York Castle

letop21

Casual Lid
wordt interessant om te zien hoeveel spelers er hier zullen zijn de instellingen zien er goed uit
 

DeletedUser1942

Guest
Denk dat er gewoon weer een groepje bij mekaar kruipt en dat de wereld nu al beslist is :D
 

DeletedUser2152

Guest
Yup. de wereld ziet er alweer uit als gespeeld. Nou j, geen probleem. wachten we gewoon weer op de volgende.,
 

DeletedUser779

Guest
Ik denk dat elke wereld al gespeeld is voordat die begonnen is.
 

DeletedUser1681

Guest
Ik weet oprecht niet wat ik zie. Mensen zitten te klagen over dat er weinig animo is etc. Maar die personen verkrachten eerlijk gezegd zelf de werelden. 15 leden, stam level 12 en de meest beste/ervaren spelers zitten weer elkaars konten te likken in 1 tribe. Jullie proberen het spel ook niet eens meer leuk voor jezelf te maken.

Iedereen kan weer klaar gaan maken voor wereld 52 waar weer hetzelfde gaat gebeuren en het cyclus zichzelf blijft herhalen.
 

DeletedUser2152

Guest
Ik denk dat dit de enige manier is waarop ze het spel leuk vnden. Gewoon dorpen edelen, Zeg maar BB-dorpen met een andere naam met wat legers erin. Op die manier zijn de rapporten verschillend.
 

DeletedUser1976

Guest
Je kan zelf ook moeite doen om een team samen te stellen, dit is nog niet het gekste hoor heb wel is na 2 dagen level 30 gezien
 

DeletedUser1681

Guest
@flokii Asjeblieft stop is met poep praten. Deze wereld heeft 144 mensen op de wereld waarvan misschien 90 actief. Jullie hebben 1/10 in je tribe zitten van de wereld. Dan zitten in jullie tribe ook nog de kroners en tryhards bij elkaar. Ik zeg niet dat er veel gekroond word in deze wereld. Maar het feit dat jullie met zoon wereld je stam level naar lvl 12 kronen is gewoon pathetic. En in plaats van dat jullie een keer het gevecht aangaan met elkaar en zo ook de uitdaging groter maken is ook ver te zoeken want jullie kruipen gewoon weer allemaal in elkaars anus.
 

DeletedUser1976

Guest
poep praten? kan je nog normaal praten of is dat je ook al niet geleerd?
 

DeletedUser1976

Guest
btw keen je me duidelijk helemaal niet, ik zit voor het eerst met heel veel van deze gasten.
 

xXMasterOfWarXx

Actief Lid
Er is pas een wereld gespeeld als de eindstreep is behaald wie kan voorspellen hoe het lopen zal misschien ontstaan er ruzies of mensen die moeten stoppen uit het niets door prive redenen.
Er zijn meerdere werelden geweest waar om als voorbeeld te nemen mijn/onze stam stamlevel 43 had en ook dan de wereld verliezen door bepaalde streken die uit gehaald werden door leden in de stam.
en ja het kan voor sommige moeilijker zijn maar niet onmogelijk ik zal jullie 1 goude tip meegeven die je overal kunt gebruiken

-Je kunt nooit falen tenzij je opgeeft !
 

DeletedUser2152

Guest
tsja je hebt gelijk. Ik blijf hier gewoon hangen tordat jullie stam uit elkaar valt of gewoon uit zichzelf ophoudt. Er is altijd kans. En misschien wordt jullie stam wel een keer aangevallen. Dan heb je ook kans dat mensen het niets meer aanvinden en ophouden met spelen.
 

DeletedUser1910

Guest
Er is pas een wereld gespeeld als de eindstreep is behaald wie kan voorspellen hoe het lopen zal misschien ontstaan er ruzies of mensen die moeten stoppen uit het niets door prive redenen.
Er zijn meerdere werelden geweest waar om als voorbeeld te nemen mijn/onze stam stamlevel 43 had en ook dan de wereld verliezen door bepaalde streken die uit gehaald werden door leden in de stam.
en ja het kan voor sommige moeilijker zijn maar niet onmogelijk ik zal jullie 1 goude tip meegeven die je overal kunt gebruiken

-Je kunt nooit falen tenzij je opgeeft !


interne ruzies met ds in je stam.. dat lijkt me sterk! :p
 
Bovenaan