Wie is NesleV

DeletedUser

Guest
Hij uit adam

WoehaWazza
Ez0 Kill
Mountain Lord
TheMenace
weetniet1

5 mogelijke spelers. Allemaal van sas, Van wat ik weet is dus niet bij ADF want daar ken ik iedereen redelijk, EOW ook niet volgens sniped. Als hij bij FRM had gezeten wist sniped het FA ook niet dus Sas en een stam ergens onderin blijven over.

Gekeken naar de stats bleven deze 5 heren over, Dus Ben jij een van deze heren?
Mountain Lord, TheMenace en weetniet1 is die sowieso niet. Mountain Lord en TheMenace waren op de hoogte van PMs die ik heb gedeeld met ze en NesleV reageerde alsof het nieuw was voor hem. Of hij moet de schijn hoog kunnen houden :p.

------
EDIT:

Sniped heb je het dan toch fout?

NesleV heeft meegeholpen aan het verwerken van Latour? Alles is overgenomen door Frm :D.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1362

Guest
EDIT:

Sniped heb je het dan toch fout?

NesleV heeft meegeholpen aan het verwerken van Latour? Alles is overgenomen door Frm :D.

Dan zitten we met een tegenstrijdigheid, er is namelijk geen sprake van +2 mil. dan ;)
 

DeletedUser1362

Guest
Zou me verwonderen mocht het Manhardt zijn. Sniped zou dit wel weten ;)
Tenzij hij doet alsof zijn neus bloed. :p
 

DeletedUser

Guest
Sniped reageerde verbaasd toen ik het hem zei op Eremitage haha :p.
Maar Manhardt heeft ook (nog) niks op het forum gepost onder die naam, dus kan best zijn dat hij het is hoor :D.
 

DeletedUser1362

Guest
Hmm, daar heb je wel een punt.. :)
Zal even dit onderwerp afvuren in mijn berichtjes naar Manhardt :p
 

DeletedUser1362

Guest
Dat is duidelijk ^^ ;)
Dan kan het ook niemand zijn uit Frm, dus had Sniped wel gelijk :)
 

DeletedUser

Guest
NesleV blijft wel heel stil met betrekking tot de nieuwe informatie :p.
 

DeletedUser1212

Guest
Misschien ben ik wel van stam veranderd vanaf het moment dat ik gezegd heb niet in ADF/EWW/EoW te zitten.. En zitten jullie nu alleen in SAS te zoeken..
 

DeletedUser1212

Guest
Haha nee, ik zal maar gelijk eerlijk zijn. Ik ben van stam veranderd. Wanneer dit precies is zal ik achterwege laten, want via TW2 stats zou je mij er dan zo uit kunnen vissen.
 

DeletedUser888

Guest
Idd, niemand in F-A gekomen laatste tijd. Zelfde volgens mij met sas. Tenzij je al een hele tijd geleden van stam bent verwisselt...
 

DeletedUser1210

Guest
Haha nee, ik zal maar gelijk eerlijk zijn. Ik ben van stam veranderd. Wanneer dit precies is zal ik achterwege laten, want via TW2 stats zou je mij er dan zo uit kunnen vissen.

Joh dit schiet ook niet op!! Je geeft geen tijd waarin je bent overgestapt en het kan dus ook elke stam zijn!? Haha man man man man man man man man
 
Bovenaan