York Castle

DeletedUser1935

Guest
De mensen die eerder zeiden dat deze wereld al gespeeld is
Tja , ik kan alleen maar zeggen dat jullie IQ niet al te hoog ligt vgm

Jullie zijn incapabel om het grotere plaatje te zien ;)
Ik weet niet of jullie door hebben dat we tegen een Int stam spelen hier
En samen trekken juist om die reden?

Ook heeft die int stam al een NAP , en zullen er nog wel leden bijkomen bij hun die in de rim starten
Die stam heeft ook al makkelijke het 3 voud uitgegeven qua kronen dan ons , als het niet meer is

En dat met maar 3-4 echte kroners daar

@SpiritDual en @Renatus

Maar ik had het ook wel verwacht van hun

@pierlalaa ,hey just defending our yard
NL is van ons en niet van int stammen , we gaan niet weer laten gebeuren wat er bij de russen en Hongaren gebeurde , dit is het moment om de topspelers samen te steken

Niet alleen tonen wij dan aan dat het niveau hier minstens even hoog ligt als int , maar trekken ook aandacht van mogelijk andere int stammen die het tegen ons willen opnemen in de toekomst
 

..m.

Actief Lid
ds op w51: met 24 leden in de stam waaronder een groot aantal zeer ervaren spelers zijn. spelend tegen een stam met 34 leden die een nap heeft met een stam met 23 leden.

ds: autistic screaming ''DIT IS HET GEVECHT VAN DE NL SERVERS, LATEN WE IS ZIEN WIE DE BAAS IS''



ds op w49: in een stam met 23 leden die een bg hebben met een stam van 21 leden, een nap met een stam van 29 leden en een andere nap met een stam van 10 leden. dit allen om een stam van 21 leden weg (proberen) te spelen, waarvan een deel inactief is en een deel beginners zijn.


ds: ''WHAHA IK KOM JULLIE WEL FF PAKKEN''
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser1935

Guest
@wiebe king op 49 ben ik alleen gestart omdat jij blijft provoceren , mij maakt die situatie van die wereld niet uit en is ook niet gerelateerd aan dit topic
Maar ik was bezig met te kijken of dat ik van binnen de stam uit geen aanpassingen kan aanspreken ivm die NAPs en BGs , maar je zoekt het een beetje zelf eh

Als je met verwijten gaat gooien op voorhand , waarom zou ik dan nog moeite doen

Het verschil is dat die stam met 34 leden van W51 een int stam is en niet XXX , CV en Vatos Locos
Niet om men eigen stam af te breken maar 90% van jullie tegenstanders zijn niet echt actief en niet echt skilled

W51 gaat het om een stam die een int wereld gewonnen heeft tegen een spaanse premade
 

DeletedUser2326

Guest
Waarom zou iemand zoveel beter zijn omdat ze "internationaal" spelen?
En een paar spanjaarden verslagen... Pfff je laat gewoon al je clears in de
siesta aankomen en 2 uur later worden ze wakker zonder dorp :)
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Ach dat zijn uiteindelijk mensen die nachtbonus niet zijn gewend, en die zal in de meeste gevallen qua tijdzones bekeken niet in hun voordeel zijn. Helpt wel weer een beetje voor de balans.
 

DeletedUser1935

Guest
@zaterdag , xd tis duidelijk dat gij geen flauw benul hebt waarover je praat
@Azzandra , ook als die int spelers NLers zijn

Jeesh , dat komt er dus als je praat over dingen waar je niks van af weet
 
Ik ben toch redelijk verbaasd na het lezen van deze posts? Ik zal even wat fragmenten citeren uit mijn ingame post van @deathscythe96 :
"Deathscythe96 - 22 dec. 2020 12:01:23
ge niks beter te doen dan katas rondsturen loser
ik weet dat jullie wat int spelers hebben , maar als het moet ken ik ook wat int spelers hoor ;)"
"Deathscythe96 - 22 dec. 2020 12:01:43
als je een eerlijke kans wilt zou ik mijn speelstijl veranderen , anders ga ik eens recruiteren"
"Deathscythe96 - 23 dec. 2020 10:12:56
Heb jullie stats gekeken op de int wereld
best een joke eig"
"Deathscythe96 - 23 dec. 2020 10:13:04
vluchten jullie van daar uit?"
"Deathscythe96 - 27 dec. 2020 19:00:57
tis wel duidelijk dat jullie het al in je broek doen"
"Deathscythe96 - 27 dec. 2020 22:36:36
Hoeveel heb je al uitgegeven aan deze wereld die je gaat verliezen?"
"Deathscythe96 - 28 dec. 2020 13:05:17
ge zijt ne loser"
"Deathscythe96 - 28 dec. 2020 15:18:20
nice try om eerst je ph te doen dan boer kronen en wachtrij vol zetten xd
Ik speelde int toen het nog echt populair was btw
Je gaat hier niet winnen
Mss met 60 leden
Maar ik ken ook nog wel wat volk <3"
(Moet je weten dat hij sinds 22 december geen antwoord meer gehad heeft en elke dag steeds mijn chatbox ligt vol te blaffen.. Deze man heeft hulp nodig.. en dringend..)

Stamgenoot en tevens moderator (???) @xXMasterOfWarXx noemt ons ingame voortdurend "zielig"... Klasse.
 

