Discussie Voordeel kronen

DeletedUser1581

Guest
Ongetwijfeld is het onderstaande allemaal weer niet waar maar dat ben ik inmiddels wel gewend.

Ben ik 1 van de weinige die het opvalt dat spelers zo heel langzamerhand worden meegezogen in het web dat kronen kopen heet ?

Het verschil tussen de betalende spelers en de gratis spelers word behoorlijk groot. Meer en meer gaat TW2 naar de zgn Pay to win formule. Dit gaat op behoorlijke slinkse wijze moet ik zeggen. Het is indertijd scheef gaan lopen met het zogenaamde Nivelleren. Het hoofdgebouw geen invloed meer op bouwtijden benodigde gs werd aangepast. Zo nu en dan veranderd er weer eens wat. Kijk naar de huidige bouwtijden hier een uurtje erbij daar een uurtje erbij. Kronen spelers krijgen hier steeds meer baat bij. Skills zijn niet belangrijk meer het is meer je uitgave patroon wat bepaald wie er wint. Volgens de Europese regelgeving is inno verplicht spelers hier op te wijzen . Dit zal heus wel gebeuren alleen heb ik die verwijzingen nog niet gevonden. In de AOV stelt inno dat zij zich bepaalde rechten voornemen...Wees nu met zijn allen eens 1 keer slim en lees ze eens grondig door. Vooral het stukje herroepingsrecht is best interessant. Omdat er nog al eens geroepen word dat je geen recht hebt op teruggave van reeds bestede kronen (let op dit klopt zeker niet in alle gevallen) https://legal.innogames.com/tribalwars2/nl/agb

Jullie mogen van mij vinden wat jullie willen maar niets is wat het lijkt :)
 

DeletedUser19

Guest
Wat is juist het punt dat je wilt maken? Ik zie een hele hoop tekst en dingen staan maar de essentie van dit topic / deze discussie is niet echt duidelijk.
 

DeletedUser854

Guest
Als ik kijk naar de wereld waar ik actief ben (w10), heb ik niet het idee dat er veel kronenspelers zitten. En als ze er zitten, dan doen ze het niet op de goede manier :p De meeste gebruiken alleen de kronen die ze gratis hebben gekregen/gewonnen, maar ik merk dat als je er gewoon veel tijd in steekt, dan win je het alsnog van een speler die veel kronen gebruikt.
 

DeletedUser1581

Guest
Wat is juist het punt dat je wilt maken? Ik zie een hele hoop tekst en dingen staan maar de essentie van dit topic / deze discussie is niet echt duidelijk.
Dat begrijp ik dat jij dat niet (wil) ziet.

Waar het omgaat is dat Inno steeds meer weg neemt van het gratis spelen. Geen kip die het opvalt blijkbaar.

Ze gooien hun eigen glazen in op deze manier. Ik denk dat van alle 300 spelers er wel eens iemand een klein pakketje kronen koopt. Maar de heren worden inhalig en zorgen er op een sneekie manier voor dat alles duurder word en proberen zo spelers aan te zetten tot het meer kopen van kronen. Niet echt een open policy beleid he . Of mag dat niet gezegd worden ?
 

DeletedUser1497

Guest
Ik ben het met toverknots eens. Ik ben niet tegen kronen lopen op zich. Soms koop ik zelf ook een klein pakketje, het spel moet ergens van betaald worden.
Als de bouwtijden ed toen ik met dit spel begon zo hoog waren als nu en daarmee het verschil tussen kronen en niet kronen zo groot was als nu, was ik niet met dit spel door gegaan.
 

DeletedUser678

Guest
Dat begrijp ik dat jij dat niet (wil) ziet.

Waar het omgaat is dat Inno steeds meer weg neemt van het gratis spelen. Geen kip die het opvalt blijkbaar.

