Xenforo

DeletedUser

Guest
Ze bedoelt de forumleden denk ik..
Aah ja, nieuw op het forum hé dus ik snap de termen nog niet allemaal. Bedankt dat je het voor mij uitlegt, ik zat hier fout. Zou jij voor mij een lijstje willen maken met de meeste voorkomende termen van dit forum?
 

DeletedUser1212

Guest
Oh je hoeft alleen 'dubbelpost' te kennen, want dat mag niet.
 

DeletedUser

Guest
Is vast een topic voor. Buiten dat ken ik al die termen niet...
 

DeletedUser19

Guest
Off-topic is een term die vaak in nieuwsgroepen en op forums gebruikt wordt. Het is een Engelse term die kan worden vertaald als buiten het onderwerp. De term wordt ook offline gebruikt.

Wanneer er op het internet in een bepaald (discussie)onderwerp (thread) over andere zaken dan de kern van dat onderwerp wordt gesproken is dat off-topic. Wanneer off-topic-posts de voortgang van het gesprek belemmeren, worden zij als irritant gezien omdat het topic daardoor onoverzichtelijk wordt.

Er wordt vaak off-topic gegaan vanwege een discussie die voortvloeit uit de discussie die met het onderwerp te maken heeft. Ook zijn mensen snel geneigd om over koetjes en kalfjes te praten.
 

DeletedUser

Guest
hallon even ontopik graag!! AUB!!! Ick hebt nog steeds gene fadsoenlijk reaktie gehadt op mijn vraag voor toet treden van uwe stam!! AUB! Ben ick welkom? Dank!!
 
Bovenaan