Info Wereldkaart Alnwick

DeletedUser50

Guest
Gegroet strijders!

Na wat rondvraag kwam ik erachter dat mensen het wel leuk zouden vinden wanneer er een kaart wordt bijgehouden van de werelden. Nu weet ik dat sommigen dat van jullie al doen. Toch leek het me leuk om hier een apart topic aan te wijden en hier maandelijks een nieuwe kaart van de top-10 te plaatsen. Of ik dit in de toekomst nog uit ga breiden met eventuele statistieken moet nog blijken, dat hangt natuurlijk ook van de animo af. Mochten jullie nog andere ideeën hebben om dit topic te verbeteren in de toekomst, sta ik daar zeker open voor!

Hieronder de lijst met kaarten:
14-06-2015
17-07-2015
 

DeletedUser110

Guest
Leuk, beetje laat begonnen, maar laat dan nooit :p http://makeagif.com/i/YlvwD8 die van ons. Thorin doet dat voor ons, overigens heeft hij een recentere, maar daar komt hij nog mee denk ik. Best wonderbaarlijk dat een stam zoals GAS, die vanaf het begin vanuit alle kanten werd aangevallen de beste is geworden. Misschien is dit de zoveelste bewijs van kwantiteit < kwaliteit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser50

Guest
Ik wist inderdaad dat meerdere spelers geregeld kaarten maakten. Het leek me leuk om deze spelers ook meer aandacht te geven in topics als deze. Ik wil spelers dan ook aanmoedigen hun eigen kaarten hier te plaatsen. Het idee kwam van de week pas en ik wilde het voor alle werelden doen, vandaar dat het voor Alnwick pas aan de late kant komt.
 

DeletedUser50

Guest
Al zou ik het leuk vinden om ook de kaarten van @*Thorin* te zien, ik heb zelf de kaart voor deze maand gemaakt. Deze kaart is te vinden in de openingspost.

Opvallend hier is dat EPT met een extra lid twee plekken is weten te stijgen in de top-10. Op plaats te maken voor EPT, moesten TEQ en BAR beiden een plekje inleveren en staan nu respectievelijk op plaats 4 en 5. Wel hebben deze stammen flink gesneden in het aantal leden. Vooral TEQ zag veel spelers het lidmaatschap opzeggen; de stam ging van 48 naar 34 leden. HoR en BAR vielen op door hun grote stijging in ODD.
 

DeletedUser

Guest
mooie kaart Thorin :)
dat lijstje links blijft maar kleiner worden.
 

DeletedUser842

Guest
mooie kaart Thorin :)
dat lijstje links blijft maar kleiner worden.
Haha, Ja dat klopt, ik moet die kaart ook elke keer als er grote stam weizigingen zijn aanpassen, en proberen de kleuren weer het zelfde te krijgen :p
 

DeletedUser1055

Guest
b389ab0e1e27876eb474e5fa73738e16
[/spoiler
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser397

Guest
nog altijd mensen in BAR zo te zien
zou de fusie aan het stokken zijn omwille van inactieven hun co-op die anders verloren gaan?
of zijn al de resterenden mss wel al die inactieven in kwestie? :p
mss sabo verdragje eens herzien dan, want inactieven horen niet beschermd te blijven..
 
Bovenaan