Ze gooien hun eigen glazen in op deze manier. Ik denk dat van alle 300 spelers er wel eens iemand een klein pakketje kronen koopt. Maar de heren worden inhalig en zorgen er op een sneekie manier voor dat alles duurder word en proberen zo spelers aan te zetten tot het meer kopen van kronen. Niet echt een open policy beleid he . Of mag dat niet gezegd worden ?


Eerlijk gezegd als je nu kijkt naar W14, er zijn vele kronenspelers en er zijn in een bepaalde stam vele voordelen van stamskills gekroond :rolleyes:
Hoedanig speel ik daar zonder kronen (zit wel in die bepaalde stam, wat me meer farm oplevert) en sta ik momenteel nr 1. Als ik kijk naar andere spelers in stammen zonder kronen farmen zijn gewoonweg niet. Ik zit nu op 15m waar sommigen amper aan 1,2m zitten. Dit komt niet door het kronengebruik, maar door het gebrek aan tijd investeren in het spel.

Wat ik wil zeggen is dat kronen een enorm voordeel geven, maar dat je er perfect kan komen zonder kronen te spenderen.
 

DeletedUser

Guest
Eerlijk gezegd als je nu kijkt naar W14, er zijn vele kronenspelers en er zijn in een bepaalde stam vele voordelen van stamskills gekroond :rolleyes:
Hoedanig speel ik daar zonder kronen (zit wel in die bepaalde stam, wat me meer farm oplevert) en sta ik momenteel nr 1. Als ik kijk naar andere spelers in stammen zonder kronen farmen zijn gewoonweg niet. Ik zit nu op 15m waar sommigen amper aan 1,2m zitten. Dit komt niet door het kronengebruik, maar door het gebrek aan tijd investeren in het spel.

Wat ik wil zeggen is dat kronen een enorm voordeel geven, maar dat je er perfect kan komen zonder kronen te spenderen.
Je bent eigenlijk wel een slecht voorbeeld. Wat je al zegt je zit al in een voorgekroonde stam dus met voordelen. Was dat niet zo dan had je voorbeeld wel goed geweest :p Maar verder klopt het wel... zonder gs kan je geen voordeel halen uit kronen.
Dus kroners hebben niets beters te doen :p en vinden het waard al die tijd in het spel te steken. Dus ben jij niet zo een speler dan is dat niet erg maar moet je ook niet janken over spelers die dat er wel voor over hebben.
 

DeletedUser1497

Guest
Ik vind het zonde om al mijn geld in een spel te steken.
Maar waar mijn frustratie in ligt is niet in het kronen op zich maar in het verschil tussen kronen en niet kronen. Iedereen begint (neem ik aan) het spel als niet-kroner. Zoals het nu gaat met die steeds langere bouwtijden zou het een beginnende speler alleen maar afschrikken als je geen schijn van kans maakt zonder kronen.

Daarom is mijn verzoek aan support: Geef het hoofdgebouw weer invloed op de bouwtijd of verkort de bouwtijd voor iedereen weer. Dat zou het spel voor mij en ik denk wel meer mensen, een stuk leuker maken.

En ik denk dat beginnende spelers ook eerder zullen blijven dan. Als een klein deel daarvan in de toekomst kronen koopt is dat toch een winst.
 

DeletedUser888

Guest
De tijden zijn juist aangepast om het begin sneller te laten gaan. Om dan de latere levels langer te laten duren. Volgens mij kost het evenveel tijd om de oude en nieuwe dorpen uit te bouwen. (corrigeer me als ik hier een fout maak)
Het is verder minder om kronen gegaan omdat de bouwtijden van troepen hartstikke omlaag zijn gehaald en het nu meer om vechten gaat wat ook vaker kan gebeuren.
 

