Verslagen eenheden

DeletedUser31

Guest
Lekker bezig Wolf ;)

6c4376ac533043388786c48f1167c87a.png

Bij ons in de stam mogen we ook niet klagen :p Top 5 ODA
 

DeletedUser1434

Guest
Als niemand hier meer wat zegt zal ik maar weer leven in de brouwerij gooien!
Gister heeft Orava een poging gedaan om dorpen van onze speler CIASniper007 te vegen.. met name speler Taglet wilde erg graag op de koffie komen. ;)


Op 23/4 had Taglet zich bedacht om even bij CIASniper007 langs te gaan en gezellig bij te kletsen over de gang van zaken etc etc;
Pronk_OTC_AF_0.1.png
Pronk_OTC_AF_0.2.png
Pronk_OTC_AF_0.3.png
Pronk_OTC_AF_0.4.png
Pronk_OTC_AF_0.5.png

voor_af.png
De spioler zegt het al.. Orava was niet gesteld op onze gastvrijheid dus bedachten ze zich om ons maar even een lesje te leren. Al snel werd duidelijk wat hun doel was, namelijk het uitschakelen van zoveel mogelijk defensief dat bij OTC staat;

Onze vriend en party crusher Taglet viel met 16 clears aan in een provincie van OTC.. pech voor hem had hij er maar 1 dorpje staat met daarin uiteraard zijn kerk, wie zijn wij nou om daar dan niet gezellig op bezoek te komen :hart:D:p.
Onze aanval koste 3 bijlvechter clears met 1k rammen om de muur naar 0 te brengen. Een berserker clear heeft vervolgens de laatste restjes schoon geveegd;
eigen_aanval_AF_0.1.png
eigen_aanval_AF_0.2.png
eigen_aanval_AF_0.3.png
eigen_aanval_AF_0.4.png

Het vervolg staat hier onder, ik mag niet meer dan 20 afbeeldingen posten :p:rolleyes: dus dan ga ik maar voor de dubbelpost ^^
 

DeletedUser1434

Guest
Eens het kerk dorpje daar weg was kun je het al raden.. Taglet de party crusher kwam fijn met 50% op onze dorpen gelopen ;):).
tag_1.png
tag_2.png
tag_3.png
tag_4.png
tag_5.png
tag_6.png
tag_7.png
tag_8.png
tag_10.png
tag_11.png
tag_12.png
tag_13.png
tag_14.png
tag_15.png
tag_16.png

bercy wilde ook nog op de koffie :rolleyes:
bercy_1.png
bercy_2.png

Laat dit voor jullie allen een lesje zijn om niet bij OTC op de koffie te komen.. Pilsje daarin tegen staan we altijd voor open! Dus kom gezellig een biertje drinken en bijkletsen, tot snel!
groet..
 

DeletedUser1647

Guest
wie ben ik om nee te zeggen tegen een lekker koud biertje, tot snel

edit: goede post trouwens mooi overzicht en slim gespeeld trouwens altijd leuk om te zien ongeacht wie het klaar speelt
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1434

Guest
Het is nu niet de bedoeling dat jullie denken dat ik de manier van aanvallen slecht vindt of dat OTC het beter kan want dat is ook niet zo xD Ik wilde gewoon laten zien dat OTC niet zo gemakkelijk te pakken is als wat veel mensen denken. :):rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Tjah er zit er 1 bij jullie die graag scheld dus mijn respect ervoor is weg. Maar deze posts zijn prachtig om te zien waarvoor mijn dank.
 

DeletedUser1434

Guest
Tjah er zit er 1 bij jullie die graag scheld dus mijn respect ervoor is weg. Maar deze posts zijn prachtig om te zien waarvoor mijn dank.
ojee wie mag dit zijn dan? is mij niet bekend? OTC spelers schelden niet dus een kick is zo uitgevoerd..
 

DeletedUser854

Guest
Beetje jammer dat er bij die laatste rapportje niet meer staat hoeveel verdedigende troepen er over zijn gebleven, zelfs zonder geloof kan je toch nog wat slopen ;)
 

DeletedUser828

Guest
Wauw zo moeten er meer overzichtjes komen! Jammer dat ik maar 1 keer kan liken :p
 

DeletedUser1434

Guest
Beetje jammer dat er bij die laatste rapportje niet meer staat hoeveel verdedigende troepen er over zijn gebleven, zelfs zonder geloof kan je toch nog wat slopen ;)
schade viel reuze mee. Reden dat ik die laatste defence units niet meer heb laten zien is omdat dat leuke informatie kan zijn voor Orava :p
Wauw zo moeten er meer overzichtjes komen! Jammer dat ik maar 1 keer kan liken :p
ik zal meer overzichtjes maken in de toekomst ;)
 

DeletedUser1434

Guest
inmiddels een aantal dagen verder en ORA heeft weer een poging durven te wagen om onze speler CIASniper wat dorpen af te pakken... Helaas voor hun een slecht idee :p
inmiddels 36 dooie clears en flink wat edels.. maar ze komen geen stap dichterbij :D
zal van het weekend weer een mooi overzichtje maken van de grootschalige verliezen aan hun zijde :rolleyes:
 

DeletedUser1647

Guest
inmiddels een aantal dagen verder en ORA heeft weer een poging durven te wagen om onze speler CIASniper wat dorpen af te pakken... Helaas voor hun een slecht idee :p
inmiddels 36 dooie clears en flink wat edels.. maar ze komen geen stap dichterbij :D
zal van het weekend weer een mooi overzichtje maken van de grootschalige verliezen aan hun zijde :rolleyes:
kijk er nu alweer naar uit, toch goed om te zien hoe tegen verwachtingen in jullie daar bij ora erg goed stand houden
 

DeletedUser1362

Guest
Onderschat Taglet niet zou ik zeggen. (a)
Ik heb er in de tijd (W5) tegen gespeeld, was de vrees voor iedere speler. 3000 inkomende aanvallen was geen uitzondering.
Gelukkig zag hij later in dat hij beter EoW joinde :p

Mooi gebracht, goed gedaan!
#KeepOnFighting!
 
Bovenaan