Discussie Voordeel kronen

DeletedUser344

Guest
het gaat jullue verder goed!! en zonder met modder hier onnodig te smijten naar bepaalde personen zelf in kwestie dan!!!
doe dat maar op het speelveld!
prettige zondag nog;)

con(dom)or zet hem op !
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Woei, dit topic gaat hard. En ik heb een beetje een deja-vu. Discussie mag, sommige persoonlijke aanvallen zitten misschien in een wat grijs gebied, maar daar ga ik niet over ;) houden we de discussie evenwel een beetje zuiver? ;)
 

DeletedUser397

Guest
het gaat jullue verder goed!! en zonder met modder hier onnodig te smijten naar bepaalde personen zelf in kwestie dan!!!
doe dat maar op het speelveld!
prettige zondag nog;)

con(dom)or zet hem op !
eerst hier haat komen prediken en dan als een geslagen hond in de nacht verdwijnen
wie de modder oorlog start moet hem ook durven uitzitten, anders begin je er gewoon best niet aan
 

DeletedUser344

Guest
Ik zal een poging wagen
Hij word gewoon afgemaakt en geeft de schuld aan de speler die volgens hem kronen gebruikt zoiets :D

ik wordt hier alles behalve afgemaakt !!
kom maar langs dan ;)zal je hartelijk verwelkomen ook nog ;)(tenzij je in een mass groep komt), houd niemand vol op termijn
ik krijg enkel van mijn stamcollega's de opmerking betreffende in dit geval een speler van gas(rapportje van deze) zonder dat ik hiermee bewust iemand persoonlijk wil mee aanvallen btw, er zijn er nog dus, die nu al verder staan dan zelfs heel actieve spelers hier , dus leg me dat eens uit ?? zijn bijna 4 weken later begonnen en hebben zelfs al adelshoeve en treintjes klaar staan
dit is enkel mogelijk met kronen , en krijg je een vertekend oneerlijk spel meteen vind ik persoonlijk toch hoor...hoe kan je dit anders uitleggen en bedoel dan eens serieus uitleggen??
en die speler(onze speler) is dus echt wel echt actief!! btw veel online en topspeler ook
en ja ik kom op voor de zwakkere in het algmeen,qua iets uit te leggen e.d
die hebben ook hun speelplezier net zoals anderen hier en nee ze moeten niet met de knikkers gaan spelen, ze hebben even veel recht op dit spel dan andere goed geschapen geldhouders :p
ik spreek uit naam van vele ,en word altijd persoonlijk aangevallen (weeral)maar dat laat me koud uiteindelijk , ben wel veel slimmer om me daar niet verder mee te amuseren ,en me te verlagen tot zo'n niveau
is gewoon een vaststelling dat ik doe en doorgeef

con
 

DeletedUser397

Guest
dit is enkel mogelijk met kronen
...
Vroeger was het enkel mogelijk met tools en hackings bij GAS.
Als je ons nu beschuldigd van overdadig kroongebruik dan zijn we er in jouw ogen dan eigenlijk toch een stapje eerlijker op geworden.
En toch maar zagen en klagen en verwijten en blijten.
Ga toch bij je moeder wenen klein kind

en me te verlagen tot zo'n niveau
iets met potten en ketels en zwarte verwijten
 

DeletedUser1369

Guest
ik krijg enkel van mijn stamcollega's de opmerking betreffende in dit geval een speler van gas(rapportje van deze) zonder dat ik hiermee bewust iemand persoonlijk wil mee aanvallen btw, er zijn er nog dus, die nu al verder staan dan zelfs heel actieve spelers hier , dus leg me dat eens uit ?? zijn bijna 4 weken later begonnen en hebben zelfs al adelshoeve en treintjes klaar staan
dit is enkel mogelijk met kronen , en krijg je een vertekend oneerlijk spel meteen vind ik persoonlijk toch hoor...hoe kan je dit anders uitleggen en bedoel dan eens serieus uitleggen??
en die speler(onze speler) is dus echt wel echt actief!! btw veel online en topspeler ook

con
In jou ogen is het misschien een top speler in onze misschien een flop speler
Maar voordeel van later beginnen is makkelijkere locatie
Tactisch inzicht hebben en farme
Dat kan al snel een groot verschril maken en activiteit
 