DeletedUser344

Guest
condomor heeft geschreven: beste,

jij bent een kronenspeler, ik ook

maar dit wel in beperkte mate toch voor me, bedoel het kan toch niet zo zijn dat een heel pak mensen die niet zo veel geld eraan willen spenderen(of zelfs niets), het moeten gaan opnemen tegen enkele die er een mass aan geld ertegenaan gooien , goed voor inno idd, maar voor hoelang ???(bvb )bij GAS zijn er zoveel, komen dan ook op het forum hun ding weer doen lol( soms idd heel netjes zoals het spijtige geval van een lid met kanker , GAS nu al kortelings en ze hebben al zelfs edeldorpen, treintjes, terwijl er hier sommige nog niet aan toe zijn op wrld ararvo- en zijn al verspreid al in nepstammen om uiteindelijk tevoorschijn te komen als zijnde allemaal plots GAS spelers:lol zo zal het hoogstwaarschijnlijk wel gebeuren hier op deze wrld aravo




en je krijgt ergens een oneerlijk iets vind ik toch in het spel uiteindelijk voor sommige met iets minder kronen gebruik, of zelfs geen

en het is maar een spel, laat staan in rl (dat is nog iets anders natuurlijk)is ook het principe van het geld:p

dat ze een wrld openen speciaal dan voor spelers die kronen eraan willen spenderen , anderen moeten niet opdraaien voor dit gegeven en misbruikt worden uiteindelijk toch? tenzij ze er zelf voor kiezen....
en zo blijft iedereen gelukkig!,zo denk ik erover, ik vrees dat dit hun vroeg of laat wel eens zuur gaat opbreken bij inno (toch deze manier van spelen aanbieden ergens oneerlijk tov mensen die dus amper kronen kunnen kopen en zo zijn er wel vele , (ben daar gelukkig niet bij , jij misschien ook niet :p

@ wolvenkaaz
citeer:
Het is verder minder om kronen gegaan omdat de bouwtijden van troepen hartstikke omlaag zijn gehaald en het nu meer om vechten gaat wat ook vaker kan gebeuren.
troepen worden ook aangekocht met kronen dus ??? ........




Mvg
condomor
 

DeletedUser397

Guest
Iemand heeft duidelijk weer te lang in de frisse buitenlucht gezeten dan wat zijn mentale hersencapaciteit gewend is.
364 dagen op het jaar een chronisch zuurstof tekort, maar bij een overdosis slaat de fantasie dan weer op hol.
De grootste loser van TW2 kan het weer niet laten hier wat wereldpolitiek te voeren en verwacht blijkbaar nog dat er ook maar één iemand hem nog au serieux waagt te nemen.
Begin misschien eerst eens met coherente zinsvorming, zodat ik je stukje aaneengeregen letters niet 4x moet herlezen om er enige inhoud uit te destileren.
 

DeletedUser1470

Guest
Ik begrijp dat Condoomoor weer eens niet kan winnen.
In wereld 1 heb ik niet de grootste account omdat ik kronen gebruik, maar de grootste account omdat ik met pensioen ben en zeer veel tijd heb om te spellen. De meeste die TW2 spellen gaan naar school en/of hebben werk. Zij zijn dus een groot deel van de dag met andere dingen bezig.
Ik kan iedere dag 18 uur per dag ieder uur een keer inloggen als ik dat wil en kan daar door zeer snel groeien. Dat andere kronen gebruiken moet men zelf weten. Als ik zin heb kan ik dat ook.
Wat mij tegen staat is de kleuter die als hij niet kan winnen wil om zich slaat en alles en iedereen de schuld geeft van zijn eigen onkunde. De persoon die niet begrijp na vele op/aanmerkingen en adviezen om eens 1x hand in eigen boezem te steken dat hij zelf het probleem is. Condoom oor die spelleiding van onkunde beschuldigd omdat er volgens hem te veel kronen gebruikt wordt en die ander beschuldigd van tools en ander vals spel. Terwijl als de spelleiding dit onderzoekt, zij niets kan vinden. Wat dan natuurlijk aan de spelleiding ligt.

Iemand die niet begrijpt dat het spel alleen kan bestaan als er mensen zijn die er geld in willen steken omdat de mensen INNO niet van lucht alleen kunnen leven. Ik denk dat Condoom oor veel gepest is en daar een trauma van heeft over gehouden dat hij hier van zich af probeert te schrijven.
Alleen jammer dat hij ander en mij hier mee stoort en verveelt.

