wereldkaart

DeletedUser1513

Guest
De meeste stammen zijn redelijk geclusterd, behalve RGK. Ik ben benieuwd of ze makkelijk provincies kunnen vasthouden.
 

DeletedUser1850

Guest
helaas kan ik geen nieuwe kaart nog niet maken want de server hiervan is down
 

Axeterminator

Casual Lid
v&a gaat hard, hebben nu ook geen mega target op hun rug geplakt omdat ze hun stam 'maar' naar 21 gekroond hebben in tegenstelling tot RGK, die al 28 is met 47(!!!!) leden loooool

kan iemand screenshotje gooien van wie allemaal die kronen pompen ? ga ik daar volgende wereld mee in zee
 

DeletedUser1850

Guest
dju misschien moet ik meedoen en de stam naar lvl 40 kronen XD
 

seayeon

Bekend Lid
@Gungnir je bent altijd welkom (om RGK te joinen) ze hebben nog 16 spots en ik hoor geruchten dat de intentie is deze te vullen.
Stamlevel RGK is dan ook 29 nu om de extra spots te vullen.

Ow en aan hun berichten onderling te zien , zijn ze er nog apentrots op ook ;)
They still gonna lose tho

Suprise suprise m***** f****** , the king is back
- Connor McGreggor -
 

seayeon

Bekend Lid
@Gungnir denk je dat het verschil maakt 56 leden Ragnarok of jou? xd
Your cute , see you in november

Like everyone before you , you will fall

Je hebt me vervangen in N met hoeveel leden? 15 ? xd
Terwijl wij jou nooit nodig hadden voorheen xd
Daarom dat jullie naar ons kwamen gehuppeld voor BG

Daarom dat je lach te bleiten als een klein kind als ik de dorpen wou laten internen door @pierlalaa en @nkleen omdat je graag gratis dorpjes wou van dokkie
Terwijl je constant zat te smeken dat ik via zijn co-op spelers in je prov zou clearen omdat je zelf niks kan ;)
 

DeletedUser1850

Guest
mij zie je niet meer op vp werelden, komt hetzelfde neer als dominatie werelden, enkel deze duren langer omdat je de vp's nog moet gaan halen nadat de vijand is overgenomen...

ik heb u niet vervangen, het was nodig om rotte appels uit een stam te halen. liefst uit dit spel

tja, als ik achter dorpen vraag voor over te nemen en jij hiermee akkoord gaat maar achter men rug toch aan andere spelers deze dorpen gaat geven, maak ik van mijne tak ja :)

en uiteindelijk had ''ik citeer''' pierlalaa in dit bericht uiteindelijk geen meerwaarde in onze stam want hij deed geen klote voor de stam.

ik denk zelfs dat er heel wat spelers blij zouden zijn dat jij met dit spel stopt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

seayeon

Bekend Lid
@Gungnir zowel vriend als vijand weet dat als ik die wereld niet gespeeld had HTF al heel lang geleden gewonnen had

Ofc zouden ze blij zijn als ik stop
Kunnen ze mss is een keer winnen :)

Je win op W42 heb je aan mij te danken ;)
 

DeletedUser1972

Guest
Ja zeker ik weet dat we gewonnen hadden zonder jou haha hadden we jou echt niet voor nodig
 

DeletedUser1850

Guest
@Gungnir zowel vriend als vijand weet dat als ik die wereld niet gespeeld had HTF al heel lang geleden gewonnen had

Ofc zouden ze blij zijn als ik stop
Kunnen ze mss is een keer winnen :)

Je win op W42 heb je aan mij te danken ;)
die win is niet door jou gekomen, die is gekomen doordat heel onze stam zich heeft ingezet tot het einde, met je groot ego ook altijd... walgelijk gewoon..

nee veel spelers willen dat je stopt omdat je een een rotte appel in het spel bent en dit is nog zacht uitgedrukt want mag geen lelijke woorden gebruiken.

Oja Benjamin, HTF zou de wereld kunnen winnen als hun leider het anders had aangepakt, zoals onze leiding :)
 

DeletedUser1972

Guest
zullen we eens op gaan tellen hoeveel spelers er door die maf klapper zijn gestopt? niet omdat hij o zo goed is
 
Bovenaan