Verslagen eenheden

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
gefeliciteerd, jullie kunnen stacken bij 1 persoon terwijl de rest leegstaat. Oh wacht... dat melden we natuurlijk niet....
 

DeletedUser1333

Guest
je scout gewoon alle dorpen in andere provincies, de meest lege neem je een bb in vol stacken en gaat daar verder edelen :p (nadat het borpje een adelshoeve heeft :p
 

DeletedUser1739

Guest
gefeliciteerd, jullie kunnen stacken bij 1 persoon terwijl de rest leegstaat. Oh wacht... dat melden we natuurlijk niet....
Jij hebt al het recht van spreken verloren toen jij je stam zo achterliet.
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Zegt degene die zn stam verlaat nadat ie massaal van de interns heeft lopen profiteren, hypocrite much? :rolleyes:
 

DeletedUser1647

Guest
grab-some-popcorn.jpg
 

DeletedUser1647

Guest
en die speler Maar afvragen waarom hij toch echt elke keer 4 keer opnieuw moet aanvallen ondanks dat hij toch echt wel 4 edels stuurt telkens
 

DeletedUser878

Guest
en die speler Maar afvragen waarom hij toch echt elke keer 4 keer opnieuw moet aanvallen ondanks dat hij toch echt wel 4 edels stuurt telkens
Azzandra viel hem aan, als je kijkt is Proxeus de verdediger ;)
Weet wel niet of het azzandra was die hem aanviel, maar het was alleszins iemand :p
 

DeletedUser1739

Guest
Zegt degene die zn stam verlaat nadat ie massaal van de interns heeft lopen profiteren, hypocrite much? :rolleyes:
Ik ruik nog steeds jalousie, feit dat spelers hun dorpen aan mij geven kan ik toch niets aan doen, had ik jou even een PM moeten sturen om te vragen of jij ook een dorpje wou anders?
Tevens heb ik geen stam verlaten zonder te zorgen voor de leden die overblijven, dat kun jij niet zeggen, krijgt een aanval van ORA binnen en hoppen dat die doet, met die 60k DEF punten vraag ik me af wie je ooit daadwerkelijk heeft aangevallen.
Alles wat ik zie is een bange, vuile vriendennaaier die alles doet om zijn eigen hachje te redden.
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Azzandra viel hem aan, als je kijkt is Proxeus de verdediger ;)
Weet wel niet of het azzandra was die hem aanviel, maar het was alleszins iemand :p

Dat was ik inderdaad :D, had ie ze nog beter met 4 tegelijk kunnen sturen :rolleyes:

Ik ruik nog steeds jalousie, feit dat spelers hun dorpen aan mij geven kan ik toch niets aan doen, had ik jou even een PM moeten sturen om te vragen of jij ook een dorpje wou anders?
Tevens heb ik geen stam verlaten zonder te zorgen voor de leden die overblijven, dat kun jij niet zeggen, krijgt een aanval van ORA binnen en hoppen dat die doet, met die 60k DEF punten vraag ik me af wie je ooit daadwerkelijk heeft aangevallen.
Alles wat ik zie is een bange, vuile vriendennaaier die alles doet om zijn eigen hachje te redden.

Heb alleen maar fakes binnen gehad hoor lieverd, heb zelfs de eerste paar dagen voor half actieven lopen defenden nog. maar ik had geen zin in om zoveel accounts die niet van mezelf zijn constant te deffen omdat ze het zelf niet doen ^^. Je kan ze bij orava wel vragen op welk moment de weerstand wegviel ;) @Becry10 @wolvenkaaz.

Wat betreft mijn defskills, denk dat @Xen0N wel kan getuigen dat ik dat wel meer dan degelijk kan doen ^^.
 

DeletedUser1739

Guest
Dit gesprek is weer 100% on topic, Love it wanneer Minister van Defensie modder smijt :D
Graag gedaan, iemand moet het vuur aanhouden :)
Wat betreft mijn defskills, denk dat @Xen0N wel kan getuigen dat ik dat wel meer dan degelijk kan doen ^^.
We zullen vanzelf zien mijn vriend, tot nu toe worden jullie aardig tegengehouden door "de massanoobstam" of hoe jullie ze ook willen noemen. Ben wel nieuwschierig wanneer er eens serieus vooruitgang komt vanuit een van beiden partijen ;)
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Ze hebben handig geprofiteerd van de vrijgekomen bb's door de goodbye tool, voor de rest weten we beiden wel dat de kwaliteit spelers daar niet heel erg hoog ligt en het grootste deel waarschijnlijk een verhouding van 90% def 10% off heeft, dat kost sadly tijd om door heen te beuken :p
 

DeletedUser1739

Guest
Toch staan ze nog en daar verdienen ze alle respect voor, hun hebben geprofiteerd, maar ORA net zo goed, dus zal het niet als argument gebruiken ;)
 
Bovenaan