Top-/flopspelers

DeletedUser1388

Guest
Clears met Verkenner pak je door een pyrrus overwinning voor te bereiden.

Bereken wat je nodig hebt en haal daar 5 a 10 procent vanaf.
(calculator aanpassen tot het juiste verlies)

Je verliest dan maar de Clears is ook zo goed als dood.

Een pyrrus overwinning :)
@gladiatoor , ;)
 

DeletedUser1935

Guest
jep @Joopiejoop maar het is nog altijd niet effectief
als je 10k ZC stacked verlies je 1.5k ZC
zet je er 3500 verlies je er 3500
maw offer je gewoon veel meer troepen op voor hetzelfde doel wat de verdedigger dus nog ALTIJD enorm in het nadeel legt

Dus ja dit is een oplossing maar als je 2 spelers tegenover elkaar zet die evengoed zijn gaat het nog steeds duurder zijn voor de verdediggende partij en gaat degen die met verkenners aanvalt nog altijd een ENORM voordeel hebben

Het is een theoretische oplossing maar practisch gezien gewoon niet te hanteren

3500 ZC duurt even lang om te maken als een clear , maar als je tegenstander zijn clear niet volledig verliest en jij wel al je ZC dan ga je uiteindelijk gewoon zonder troepen komen

verkenners is eig gewoon je aanvalskracht kopen , want of je haalt voordeel uit de aanval of je clear loopt terug waardoor je altijd meer voorsprong pakt op je tegenstander

Dit betekend dus gewoon dat verkenners het tactische aspect van het spel nutteloos maakt je moet al een grootschalig plan hebben en in de toekomst denken , das de enige manier om wat te forceren
 

DeletedUser2029

Guest
De theorie werkt wel in de begin fase. Als je een vervelende buurman naast je hebt zitten met die ene grote Clear. Dan heb je even adempauze om terug te komen.

Katas en sabo op boer waar de verkenners en clear vandaan komen is dan mss een oplossing. Zowel kata's, sabo als mede
verkenners zijn gewoon toegestaan volgens de regels.

Oorlog gaat om winnen.
 

DeletedUser2052

Guest
ds zei: Maar hij is wel de enige die een 1v1 wilt zonder kronen en zonder co-ops
(Tja Peeters zegt wel meer :D)

Maar ds een wereld zonder kronen en zonder coop bestaat niet (er bestaat geen 1 op 1 wl) , moet die er nou speciaal voor jouw komen ?
Toch raar dat jij geen 1 op 1 gesprek durft (al is er gelukkig wel wat toezicht :))

Echt hoor: bruv cut the crap
 

DeletedUser1935

Guest
Ik heb al gezegd dat je me ALTIJD mag pmen in game voor een 1 op 1 gepsrek je hebt zelfs al met mij gesproken daar en geen enkele co heeft zich gemengd
ik ga echt nie elke keer op het forum inloggen om jou bullshit in een berichtje via het forum te lezen dat kan ingame even goed
Of discord kan ook is ook een 1 op 1 gesprek , kan zelfs via voice , ey weet je wat ik geef je mijn adress dan kan je hier lekker een bakje koffie drinken en praten we het uit tijdens een spelletje risk

Och nee ik ben zoooooooooooooon bang van een 1 op 1 gesprek op het Algemeen forum , waar precies moet ik bang voor zijn?

The Exorcist aan het einde van een wereld kan zon 1v1 ez geregeld worden
zeker als 1 van beiden in de winnende stam zit
( wat nu niet te voorspellen valt wie)

Zonder co is simpel je blijft stamloos , zonder kronen tja , dan gaat het erom of je iets of wat van eergevoel hebt
 

DeletedUser2052

Guest
Dus simpel 1 op 1 bestaat niet in tw
Je zit altijd met meerdere spelers op een wereld
Stamloos zegt niet alles daarin
En verder wil en heb ik niks te bewijzen tegen jouw, waarom ?
Vind dit spel vooral leuk om een leuke samenwerking te hebben op een leuke manier
Dat pm gedoe hoeft voor mij niet meer
En anders enkel op AF, ik wil meelezers, of het komt bij coop vandaan, of mee schrijvers een beetje uitsluiten (en wil wel toezicht)

En het eergevoel samen gaan met het woord respect ken ik aardig goed in tw
Normaal gesproken noemt men dat afdwingen
 

