor als ik me kan opwinden
ik verwarde mij met de strengere reglementen van de internationale server
hier mag je met je coop doen wat je wil, als hij 1 keer per maand inlogt ?
de reglementen mogen wel eens uitgelegd en toegepast worden ; als het elke server anders is weet eens mens het niet meer
dit is ook een oorlogsspel, als je de tegenstander een fout ziet maken , mag je ze erop wijzen, dat doe ik met elk spel
 

DeletedUser2135

Guest
Vraag ik mij ook af. Maar als iemand 1x per maand inlogt met regelmatige basis kan je toch ook wel concluderen dat dit hetzelfde is als permanent via co-op spelen.
 

DeletedUser2129

Guest
als je het mij vraagt zou die persoon op z' minst 1-2 x per weken moeten online komen. Natuurlijk is dit wel moeilijk met drukke tijden (vakantie,irl etc) maar perm acc beheer is zeker niet kunnen.

Trouwens als Co mag je eigenlijk: geen troepen maken, niet aanvallen of deffen via dat account (al is het om het account zelf te redden) enzoverder. Nuja als je het mij vraagt worden die regels veel verbroken; om het account alleen al te redden ga je die regels schenden en af en toe ga je zijn troepen ook gebruiken om je eigen of iemand anders z'n dorp te redden. En de rest zijn speculaties over wie wat doet en misbruik maakt ervan.
 

DeletedUser2052

Guest
Zeer herkenbaar en ook met max discipline
Bij versturen goed maar aankomst fout
Dit schijnt dus op pc verkeert gezien te worden en op mobiel goed
Maar op mobiel is het dan weer klote timen want je ziet geen secondes (echt hoe zijn de raps dan op mobiel en pc, ook verschillend ???)
Dat is wat ik hoor en mods zeggen
Vond het weer een staaltje lullen op hoog niveau
Maar 1x echt gezien dat mijn raps een enorme afwijking gaven op een strak gestuurde trein (gewoon bijna een minuut totaal in afwijking op 35 min lopen)
Maarja ik had maar een screen shot moeten maken
En nee mods ik ga niet de gehele dag ook nog eens screen shots maken van alles om te laten zien waar het om gaat

Deze grote afwijkingen op deze wl nog niet meegemaakt maar wel 1 die achteraf bij aankomst verlopen was (was er 1 in 1 sec maar volgorde zie je)
Heb eerder gevraagd waar de discipline nu om gaat, heb dan de max dus 0 sec
Dus enkel met lag te maken maar na versturen ligt de tijd voor aankomst toch vast ???
De afwijking bij versturen snap ik met te lage discipline
Maar na het versturen ligt de tijd en volgorde toch vast ?
Want dat verloopt soms en vind ik raar en vaag

Want werkt het niet zo dat inno/server/internet jouw het bericht stuurt hoe de aanvallen lopen ?
Mocht jij op comp vertraging hebben dan is versturen met vertraging, maar tijden van aankomst moet je wel in goede volgorde zien, kunnen daardoor niet achteraf verlopen toch ?
Naar mijn logica ligt het verloop dus bij inno/server, niet bij jouw browser/comp/app/lag en weet ik wat
Verstuurd is verstuurd en inno/server heeft tijden doorgegeven naar jouw en mogen niet meer verlopen

Want heb deze al heel vaak gehoord dat er vage afwijkingen zijn
Inno leg anders ff uit hoe dat nu echt werkt want dit snap ik niet
 
Bovenaan