Waar moet het heen met inno?

DeletedUser974

Guest
Daar kan @Kr33log wel meer info geven. Ik zit niet aan die knoppen dus dat weet ik niet :) maar NB kan @Kr33log sowieso aanpassen dus.

Kijk nou wat ik tegenkwam in verre dode hoeken van het forum, is dit oo iets wat nog aangezet kan worden?

Hi All,

Tijdens het hoveren over dorpjes zie je een aantal zaken zoals:
-Naam van het dorp icm coordinaten
-Dorpspunten
-Spelersnaam
-Spelerspunten
-Stamnaam
-Stampunten
-Naam provincie.

Is het mogelijk dat hier de laatst geplaatste aanval aan toegevoegd kan worden, of idg het icoon of de aanval vol en/of leeg terugkwam. Dit maakt het farmen een stuk makkelijker en minder frustrerend :)
Dit zou ipv de naam van de provincie kunnen, of ernaast.
Inprincipe is hiervoor het "vuureffect" verzonnen. Dit is een timer (die je zelf kan instellen qua uren actief), die aangeeft wanneer je het dorp hebt aangevalllen.

Het is een feature geweest die lang op inactief is gezet, maar vrij recentelijk volledig uit de lay-out is verwijderd, tot deze weer opnieuw wordt geïmplementeerd.
 

DeletedUser1806

Guest
De reactie van kr33log laat trouwens ook aardig op zich wachten...ook het bijltje er bij neer gegooid? :p
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Let je op de dubbelpostjes ;) het ging mij erom dat het specifieke topic de meeste stemmen waren voor 1 uur langer nachtbonus en dit is dus gedaan :)
 
Bovenaan