-naxtune-

Nieuwerd
Wij komen inderdaad van de internationale server maar niet met de intentie om eens lekker vervelend te doen.
Misschien wel andere speelstijl maar dat maakt het wel spannend.

Gewoon een leuk spelletje waar wij wel gewend zijn om wat uit te geven.

Tw2 bied mogelijkheden om spel opties te gebruiken zoals katapulten sabotage etc dat dit niet gebruikelijk is op de nl server kan zo zijn echter staat het nergens dat het verboden is.

Het leuke aan dit spel is toch ook nieuwe spelers te ontmoeten hopelijk kunnen we gewoon ook gezellig kletsen ondanks dat we niet in dezelfde stam zitten.
Ik wens jullie alvast een goede jaarwisseling ondanks alle Covid perikelen

Nax
 

DeletedUser2152

Guest
hahaha....weer eens besloten om alle commentaren te lezen. Hilarisch....Gelukkig nieuwjaar aalen.
 

DeletedUser1935

Guest
Dat is ook omdat jullie zielige losers zijn :p
De waarheid mag gezegd worden toch
Mensen kennen mijondertussen al goed genoeg xd
En als je tegen mijn kar loopt kan ik best toxic worden zonder een bannable offense te begaan :)

@Julius Caesar Bacco , jawel ik heb reactie gehad via jullie discord en stamchat <3 daar heb je er wel wat over gezegd
Good enough for me

Tis wel grappig jullie zijn aant verliezen op jullie laatste int wereld en zijn daar gaan lopen en dachten we gaan naar NL voor een ez win op te halen , vervolgens ga je weer verliezen

En nog wat , MoW is geen moderator voor ingame maar een wedstrijg mod , en tevens mogen moderators nooit een wereld modereren waarop ze spelen
Dit is niet int waar mods undercover spelen en dan zichzelf behelpen

I know the stories
Enige wat jij kan is kronen en katas rondsturen , Int spelers zijn tegenover 4-5 jaar terug toen ik speelde echt achteruit gegaan xd

@-naxtune- Het punt met de kata-afspraken op NL heeft een reden
De wereld is klein en je ligt meestal tegen je vijand
op grotere werelden is de spreiding veel groter , en heeft het dus minder impact

Maar als je met 35 + 25 (VIP + CC) een kataoorlog doet tegen toen 20 nu 24 man dan is het gewoon niet te defenden
want je kan niet alles blocken
Jullie met 60 tegen onze 24 kunnen zelfs niet alles van katas blocken zelfs niet met poepcleartjes

Gewoon omdat de afstand zo klein is
Die afspraken worden niet gemaakt omdat we het niet kunnen of niet gewoon zijn (ik ben zelf ook ex- intspeler) maar omdat het op kleine werelden zoals die van NL , unbalanced is

Sabos kan je je gang mee gaan , gaat je meer moeite kosten op zon kleine wereld dan dat je er profeit uit gaat halen

Maar zoals jullie wel al door hebben gok ik zoeken we wel oplossingen
Gl hf en happy newyear
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Dat er een kata / sabo verbod is geweest op praktisch elke NL wereld is omdat iedereen t een onplezierig / goedkoop spelelement vond. Het had niks meer met een eerlijke strijd te maken, want troepen vechten in die gevallen zowat niet. Dat heeft verder niks met de grootte van een wereld te maken gehad, dat is vanaf het begin toen de werelden hier groot waren al een gewoonte om te verbieden onderling.
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Als je het op sabo’s moet winnen ben je geen winnaar, zit geen ‘fun’ in dat soort ‘strijd’.
 

Copasetic

Nieuwerd
Dat er in deze wereld al kata's worden gebruikt. Dan is het een mooi moment om nog even te evalueren of het inderdaad niet leuk is om te gebruiken. óf dat het juist toch weer een leuke kant heeft
 

xXMasterOfWarXx

Actief Lid
zoals gewoonlijk worden mijn woorden weer eens verdraaid ik spreek over de speelmethode van met elke aanval verkenners gebruiken dat is mijn persoonlijke mening. ik van dat persoonlijk gewoon een zwakke manier van spelen. omdat je nooit iemand kan pakken door goed te gokken met het verdedigen van een dorp.
en ja het is gewoon allemaal toegestaan echter maak je mij nu zwart omdat ik een mening geef over iets. net zoals azzandra net zijn/haar mening gegeven heeft over het gebruik van kata's en sabotage op de nederlandse community. en ik deel deze mening.
verder maak ik er geen woorden aan vuil laten we een leuk gezellig nieuw jaar met ze alle maken <3
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Een mening over een spelelement of speelmethode zou als Moderator zijnde gewoon moeten kunnen, ook wij zijn gewone spelers op de wereld(-en) waar we spelen zonder speciale behandeling of wat dan ook, zolang het binnen de lijnen van de regels verkondigd wordt. Massastammen of barbarenedelaars bijvoorbeeld zielig/laf noemen lijken mij voorbeelden die redelijk binnen de onderstaande lijnen vallen.

1609505835083.png
 

DeletedUser1935

Guest
@copastetic , er worden alleen katas gegooid omdat jullie stam daar mee gestart is ;)
Wij vinden het lame , maar als ze op int regels willen afgaan , im down for that
 
Bovenaan