DeletedUser344

Guest
In jou ogen is het misschien een top speler in onze misschien een flop speler
Maar voordeel van later beginnen is makkelijkere locatie
Tactisch inzicht hebben en farme
Dat kan al snel een groot verschril maken en activiteit


beste,
hij is een speler die doorgaans in de top 10 staat(bepaalde wrld-en), dus onkunde? lijkt me sterk
en wat de rest betreft heb je idd gelijk
 

DeletedUser344

Guest
...
Vroeger was het enkel mogelijk met tools en hackings bij GAS.
Als je ons nu beschuldigd van overdadig kroongebruik dan zijn we er in jouw ogen dan eigenlijk toch een stapje eerlijker op geworden.
En toch maar zagen en klagen en verwijten en blijten.
Ga toch bij je moeder wenen klein kind


iets met potten en ketels en zwarte verwijten


je spreekt wederom in ik, je vorm xd!! en vooral jij die altijd moet antwoorden he lol ,wel begin het zelfs grappiger om grappiger te vinden:)
je snapt het niet of wil gewoon grappig verder doen , doe maar lol
uiteindelijk zijn we bijna allemaal ook gelijktijdig gestopt aldaar, als stam en zegt genoeg en was om dat het idd was voor dat wat jij zegde, en dat zal nu wel andere koek worden en ja dat denk ik nu eens echt wel persoonlijk ,dus het geld zal rollen ;)heb toch genoeg, teveel zelfs en wat moet ik er anders mee :)kronen kopen dus :)
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Hey jullie :p Doe dat over GAS anders even in TOP/FLOP-stammen en dat over de FLOP-spelers bij Condomor in de TOP/Flop-spelers topics.. en fix de dubbelposts eens ;)

Verder (ik spreek als speler, niet als mod :p) zit er natuurlijk een voordeel in kroongebruik, anders had het geen zin dat de kroonfunctie er was. Echter, de kronen maken een slechte speler niet opeens goed. Tussen twee gelijke spelers kan er natuurlijk best een voordeel zijn als iemand een muur kroont (maar wil je dat regelmatig doen, dan gaat het hard met je geld) of een kerk kroont.. en ja dat kan vervelend en frustrerend zijn, dat begrijp ik best.Troepen kronen gebeurt volgens mij niet in groten getale, wellicht wél af en toe een edel om die sneller klaar te laten zijn (maar dan nog heb je hier de GS voor nodig).

GS-boosters kunnen ook helpen, maar wil je echt VEEL meer GS hebben, dan is vooral de speler met veel tijd, die veel kan farmen, veel aanwezig is (veel tijd om te herplaatsen), in de beste positie om snel vooruit te gaan, zeker als hij/zij veel stamgenoten heeft die hetzelfde doen en dmv coop hun steentje bijdragen :)

Wat er tussen jullie allemaal gebeurd is weet ik niet, maar voor mensen die geen kronen willen kopen en toch af en toe wat willen kronen zou ik zeggen: doe vooral veelvuldig mee aan alle community-wedstrijden en win kronen! (ok hier spreek ik wel als mod :D)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser344

Guest
volledig met je eens!
echter
een wrld zonder kronen is niet interessant voor inno, dat begrijp ik ook wel (mensen doen ook hun werk en hun best)
maar mocht dit zijn (geen kronen )je zou wel iets heel anders zien op die wrld dan de gebruikelijke kronenspelers niet ?, misschien zelfs een groter publiek aantrekken zelfs daardoor; die uiteindelijk als ze de smaak te pakken hebben misschien dan wel het er voor over kronen te gebruiken??....
of kronengbruik toegestaan (heb daar geen zicht op (jullie misschien wel natuurlijk ), bedoel kronen toegestaan maar gelimiteerd/ maand , week??
iets in die aard ??
zijn enkele mogelijke beter oplossingen misschien?
en ja dat er zijn met bijna geen kronengebruik met het hierboven door jou aangehaalde onderwerp en die 2 wrld-en winnen zoals zeggen kan best
als ze dan doen wat jij zegt idd :)