DeletedUser1935

Guest
zoals ik al zei zal er niemand meepraten
en ook op het forum kan ik gewoon een screen maken en doorsturen dan kunnen mensen het ook lezen
is het zo moeilijk om gewoon eerlijk te zijn via pm , of wil je alles in een klein hoekje gaan doen

Dat pm gedoe is veel makkelijker als da AF gedoe , geloof me zoveel boei je me nu echt niet dat ik op het forum ga wachten op antwoord echt niet

een 1v1 kan wel degelijk , en iemand met een beetje eergevoel heeft kan dit gewoon regelen met zijn stam nadat de wereld gewonnen is
Tis niet omdat jij geen vertrouwen hebt in de community dat ik dat niet heb , vind het moddergooien wel lollig maar ik ben wel altijd van mijn woord , altijd geweest , ben het nog altijd en zal het altijd blijven ;)

Dus als jij niet via pm wilt praten omdat mensen zouden kunnen meelezen dan is dat jou probleem en kan je er beter over zwijgen
Mijn cos zullen niet meepraten , als jou cos zonder jou weten mee beginnen praten ligt alsnog de fout bij jou , mijn cos weten toch alles en zon gesprekken stuur ik door of dat nu op discord is of op AF of op TW zelf , dat is stamspirit

Alles wat jij tegen mij zegt en wat ik tegen jou zeg mag mijn hele stam lezen als jij daar zo moelijk over doet denk ik dat dat probleem bij jezelf ligt en niet bij mij
 

DeletedUser2052

Guest
Je snapt het niet
Ik heb pm met je gehad en jij zegt dit en ik dat (welles/nietes spelletje)
Jij beschuldigd mij dat ik jouw een wereld kwalijk neem waar jij niet gespeeld hebt
Ik geef toe dat ik jouw daar niet gezien heb, ik kan me echt niet voorstellen dat ik eindeloze verhalen over een en al werelden heb gehad en ze allemaal jouw heb kwalijk genomen
Dus het gaat nergens over
Op betreffende wereld heb jij mij verovert, mooi toch

Verder heb ik geen zin om hier op door te gaan
Wil je nog iets zeggen (mag bij mij eigenlijk altijd maar met grens en dat is enkel pm AF en weet ook niet of ik daar nog ga regeren, hangt er van af wat er komt)
Mijn keuze geen coop invloeden te hebben, dus niks betrekking op jouw, mijn prive keuze
Want je kun me van alles zeggen wat jouw coops, mijn coops, coops van jouw, coops van mij allemaal wel of niet doen
Of hoe daar zelfs derden op in kunnen spelen
Dus dit is ff gewoon mijn eigen keuze en klaar

En echt ik zeg/verbied mijn coops dit en dat
Enige manier om dat echt te weten is het account zelf te beheren want anders weet je niks zeker
Dat is logica

Dus zullen we die strijdbijl daarin eens begraven want ik weet gewoon niet waar het over gaat
 

DeletedUser1935

Guest
Jaja er is toen niks gezegd geweest , je weet niet waarover het gaat ofc
Waarom zou ik mijn tijd in jou steken als je toch alles ontkent , ik heb geprobeerd de situatie uit te praten , maar als jij doet alsof jij nooit wat verkeerd doet , dan is dat voor mij prima lol

En ik ga jou zeker niet meer pmen lol , daar moet je zelf maar mee komen
Ik weet wat er gebeurt is en ik verkoop geen bullshit
Zou niet weten waarom

Als je gewoon eerlijk bent ga je bij mij een veel langere weg dan dat je me in men gezicht voorliegt
Vraag dat maar aan Swootcandy
 

DeletedUser1935

Guest
Dus je blijft liever liegen
En zie dat je je bericht hebt aangepast xd
 

DeletedUser2052

Guest
O ik kan dat niet zien ??? :confused: (info uit rare hoeken ?) :D
Heb idd wel vorige post verwijderd omdat ik dacht nee dit is zinloos
En ff nieuwe gedaan

Verder ja ik lieg en ben de eerlijkste persoon ooit ( jouw bewering), maar jij liegt nooit, spreekt de pure waarheid
Echt ds wil je nu perse doorgaan dat ik het over een en al werelden heb gehad met jouw in pm met eindeloze verhalen
Echt het begint er van af te druipen
Ga bijna denken dat je mijn grootste vriend bent als ik jouw al deze dingen heb vertelt (vraag me wel af over hoeveel werelden het verhaal nu gaat?) :D

Echt ds dit gaat nergens over, nogmaals ik ben gestopt daar toen jij mij aanviel
Mooi toch, wees eens blij
Ik hoef me zelf daar toch niet over te verantwoorden, hooguit naar mijn stam

