Verslag Top 3 stammen

DeletedUser2233

Guest
ging toch over het verslag, daar had hij "zwart op wit" gezegd dat hij er geen "goesting" meer voor had..

word gewoon moe van zulke opmerkingen heen en weer
 

DeletedUser2233

Guest
topstam: ~n~

nadat hun stam uit elkaar gevallen is toch door blijven zetten en door blijven gaan en zelfs weten de winst te behalen. ( kan bijna niet meer mis gaan) veel respect daarvoor

na het modder gooien heen en weer wil ik toch zeggen dat ik blij ben dat ik met jullie allen gespeeld heb, aan het front waren het sowieso mooie gevechten vanaf het begin af aan

shout out naar gungnir de aanvals leider, de tijd wat hij er in steekt is alleen maar mooi om te zien. mooi ook dat met sommige leden van n je gewoon een leuk gesprek kan voeren!

jammer van de ex htf leden die zich bij n hebben gevoegd maar ook aan jullie gefeliciteerd en goed gespeeld

ik ga hier en daar nog wat proberen te knuppelen maar daar blijft het bij ben ik bang haha, succes strijders!
 

DeletedUser1850

Guest
thanks, heb er veel tijd in gestoken

vergeet onze andere leiders pietje paladijn aka warrior of odin, timo G, nkleen zeker niet zij hielden de stam bijeen toen ik er nog niet in zat ! :)
 

DeletedUser1850

Guest
de wereld is op zijn einde aan het lopen

Nadat de leider LHB aka swootcandy zijn stop heeft aangekondigd zijn er nog spelers die bevestigd te hebben ermee te stoppen, waardoor -N- zich naar de winning aan het leiden is.

Er zijn nog spelers in HTF die verder blijven spelen, hierdoor staat -N- nog op scherp en organiseren ze nog steeds aanval en stack projecten.

wanneer het volledige HTF is veroverd moeten we nog beginnen met het verdelen van dorpen om de vp punten te behalen die we nodig hebben om de wereld te sluiten.

kaart 5 juli

palamidi.jpg
 

DeletedUser2238

Guest
Misschien een contratictie in uw schrijven, want als HTF zich zou ontbinden , hebt u geen recht meer op de dorpen, want iets dat niet meer bestaat kan u niet meer verdelen, Maar zo bedoelde u het waarschijnlijk niet :)
 

DeletedUser2233

Guest
zoals ten hag ooit zei: it aint over till its over.. hoop op een wonder maar betwijfel het haha.. succes strijders
 

DeletedUser1850

Guest
Misschien een contratictie in uw schrijven, want als HTF zich zou ontbinden , hebt u geen recht meer op de dorpen, want iets dat niet meer bestaat kan u niet meer verdelen, Maar zo bedoelde u het waarschijnlijk niet :)
als HTF ontbind zijn de dorpen er nog wel en hebben we nog altijd evenveel recht op deze dorpen aan te vallen en te veroveren of wat bedoel je ? haha
 
Bovenaan