Mvg
con
 

DeletedUser1470

Guest
het gaat jullue verder goed!! en zonder met modder hier onnodig te smijten naar bepaalde personen zelf in kwestie dan!!!
doe dat maar op het speelveld!
prettige zondag nog


Precies de reactie van iemand die niet echt weet wat inhoud is en reageert als een klein kind. Hier een een pruil lipje vertellen dat hij niet meer reageert en daarna nog bijna 10 reacties plaats. En dat alles omdat hij op iedere niet welgevallige reactie een antwoord moet geven.
 

DeletedUser1055

Guest
Beste condomor,
Ik ga tegen jou 1 ding zeggen en dat is dat je geen skills kan kopen wel tijd.

Oh en miss M,
Wat ik in grote lijnen zie en verneem is ook het geen wat Furyan Beast en vele anderen zeggen klopt, je kan skills niet kopen. Ja ik snap dat iedereen wel een keer wil winnen maar TW is niet alleen een spel wat draait om goed klikken. Het draait bij TW ook om een stukje psychologie, communicatie en calculatie vermogen. Ook snap ik dat het makkelijk is om mee te praten met mensen die het eens zijn met je omdat ze het zelfde ervaren en dat het dan vervolgens makkelijk is om met de vinger te wijzen.

Condomor ondervind dit ook, alleen condomor valt in een valkuil doordat hij doormiddel van vinger wijzen zijn wonden toont. Hoe hard het ook is en dat is wederom ook een stukje wat tribalwars heeft en kent. Wanneer men zijn wonden toont, steekt iedereen zijn of haar vinger er in.

En deze analyse puur omdat ik altijd heb mee gelezen en door rapporten te zien en zelf tegen hem te spelen onder het mom van coop.
 

DeletedUser452

Guest
kronen ....nou ja inno moet ook geld verdienen dus het is niet anders, servers draaien niet op lucht.
Alleen zouden sommige dingen niet gekocht kunnen worden vind ik dan.
Bijv. de bouwtijden van muren zijn idioot lang geworden dus wat doen ze dan? snel de muur bouwen voor 20 euro terwijl jij 1,5 dag moet wachten voor 1 level omhoog. dat is heel erg krom geworden.
Ik zie op wrld 12 spelers van 2 miljoen hun muur binnen 10 seconden van 0 naar 20 bouwen en level 2 kerk binnen 10 seconden dat noem ik geen skils meer.

Co-op mooie uitvinding op 1 ding na...het zou eerlijker zijn als de co niet kan aanvallen maar alleen bouwen en verdedigen, op tw1 had je vakantie vervanging maar op tw2 kan je dus legaal met 3 spelers op 1 account spelen door de co-op.
Ik zie accounts die echt 24 uur per dag aanvallen en edelen ,iemand die gewoon werkt of naar school gaat heeft hier geen enkelen kans tegen en zo zullen die spelers ook allemaal gaan stoppen.
Ik speel dit spel af en aan al 10 jaar voor het plezier maar door die co-op regeling is het plezier echt wel verdwenen.
En ik niet alleen, hoor het overal op tw2, je steekt er een hoop tijd in en dan worden ze weggevaagd door een account dat 24/7 online is
Dan kan je goed of slecht zijn maar daar is gewoon niet tegen te spelen.
 

DeletedUser397

Guest
snel de muur bouwen voor 20 euro
als je een zot vindt die daar 20 euro voor over heeft, gun die zot zijn 1 muurtje dan mss ook ^^
nee, ik snap deze frustratie in dat geval wel, maar dit zijn dermate uitzonderlijke situaties terwijl wappies als con hier keer op keer over klagen alsof half de wereld het doet
beetje serieus blijven he
het zou eerlijker zijn als de co niet kan aanvallen maar alleen bouwen en verdedigen
niet mee eens, en je weet goed genoeg waarom dit een (excuseer mijn woorden) achterlijk voorstel is, enkel defstammen als HOR en trawanten en gelijkaardigen zouden dit willen omdat het in hun kraam en vooral hun speelstijl past
als een co moet kunnen verdedigen moet een co ook kunnen aanvallen, anders discrimineer je 1 speelstijl (en dan nog de speelstijl die zorgt dat er voorruitgang geboekt kan worden op werelden)
 