En ja je liegt dat je barst aan alle kanten, maar gelooft liever je eigen waarheid zoals het op dat moment maar uitkomt
Echt je bent niet de enige hierin, meeste hebben er alleen een beetje verpakking omheen, maskertje ervoor
 

DeletedUser1935

Guest
over een en al werelden en over een oude wereld , 2 verschillende dingen
als jij mijn woorden veranderd zijn het inderdaad leugens
dat jij stopt omdat ik jou aanval is niet iets waar ik blij om word , net zoals op W27 EFC stopte toen ze ineens anderhalve provincie verloren op een dag
Meteen opgeven , snap nooit waarom mensen zomaar opgeven maar ach is eigen keuze natuurlijk

Maar ik heb geen zin meer in deze nutteloze discussie
Ik ben toch maar een leugenaar xd tis dat ik daar nooit screens van heb gemaakt , de rest wat ik over vorige werelden hier heb verteld kan ik allemaal bewijzen met screens
Maar juist dat van jou heb ik gelogen exorcist , klopt , zucht

Je hebt 100
zijn we klaar nu?
 

DeletedUser280

Guest
Heren,
@The Exorcist @deathscythe96 , ik ben blij met jullie activiteit op het forum, echter moet ook ik constateren dat jullie nu al bij (ten minste) 10 posts om en om zeggen dat jullie geen zin hebben in 1 - op - 1 PM`s, de discussies worden er niet beter op, dus bij deze laten we even afspreken dat we weer ontopic gaan. Oude werelden beiden mooi vergeten, scheelt een hoop op het forum :oops:

Hoe staat het nu met de Toppers en Floppers van deze wereld, graag geen antwoorden in de trend van barbaren edelen:p
Ik stel voor die eerste bladzijde van dit mooie topic even door te nemen, hier werd namelijk nog lief tegen elkaar gedaan:hart:cool:
 

DeletedUser1388

Guest
Flop: Death, gebruikt spionnen. Deelt deze info ook met derde partijen en gebruikt dit dus zeker wel in tactisch opzicht ondanks alle uitspraken hierboven.

Top: Du Guesclin, heeft nu al paar keer gestacked dorp aangevallen zonder clear te verliezen.

Coca-Cola
 

DeletedUser2052

Guest
Ja ds klaar voor mij :)

@blzdpeter we waren gewoon ff welles nietes spelletje aan het doen
Het was toch een verhaal over een andere wereld waar in pm 1 en al werelden werden besproken (tja deze niet)
Maar je moet dat top en flop toch ergens uit putten :D

Maar we mogen we nu ook al niet zeuren over barbaren edelen ?
Hoe zit het met kronen en coop misbruik
Tja want anders houden we toch niks over :D
Moeten we nu soms ineens wat nieuws gaan verzinnen om over te zeuren
Echt ik wil wel eens betaald worden door inno om dat te doen, begint bijna meer werk te worden dan een mod doet
 

DeletedUser1935

Guest
Dus jij bent top omdat je verkenners gebruikt
en ik ben flop omdat mensen binnen AoS mij info doorsturen
Ik heb nooit achter info gevraagd btw

Als iemand binnen sparta jou ineens info stuurt , ga je dan meteen je ogen dicht doen en het bericht verwijderen xd

Sorry dat er mensen in JOU stam zitten die loyaal zijn aan MIJ , en hier al zaten voor ik hier begon xd
De meest gehate persoon van TW , volgens velen hier op het forum , krijgt gratis en voor niks info door , zonder enige voorwaarde , zonder erachter te vragen

Het spijt me heel zeer , zal in het vervolg proberen geen info te ontvangen , ik kan wel niks beloven
Heb er zelf ook zoveel controle over ;)
 

DeletedUser1517

Guest
Had dit topic nog niet gelezen, maar WOW!! Spijtig dat ik niet op deze wereld speel en mee modder kan gooien :)

Volgens wat ik gelezen heb kan alles wat hier gezegd wordt teruggebracht worden tot 3 posts, de rest is allemaal herhaling van de herhaling van de herhaling, ... Vertel eens wat nieuws! :D
 

DeletedUser1935

Guest
@NLC132
mensen blijven hetzelfde beweren en ik blijf hetzelfde antwoorden , het antwoord veranderd niet dus als de posts/vragen niet veranderen herhaalt het zich idd vaak

Maar je kan altijd beginnen op de wereld niemand houd je tegen
 
Bovenaan