Waar moet het heen met inno?

DeletedUser1806

Guest
Helaas is Inno er weer niet in geslaagd wat meer spelers aan TW2 te binden Zoals iedere wereld weer veel stoppers weer mensen die het niet kunnen laten hun vete's van een andere wereld links te laten liggen.

Geen variatie in het spel er word vrolijk een 3 jarig bestaan gevierd maar normaal timen is nog steeds niet mogelijk. Iedere spelwereld is het zelfde . Mooie enquête geweest mbt de nachtbonus ook dit bleek helaas weer een wassen neus. Werelden volgen elkaar in razend tempo op maar waarom? Elke wereld is immers het zelfde ideeën die worden geopperd zoals een speedwereld worden aan de kant geschoven als zijnde technisch niet mogelijk ik denk complete onzin op TW1 is het ook mogelijk om per spelwereld variatie te brengen .
Om maar wat dingetjes te noemen geloof cirkels ipv een kerk per provincie wel/geen rammen/zc/lc
Serversnelheden die per server kunnen verschillen snellere/langere bouwtijden kortere/langere looptijden
Zelfde ontwikkelaar toch ? Maar hier kan er nooit zoveel tot een mute button van pm schijnt zelfs niet te lukken. Nee inno werkt het liever in de hand dat support zich bezig mag houden met spelertjes die geen incassering vermogen hebben en die zelfs als ze huilebalk worden genoemd al naar support vliegen..Ja support gaat er wel in mee die hebben toch niets beters te doen.

Het zal wel zo blijven gok ik na 3 jaar word er nog gezocht naar een eindspel zo jammer....
 

DeletedUser1647

Guest
lief dagboek....

wat is nu precies je punt? of wou je gewoon even papegaaien wat al 200 keer gezegd is ?
 

DeletedUser1497

Guest
Wat variatie zou inderdaad erg leuk zijn! Om te beginnen in de nachtbonus. Dit zou nieuwe werelden een meerwaarde geven.
Een wereld openen met oude bouwtijden of extra snel rekruteren zou ook leuk zijn. Verschillen in eindspel per wereld (van te voren aangeven)

Ik vind het spel nog leuk maar meer variatie zou het net wat extra's geven en boeiender houden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1831

Guest
als je verandering wilt, zorg ervoor dat niemand meer geld uitgeeft aan het spel en opeens zal de nood beginnen te dringen.
 

DeletedUser974

Guest
@deathwish3 op de nieuwste wereld is de nachtbonus tot 7 uur sochtends, net zoals spelers dat wilden via de poll. Dus hoe bedoel je wassen neus? Als jullie voor komende wereld weer een andere willen, kunnen we hier weer een poll over maken.

Wat leuk :)
Zijn er ook andere opties die aangepast kunnen worden/waar we over kunnen stemmen?
 

DeletedUser1647

Guest
ik denk dat een poll over snelheid nu wel een leuke zal zijn. aangezien over forten klagen niet gaat werken kunnen we als community toch nog een beetje onze draai dr aan geven dmv deze kleine toevoegingen en daarmee werelden toch nog laten differentiëren. wat het enigszins aantrekkelijk houd
 

DeletedUser974

Guest
ik denk dat een poll over snelheid nu wel een leuke zal zijn. aangezien over forten klagen niet gaat werken kunnen we als community toch nog een beetje onze draai dr aan geven dmv deze kleine toevoegingen en daarmee werelden toch nog laten differentiëren. wat het enigszins aantrekkelijk houd

Zou helemaal tof zijn als er aan de knoppen gedraait kan worden om de snelheid van moraal-reductie af te laten nemen.
 

DeletedUser1806

Guest
lief dagboek....

wat is nu precies je punt? of wou je gewoon even papegaaien wat al 200 keer gezegd is ?

Als je niets te melden hebt reageer dan gewoon niet toch? Of wil je graag een populariteits- poll mss dat DP dat kan regelen voor je ?
 

DeletedUser1806

Guest
@deathwish3 op de nieuwste wereld is de nachtbonus tot 7 uur sochtends, net zoals spelers dat wilden via de poll. Dus hoe bedoel je wassen neus? Als jullie voor komende wereld weer een andere willen, kunnen we hier weer een poll over maken.

Die speel ik niet. En was ik ook niet van plan ik ga mij niet weer zitten vervelen :D

Hij heeft toch wel iets te melden?
Nadat hij zag dat het toch niet helemaal onzin is :D
 

DeletedUser1647

Guest
Nadat hij zag dat het toch niet helemaal onzin is :D
jou verhaal is niks anders dan herhaling van de afgelopen weken, ik gebruikte t als opzet on toch nog enigszins diepgang er aan toe te voegen om het topic toch nog enigszins constructief te houden. maar pas op voor je teentjes die zullen wel pijn doen
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Als je niets te melden hebt reageer dan gewoon niet toch? Of wil je graag een populariteits- poll mss dat DP dat kan regelen voor je ?
Dat regel ik niet ;)

Die speel ik niet. En was ik ook niet van plan ik ga mij niet weer zitten vervelen :D
Nee ok, maar jij zegt dat we niks doen met dat specifieke topic en daar hebben we het dus wel geprobeerd :)
 

DeletedUser1497

Guest
In elk geval weer wat leven in de brouwerij op het forum
 

DeletedUser280

Guest
jou verhaal is niks anders dan herhaling van de afgelopen weken
Juist dit is belangrijk toch? Als veel spelers dezelfde meningen / richtingen hebben kan dit prima een paar keer herhaald worden (Wellicht blijft het dan ook beter hangen bij Inno e.d.) Anders kan het afgedaan worden als een incident of eenling.

@OT:

Is er een optie om een live chat te organiseren met wat hoge pieten binnen Inno? Zodat de Ideen van mensen rechtstreeks doorgespeeld kunnen worden en niet via 20 hokjes (mogelijk een heel ander idee zijn geworden) hoeft te gebeuren. Ik ga er echt vanuit dat Kr33log dit doorspeeld, maar wellicht zijn de meningen van de hoge pieten anders wanneer ze het rechtstreeks van (ervaren) spelers horen?
 

DeletedUser974

Guest
Wat dat betreft moet ik @blzdpeter gelijk geven, spelers durven er misschien wat harder in te gaan.
Ik kan me voorstellen dat dat vanuit het mod-persepectief lastiger is.
 
Bovenaan