Top-/flopspelers

DeletedUser2095

Guest
en dan niet ziet dat we meerdere malen per week toch echt dorpjes van ze pakken op verschillende fronten, of vind je het gewoon jammer dat we Sjamperd's dorpje hebben gepakt wat je naamgenoot was?

en ik heb het niet gezien, net zoals jullie ons werk niet zien,
jammer dat tools weg is, en je niets kan staven
dit is dus allemaal gezever
 

DeletedUser2144

Guest
Whooop jij ook nu hier omg word alleen maar leuker. Word idd tijd voor een nieuwe bingokaart @TSM Flaps. Vooral top/flop stammen ook lezen dan :D

Ja ik hou wel van lekker ouwehoeren en mensen trollen op een humoristische manier, leuk leedvermaak kan geen kwaad:), ga er niet van uit dat ik hier te veel ben hoor, dan worden de discussies van jou, Peeters en DS me toch echt te veel! Had ook voor dat bericht speciaal het forumaccount aangemaakt want vond wat ik las toch wel erg frappant haha.
Ondertussen al weer Peeters en bb-edelen gehoord, da's al weer een half rijtje! Nieuwe kaart misschien nodig ja, deze was echt te snel vol!

Weet trouwens dat dit een top of flop forum is voor spelers dus bij deze;
Top: Jah Fighter en HarryV - spelers hebben samen een bb-edel discussie netjes en sportief gevoerd en opgelost, chapeau!:D
 

Peeters

Ervaren Lid
ik stel voor ... BINGO (nee grapje)

laat gewoon dit legion en sparta dit onder elkaar uitvechten en zet elkaar eens rood inplaats iets te plannen op dat brave stamke waar ik in zit :D
 

DeletedUser1935

Guest
@Bran Stark , ik ga je vragen om deze discussie te vermijden , of je nu wel of niet gelijk hebt , je gaat die toch niet krijgen van hun :)

Flaps , bij deze

Du Guesclin , Peeters en Ilmagico zijn de enige spelers capabel in AoS , daar is ook waar Bran zijn clears naar toe gaan

Onkruid vergaat niet tenzij je het wied bij de wortel.
Bran is wel degelijk bezig met AOS , als jullie wouden dat hij daar vlak bij jullie een hulp was hadden jullie een samenwerking , die hij zelf tig maal heeft aangeboden kunnen accepteren , dan had je er zat hulp aan gehad

Ik zal het zo zeggen als je dorpen van Du Guesclin , Magic en Peeters pakt , dan praten we weer
want daar is het te doen

De rest van AoS is een bende noobs en dat weten ze zelf ook wel
 

DeletedUser2095

Guest
die drie kunnen er wat van en idd, ik heb geleerd dat je goede spelers moet aanvallen
ze laten deffen, iets wat ze ook zeer goed kunnen doorgaans
 

ilmagicosahert

Nieuwerd
nou nou, bij Du Gueslin en Peeters moet je zijn e... ;-)
ik kijk hier maar beetje rond af en toe ;-)

Of nog beter, daar rechts boven bij Sparta ;-)
 

DeletedUser2095

Guest
ja klopt stack ze maar, dan kunnen we de rest edelen, lol
 

DeletedUser2052

Guest
Ja het is weer heerlijk vermaak :D
Heb wel weer een nieuwe tw skill aangeleerd van een top speler
Begin in pm een zin met: bruv cut the crap
 

DeletedUser1935

Guest
@The Exorcist ja xd , ontkennen dat je op W27 de *beep* uithing , toen ik je wegspeelde na je 2 dagen ervoor een dorp van mij pakte
maar blijkbaar tussen dat je dat dorp van mij pakte en mijn actie 2 dagen later ben je gestopt geweest
Wel heel toevallig he
 

DeletedUser1892

Guest
flopspelers, iedereen die niet om de 3 dagen aos aanvalt of het nut daarvan niet inziet
topspelers : iedere speler die meedoet met aos regelmatig aan te vallen :p
In andere woorden:
Flopspelers: "Iedereen die niet meedoet aan onze eigen politieke agenda op deze wereld"
Topspelers: "iedereen die meedoet aan onze eigen politieke agenda op deze wereld"
 

DeletedUser2095

Guest
aos is een stam zoals de Russen,
als ze het lastig hebben kopen ze wel de boel, Peeters heeft al meer als 1000 verkenners gebruikt , koopt in het beginspel clears , bijlpala 3, gwen 10 x opkopen , boosters ? en die zijn edel is nog nooit gestorven, zulk vuil spel zorgt er mede voor dat mensen stoppen met tw volgens mij,
reken maar uit, dat is niet slecht om wat tegen een flopstam als S te vechten ;) ( half maandloon)

trouwens onze oda begint het ook al beter te doen, desondanks wij hier toekwamen met meer als een maand ? achterstand
en wij kopen niet de boel op, zitten zonder bots, enz,...
DT ga jij maar lekker wat 3 dorpen spelers in het oog houden en ons beschuldigen van coop abuse , uw oda verklapt dat je zulke speler bent hoogst waarschijnlijk
laat ons maar strijden
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Peeters

Ervaren Lid
ow je bent verkeert bran stark twaren er ondertussen 5000 :p

ik denk dat je al uitvluchten aant zoeken bent moest je toch de wereld niet winnen :D
ik vind vooral dat jullie deff puntten de lucht in schieten en mijn oda naar boven ...raar voor iemand dat overal verkenners op zet hé ...
zoals deaht het zou zeggen just saying :) :D

ow spreken we hier ook al over bots ?

en een maand achterstand ...grappig onze magic heeft ook 3 weken achterstand kijk eens waar die sta en in oda ... daarom topspeler = magic
 

DeletedUser2095

Guest
magic had al bijna evenveel dorpen als jou toen ik en death hier toekwamen ( 25 stuks)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2095

Guest
neen ik zeg dat onze stam botvrij is en zonder extreme kroners
 

Peeters

Ervaren Lid
zijn jullie nu niet beschaamt jullie zeggen zelf dat het om 3 spelers ga bij ons ....en jullie zitten met 49 in de stam en nog niet kunnen winnen
tis 3 v 49
 
Bovenaan