M.vr.gr./regards
van Opa
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser344

Guest
Iemand heeft duidelijk weer te lang in de frisse buitenlucht gezeten dan wat zijn mentale hersencapaciteit gewend is.
364 dagen op het jaar een chronisch zuurstof tekort, maar bij een overdosis slaat de fantasie dan weer op hol.
De grootste loser van TW2 kan het weer niet laten hier wat wereldpolitiek te voeren en verwacht blijkbaar nog dat er ook maar één iemand hem nog au serieux waagt te nemen.
Begin misschien eerst eens met coherente zinsvorming, zodat ik je stukje aaneengeregen letters niet 4x moet herlezen om er enige inhoud uit te destileren.

het word tijd dat je eens naar school gaat misschien? denk niet dat je niveau daar hoog was sorry bij deze ervoor als jij je weeral toch :p persoonlijk zich aangesproken voelt bij deze ??? , maar als jij weer niet to the point kan zijn en weeral grootheidswaanzin tentoon moet spreiden :lol
het siert je natuurlijk en betaamd van je capiciteiten;)
vind het zielig gewoon van je
 

DeletedUser344

Guest
Con(domoor )
Als je het niet kan winnen stop je er toch mee ?:eek:
Het gaat uiteindelijk om de tijd die je erin stopt of je nu met of zonder kronen speelt :p
wel zonde voor mensen die het kunnen spenderen(kronen), tegen degene die het niet kunnen en dan idd de tijd verloren tijd die eraan is gespendeerd....
en legers kan je ook kopen met kronen , dus voordeel in wiens belang weer ???
ik wil gewoon duidelijk maken dat het het spel niet ten goede komt om een breed publiek te houden , of een breder publiek aan te spreken op termijn, als je dat al niet begrijpt van iemand die +50j is maar te oud voor jullie blijkbaar lol
nou werk jullie maar langer voor ons pensioen, moet ik ook al deels doen voor sommige en jullie nog langer :)en hoop met mijn ziekte het zelfs te halen
respect is niet jullie sterkste kant denk ik soms toch, of moet die enkel llid zijn van jullie stam??
 

DeletedUser1369

Guest
wel zonde voor mensen die het kunnen spenderen(kronen), tegen degene die het niet kunnen en dan idd de tijd verloren tijd die eraan is gespendeerd....
en legers kan je ook kopen met kronen , dus voordeel in wiens belang weer ???
ik wil gewoon duidelijk maken dat het het spel niet ten goede komt om een breed publiek te houden , of een breder publiek aan te spreken op termijn, als je dat al niet begrijpt van iemand die +50j is maar te oud voor jullie blijkbaar lol
nou werk jullie maar langer voor ons pensioen, moet ik ook al deels doen voor sommige en jullie nog langer :)en hoop met mijn ziekte het zelfs te halen
respect is niet jullie sterkste kant denk ik soms toch, of moet die enkel llid zijn van jullie stam??
Ik heb twee werelden gewonnen zonder gebruik van kronen dus wat is je punt ?
 

DeletedUser888

Guest
ach, legers kronen heb je geen reet aan. je betaalt al 130+ om 100 btp klaar te stomen. Wat op zn goedkoopste al 1,50 kost. Om een beetje redelijk leger klaar te hebben staan ben je een godsvermogen kwijt. Laat ze, met beetje slim spelen kan jij ze gewoon pakken. Sochtends een kleinere clear erop en klaar. Verplaats functie heb je nog, gewoon actief spelen/farmen en timen/backtimen/dodgen ga eens denken. Talloze opties.

Tenzij je per wereld een entree fee wilt betalen dan kan je gelijk tw2 stil laten leggen. Geen instroom van nieuwe spelers en dan ook geen incentive om nieuwe werelden te openen betekend de dood van tw2.

@Beast1111 Dubbel post :eek:
 
Bovenaan