wereldkaart

DeletedUser1850

Guest
ghoho man man, je wordt echt vierkant uitgelachen.. xd

de win van wereld 42 is nu gekomen door iedereen zijn inzet en niet door jou want je bent 2 maand geleden uit de stam gezet..
 

seayeon

Bekend Lid
@Gungnir HTF had 2 maanden geleden de wereld al gesloten als ik er niet was
Iedereen lacht me vierkant uit?

Heb zowel van mensen binnen N als binnen HTF te horen gekregen , dat ze wel degelijk inzien dat zonder mij HTF al lang geleden gewonnen had idioot
Leef verder in je eigen droomwereld gast.

Nogmaals ik had meer gevechtspunten op 2 verschillende accounts dat met een pak minder kronen :)
Jij bent van het calliber dat muren kroont
muren kronen is just a noob thing een goeie deffer heeft dat niet nodig ;)
Ik lag helemaal west helemaal alleen tegen 10 man en overleefde prima , beter nog ik maakte zelfs progressie
Terwijl jij Hilgo niet eens uit je prov kreeg

Voor iedereen die mij "uitlacht"goed voor hun
De betere spelers in deze community weten wel beter

En ondanks ik ook met sommige wel mijn akkefietje heb gehad , heb ik respect voor hun en zij respect voor mij :)
Je bent niks waard gast

Je bent vroeger gestopt omdat niemand je kon uitstaan , en omdat je toen al her en der verhaaltjes moest verzinnen xd
@pierlalaa had me gewaarschuwd voor hij joinde xd

Dat is een oude bekende van heel veel mensen hier op TW
Je stelt niks voor , het enige waar je om bekend staat is kaartjes maken
Schoenmaker blijf bij je leest. En houd je bek voor de rest.
 

seayeon

Bekend Lid
Is dat alles wat je nog kan zeggen?
In novemeber gaan we zien wie het triestig gevalletje is
Ik die gratis ga spelen , of jij die een hoop kronen gaat wasten om alsnog te verliezen
 

DeletedUser1715

Guest
wat bedoel je luca gaat gewoon over tribal wars enzo dit heeft allemaal met het spel te maken en niet met de persoon die achter het spel speelt:D
 

seayeon

Bekend Lid
Niet doen alsof je neus bloed , het maakt ook niet zoveel uit zoals ik al zei
20 50 of 200 leden
Ragnarok will fall
 

DeletedUser2033

Guest
Even voor de duidelijkheid liebe liebe leute. Seayon kan misschien een grote mond hebben maar speelt wel zen eigen game. Ik durf te zeggen dat er geen betere stam meer gaat komen dan V&A of Sparta. Elke wereld gaat door die stam gewonnen worden.

Oja warrior, jij bent een watje, hier durf je met alle grote mensen mee te praten maar op discord horen we je niet, prima 5 dorpen met 200 ODA btw. Echt goeie spelers daar bij ragnarok.

Nog een kleine uitleg over geloof. Geloof heb je nodig om op 100% kracht te vechten. (Moraal buiten beschouwing) Hiervoor kun je een kerk bouwen, of een kapel of je paladijn level 5 meesturen. Alles onder level 5 is dus niet genoeg skippie;) Zonder kerk een dorp verdedigen werkt dus ook niet, misschien helpt dit in het vervolg om niet te veel troepen te verspillen, Warrior kan btw helpen daarin want die vecht toch niet voor zen dorpen en die heeft er ook al een paar. Goeie leermeesters daar bij RAG
 

drogba497

Challenge Accepted - 2017
Ik durf te zeggen dat er geen betere stam meer gaat komen dan V&A of Sparta. Elke wereld gaat door die stam gewonnen worden.
En dan is de vraag of het komt doordat er 1 of andere blaaskaak achter het stuur staat of omdat jullie zo goed zijn?
Want als het zo doorgaat snap ik dat jullie elke wereld winnen omdat er niemand overblijft die nog met onze held wilt spelen...
 
Bovenaan