DeletedUser1543

Guest
kronen ....nou ja inno moet ook geld verdienen dus het is niet anders, servers draaien niet op lucht.
Alleen zouden sommige dingen niet gekocht kunnen worden vind ik dan.
Bijv. de bouwtijden van muren zijn idioot lang geworden dus wat doen ze dan? snel de muur bouwen voor 20 euro terwijl jij 1,5 dag moet wachten voor 1 level omhoog. dat is heel erg krom geworden.
Ik zie op wrld 12 spelers van 2 miljoen hun muur binnen 10 seconden van 0 naar 20 bouwen en level 2 kerk binnen 10 seconden dat noem ik geen skils meer.

Co-op mooie uitvinding op 1 ding na...het zou eerlijker zijn als de co niet kan aanvallen maar alleen bouwen en verdedigen, op tw1 had je vakantie vervanging maar op tw2 kan je dus legaal met 3 spelers op 1 account spelen door de co-op.
Ik zie accounts die echt 24 uur per dag aanvallen en edelen ,iemand die gewoon werkt of naar school gaat heeft hier geen enkelen kans tegen en zo zullen die spelers ook allemaal gaan stoppen.
Ik speel dit spel af en aan al 10 jaar voor het plezier maar door die co-op regeling is het plezier echt wel verdwenen.
En ik niet alleen, hoor het overal op tw2, je steekt er een hoop tijd in en dan worden ze weggevaagd door een account dat 24/7 online is
Dan kan je goed of slecht zijn maar daar is gewoon niet tegen te spelen.

hey stalker zeg dan gewoon meteen dat het om guido gaat want we weten allemaal dat je het over hem hebt
 

DeletedUser452

Guest
Waarom zou ik dat doen? in dit topic gaat het niet over namen ,maar over voorbeelden en dit is toevallig mijn ervaring nu.
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Eerlijk is eerlijk, ik kan @Stalker wel begrijpen. Die zit idd net naast een speler die veel tijd en evt. andere middelen over heeft. Dat is ook bijna niet te doen als je dat niet als collectief goed op pakt. Met de vele inactieven die er zijn is dat gewoon heel lastig. In die zin kan ik me de frustratie van de muren goed indenken en ook van het coop-verhaal. Dit is echter wel specifiek iets voor die locatie (pure pech) en gebeurt niet op hele grote schaal op de wereld, voor zover ik weet.
 

DeletedUser452

Guest
niet mee eens, en je weet goed genoeg waarom dit een (excuseer mijn woorden) achterlijk voorstel is, enkel defstammen als HOR en trawanten en gelijkaardigen zouden dit willen omdat het in hun kraam en vooral hun speelstijl past
als een co moet kunnen verdedigen moet een co ook kunnen aanvallen, anders discrimineer je 1 speelstijl (en dan nog de speelstijl die zorgt dat er voorruitgang geboekt kan worden op werelden)

Dat is als aanvallende speler irritant idd. alleen zijn er maar heel weinig die co's hebben die overdags en s'nachts kunnen spelen dus krijg je een select groepje die altijd zal winnen hierdoor.
De rest gaat stoppen omdat daar niet tegen te spelen is gewoon.
 

DeletedUser1055

Guest
Hoezo @Cinexio verdedig je guido10 dan?

Dat is als aanvallende speler irritant idd. alleen zijn er maar heel weinig die co's hebben die overdags en s'nachts kunnen spelen dus krijg je een select groepje die altijd zal winnen hierdoor.
De rest gaat stoppen omdat daar niet tegen te spelen is gewoon.

Dat klopt stalker, maar infeite zie je dan enkel een strategisch puntje. Die geen met overmacht heeft de kracht van de aantallen. Of dat nou met actieven is of met inactieven dit zal er in blijven helaas.
 
Bovenaan