Info Wereldkaart Alnwick

DeletedUser397

Guest

Hehe, ik blijf steeds verbaast dat BAR nog bestaat :p
Nuja, enkel in naam, maar dat zijn toch allemaal laatjoiners, HOR hun DU's en MB's (logisch van die op de rim te hebben) die daar gezet werden nadat al de "groten" van BAR naar HOR gekropen zijn (iets wat ze best gedaan hadden toen de stamskills voor het eerst hun intrede deden).

Soit, de wereld is bijna vrijgemaakt van die massastam :D (nog maar eens het bewijs dat dat concept bijna nooit werkt).
Nu wordt het wel eens stilaan tijd voor forten @Kr33log
 

DeletedUser452

Guest
Ik ben ook niet van de massastam, wij hadden met zijn 2tjes WFP opgericht maar de leden mochten beslissen over de fusie met TVM.
Maar ik ben (positief) verbaasd over hoeveel actieve en fanatieke leden er daar zitten, veel die ook TW1 gespeeld hebben.
De gemiddelde leeftijd ligt ook aardig hoog, dus de "oudjes" zijn de echte die hards XD
 

DeletedUser397

Guest
Ja TVM is net als GAS een stam met actieve leden. Dat is dan ook de ondergang van HOR, veel te veel inactieven die via co-op wel in leven gehouden worden, maar als het erop neerkomt kiest de bespeler nog altijd eerst zijn eigen account om te beschermen ipv een dode te proberen redden :p
 

DeletedUser444

Guest
map_www_nl1_313d462d78ee030503f12d6bb8c6bb55_14656442076562.png
 

DeletedUser1500

Guest
jep dat ben ik speel nu op wereld 11 en dit keer gewoon een stam gejoint ;-)
 

DeletedUser444

Guest
Sorry, HOR bestaat sinds kort niet meer :D
Het is al een tijd geleden, dus nog eens een update.

map_www_nl1_e1b88402b6635aadc0bb3f07f9e59492_14741425794002.png
 
Bovenaan