Wie is NesleV

DeletedUser974

Guest
Hier mogen alle discussies/feiten en aannames geplaatst worden die tot de bekendmaking van NesleV gaan leiden.


Feitjes:
  • 2 Miljoen+punten op W5
  • Zit in W5 niet in de stammen EoW/EWW of ADF
  • Speelt op wereld 1,3,5,8 en 9
  • Heeft op elke wereld een andere naam
  • "Het" is een Nederlander
Aannames/Hints:
  • Plaats in het Grappige dorps-namen topic een paar dorpjes die in EOW/ONE gebied liggen.
  • Op wereld 3 geen top top-speler
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser516

Guest
hmm boeit het me .. nee , zolang het geen top top top speler is .... maakt het mij niet uit wie nesleV is ik weet wie hij is op w3 dat is genoeg
 

DeletedUser974

Guest
Thanks voor de input Bingo.
Aanname toegevoegd:
"Op wereld 3 geen top top-speler"
 

DeletedUser1212

Guest
Haha whooo mister Sniped heeft research gedaan haha.


hmm boeit het me .. nee , zolang het geen top top top speler is .... maakt het mij niet uit wie nesleV is ik weet wie hij is op w3 dat is genoeg

Oh? Dan zou ik het wel willen weten en vooral hoe haha. Gebruik op elke wereld een andere naam, dus mocht ik geraden worden op W3, geeft dat de rest nog niet prijs :D
 

DeletedUser516

Guest
Haha whooo mister Sniped heeft research gedaan haha.




Oh? Dan zou ik het wel willen weten en vooral hoe haha. Gebruik op elke wereld een andere naam, dus mocht ik geraden worden op W3, geeft dat de rest nog niet prijs :D

dat zeg ik weet wie je bent op w3 , daar speel ik ook meer hoef ik niet te weten ;)
 

DeletedUser

Guest
@Sniped , er zijn maar een goede 30 spelers boven de 2mil punten, en die van EOW, EWW en ADF kunnen we schrappen. Dan kunnen we met zekerheid zeggen dat het niet wolvenkaaz, niet sniped, niet rauwr,... is. zoveel blijven er toch niet over?
 

DeletedUser1154

Guest
Geef ons eens wat meer aanwijzingen want op deze manier is het nog moeilijker dan wie is de mol?
 

DeletedUser1212

Guest
Alleen over W5? Want over W3 kan ik wel zeggen dat ik niet in IMA/WH zit.
 

DeletedUser1055

Guest
  • 2 Miljoen+punten op W5
  • Zit in W5 niet in de stammen EoW/EWW of ADF
  • Speelt op wereld 1,3,5,8 en 9
  • Heeft op elke wereld een andere naam
  • "Het" is een Nederlander
Hij uit adam

WoehaWazza
Ez0 Kill
Mountain Lord
TheMenace
weetniet1

5 mogelijke spelers. Allemaal van sas, Van wat ik weet is dus niet bij ADF want daar ken ik iedereen redelijk, EOW ook niet volgens sniped. Als hij bij FRM had gezeten wist sniped het FA ook niet dus Sas en een stam ergens onderin blijven over.

Gekeken naar de stats bleven deze 5 heren over, Dus Ben jij een van deze heren?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan