Info Wereldkaart Drachenfels

DeletedUser50

Guest
Gegroet strijders!

Na wat rondvraag kwam ik erachter dat mensen het wel leuk zouden vinden wanneer er een kaart wordt bijgehouden van de werelden. Nu weet ik dat sommigen dat van jullie al doen. Toch leek het me leuk om hier een apart topic aan te wijden en hier maandelijks een nieuwe kaart van de top-10 te plaatsen. Of ik dit in de toekomst nog uit ga breiden met eventuele statistieken moet nog blijken, dat hangt natuurlijk ook van de animo af. Mochten jullie nog andere ideeën hebben om dit topic te verbeteren in de toekomst, sta ik daar zeker open voor!

Hieronder de lijst met kaarten:
14-06-2015
17-07-2015
 

DeletedUser

Guest
Super. Alleen dat de lijst van je link geen lijst is maar een enkele kaart.
Maar goed was de kaartjes ook al tegengekomen in onze kroeg.
Stengel had ze daar gemaakt en gepost.

Riko
 

DeletedUser50

Guest
Dat wordt nog een lijst, zoals je daarboven kunt lezen ;)
 

DeletedUser397

Guest
a) 20 stammen zou ik echt niet doen. Met 10 is het nog net overzichtelijk, met 20 al niet meer zo (vooral als kleurenblinde zie ik bij 20 al geen verschil meer tussen sommige stamkleuren xs).
b) Laat barbaren en spelers uit het kaartje, dit gaat enkel om de top x stammen, al de rest is ruis en onnodig.
c) Het kaartje van Grey Worm is nog maar van zondag, dus vandaag al een nieuwe is niet nodig. Schat dat een wekelijks of zelf 2-wekelijkse update meer dan genoeg is voorlopig.
 

DeletedUser816

Guest
lijkt meer op een muffin met sprinkles erop, 20 is inderdaad teveel
 

DeletedUser693

Guest
Juist om de groei van deze wereld aan te geven even de 20 stammen gedaan draaide me er ook omdat je kan zien dat die 20 nu al door een enorm aantal dorpjes is omringt.
 

DeletedUser50

Guest
De nieuwe top-10 op Drachenfels telt 3 nieuwkomers: KWR, F:E en tpl. De meest opvallende stam die de top-10 (en de wereld) heeft moeten verlaten is Bd., dat vorige maand een mooi puntengemiddelde had. AEG heeft in deze periode 13 nieuwe leden aangetrokken (van Bd.?) en stijgt daardoor van plaats 3 naar de koppositie. Ook hun ODA kreeg een flinke boost waardoor TAX nu niet meer eenzaam bovenaan staat qua OD. AEG was niet de enige stam die veel leden aantrok om zo te kunnen stijgen. Zowel BAL (5e) als NxT (4e) gebruikte deze truc om 4 plekken omhoog te gaan. BAL trok hierbij 14 leden aan (er vanuit gaande dat niemand de stam in deze periode verliet) en NxT wist dit te overtreffen met een stijging van 15 leden. De voormalige nummer 1, TFD, zag een daling van 8 leden en zakte (hierdoor) 5 plaatsen. U mag zelf de wiskunde doen waar ze nu staan. De winnaar krijgt een denkbeeldig koekje.

De nieuwe kaart staat in de openingspost.
 

DeletedUser

Guest
De nieuwe top-10 op Drachenfels telt 3 nieuwkomers: KWR, F:E en tpl. De meest opvallende stam die de top-10 (en de wereld) heeft moeten verlaten is Bd., dat vorige maand een mooi puntengemiddelde had. AEG heeft in deze periode 13 nieuwe leden aangetrokken (van Bd.?) en stijgt daardoor van plaats 3 naar de koppositie. Ook hun ODA kreeg een flinke boost waardoor TAX nu niet meer eenzaam bovenaan staat qua OD. AEG was niet de enige stam die veel leden aantrok om zo te kunnen stijgen. Zowel BAL (5e) als NxT (4e) gebruikte deze truc om 4 plekken omhoog te gaan. BAL trok hierbij 14 leden aan (er vanuit gaande dat niemand de stam in deze periode verliet) en NxT wist dit te overtreffen met een stijging van 15 leden. De voormalige nummer 1, TFD, zag een daling van 8 leden en zakte (hierdoor) 5 plaatsen. U mag zelf de wiskunde doen waar ze nu staan. De winnaar krijgt een denkbeeldig koekje.

De nieuwe kaart staat in de openingspost.
bd. is samen gegaan met AEG. TFD is deels uiteengevallen en opgenomen in BAL en NxT
 

Mathisz

Nieuwerd
Wereld van vandaag (21-08-15).
6ef1985b4856169f165ab54016b3c47c
 

DeletedUser847

Guest
aca43e283d110687e26bb0b5124b741f.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser891

Guest
De blauwe is niet echt een fusie
meeste dorpen zijn overgenomen en 5 tal leden gewoon overgestapt
 
Bovenaan