Info Wereldkaart Drachenfels

DeletedUser516

Guest
volgens mij heb ik hier ook nog een dorpjes , eens kijken :D
 

DeletedUser

Guest
b1abf090253ba3ce4d09f71cc6b6ee6f
opnieuw twee fusies :)
NaS heeft zich bij Great Northern Alliance gevoegd en TCO en Balerion zijn gefuseerd
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser891

Guest
De tempeliers zijn ook samen gegaan met Northern Alliance :)
 

DeletedUser854

Guest
Ik zie hier eerder dat er fusies zijn dan in het spel zelf xD Rood blijft rood!
 

DeletedUser855

Guest
Ophef, drama en consternatie. Wat is er allemaal gaande in Drachenfells? :eek:
 

DeletedUser854

Guest
NextLevel is niet meer! Volgens mij gaan ze zich verdelen over stammen als FT en *A*, maar waarom, geen idee xD Ben wel.nieuwsgierig, dus kom maar op met die informatie!
 

DeletedUser1194

Guest
NxT is uit elkaar gevallen omdat de top leden het spel willen eindigen. (Dit is wat ik van info heb door gekregen)
IMO een lame excuus. Het is alsof iedereen een leuke oorlog wil vermijden...

Voor *A* is er nu niet veel veranderd, enkel wat meer rood weg te werken.
 

DeletedUser

Guest
NxT is uit elkaar gevallen omdat de top leden het spel willen eindigen. (Dit is wat ik van info heb door gekregen)
IMO een lame excuus. Het is alsof iedereen een leuke oorlog wil vermijden...
misschien dan de "topspelers" van NxT vragen wat de daadwerkelijke reden is voor deze stap;)
 

DeletedUser

Guest
misschien dan de "topspelers" van NxT vragen wat de daadwerkelijke reden is voor deze stap;)
Bij onvrede in de stam zijn er meerdere opties, naar de vijand met de gehele leiding is toch wel één van de minst uitdagende als je het mij vraagt. Ik respecteer hun beslissing hoor, alleen in hun schoenen zou ik het anders hebben gedaan.
 

DeletedUser855

Guest
Bij onvrede in de stam zijn er meerdere opties, naar de vijand met de gehele leiding is toch wel één van de minst uitdagende als je het mij vraagt. Ik respecteer hun beslissing hoor, alleen in hun schoenen zou ik het anders hebben gedaan.
Het zit veel verder en dieper dan 'onvrede". Laat ons zeggen dat de enige twee opties voor enkele leden de volgende waren:
-Stoppen
-Op een (al dan niet) spijtige manier voor het eigen spelplezier kiezen

We kozen met enkele voor het tweede. Bekijk het zo: *A* lag maar tegen 2 vijanden aan. Nu zijn er (misschien) enkele bij gekomen. Verder hebben jullie ook enkele nieuwe goede leden bij. Kan het alleen maar leuker maken?
 
Bovenaan